Τελευταία νέα
ΑρχικήΑερομεταφορέςΑεροπορικές ΕταιρίεςΑντιδράσεις από την Ο.Α. στις θέσεις του ΣΕΤΕ

Αντιδράσεις από την Ο.Α. στις θέσεις του ΣΕΤΕ

Την αντίδραση της Ολυμπιακής Αεροπορίας προκάλεσαν οι θέσεις του Συνδέσμου Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΣΕΤΕ) για την κατάσταση που επικρατεί στην εταιρία οι οποίες δημοσιεύθηκαν στο TravelDailyNews, με τίτλο ΣΕΤΕ: Να […]

Την αντίδραση της Ολυμπιακής Αεροπορίας<.> προκάλεσαν οι θέσεις του Συνδέσμου Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων<...> (ΣΕΤΕ<.>) για την κατάσταση που επικρατεί στην εταιρία οι οποίες δημοσιεύθηκαν στο TravelDailyNews, με τίτλο ΣΕΤΕ: Να σταματήσουν τα προνόμια της Ολυμπιακής Αεροπορίας, στις 14 Ιουνίου 2000.
Ο κ. Τάκης Γ. Ξανθάκος, διευθυντής διεθνών σχέσεων της Ολυμπιακής Αεροπορίας, με e-mail που έστειλε εχθές στο TDN απαντάει στα θέματα που θέτει ο ΣΕΤΕ με την επισήμανση ότι η επίθεση που δέχεται η Ο.Α. αποτελεί μέρος ενός γενικότερου σχεδίου εξόντωσης της μέσω της σταδιακής απαξίωσης της εταιρίας στα μάτια της κοινής γνώμης.
Το πλήρες κείμενο της ηλεκτρονικής επιστολής του κ. Ξανθάκου έχει ως εξής:
Σχετικά με το κείμενο σας στο website της Travel Daily News που αναφέρεται στις ανακοινώσεις του ΣΕΤΕ περί του "κακού" που προκαλεί η λειτουργία της ΟΑ στην ελληνική οικονομία, κοινωνία και τουρισμό θα μου επιτρέψετε τις πιο κάτω παρατηρήσεις. Ο όρος "εθνικός αερομεταφορέας" δεν υφίσταται πλέον επισήμως εντός των ορίων της ΕΕ και χρησιμοποιείται μόνο από κεκτημένη ταχύτητα.
Προφανώς σας διαφεύγει ότι υποχρέωση δημοσίων υπηρεσιών για αποκλειστική χρησιμοποίηση της ΟΑ δεν ισχύει όπως εξάλλου αποδεικνύεται και από την λειτουργία πρακτορείου ταξιδίων γνωστής αλυσίδας στο ΥΠΕΞ.
Θα ήταν ενδιαφέρον να μας προσκομίσετε έγγραφα της ΥΠΑ προκειμένου να μας αποδείξετε την μη πληρωμή του σπατόσημου εκ μέρους της ΟΑ.
Η πολιτική open skies στην οποία αναφέρεστε ισχύει υποχρεωτικά για όλες τις χώρες μέλη της ΕΕ ήδη από τις αρχές της δεκαετίας του '90. Πέραν αυτού η ίδια πολιτική αποτελεί επίσημη επιλογή της ΟΑ στις εισηγήσεις της προς την ΥΠΑ για όλες τις διαπραγματεύσεις υπογραφής διακρατικών συμφωνιών αερομεταφοράς με χώρες εκτός ΕΕ.
Για τις σχέσεις της ΟΑ με τις ΞΑΕ απλά θέλω να αναφερθώ στις 125 Συμφωνίες Interline στις 60 και πλέον Συμφωνίες Special Prorate στις 10 Συμφωνίες code share / blocked space και στις 80 περίπου Συμφωνίες Rebated Travel. Εάν όλα αυτά τα προαναγραφέντα ήδη συνεργασίας της ΟΑ με τις ΞΑΕ δημιουργούν προβλήματα στην λειτουργία των ΞΑΕ στην Ελλάδα τότε ίσως αναφερόμεθα σε διαφορετικά πράγματα
Λαμβάνοντας υπόψη σας τα πιο πάνω στοιχεία τα οποία είναι στην διάθεση σας ανά οποιαδήποτε στιγμή, εύκολα αποδεικνύεται ότι οι επιθέσεις εναντίον της ΟΑ αποτελούν μέρος ενός γενικότερου σχεδίου εξόντωσης της μέσω της σταδιακής της απαξίωσης στα μάτια της κοινής γνώμης. Και είναι κρίμα μια τέτοια πρωτοβουλία να προέρχεται από Σωματείο Τουριστικών Επιχειρήσεων, ενός κλάδου δηλαδή που οφείλει σε ένα μεγάλο ποσοστό την ύπαρξη του στην ΟΑ.

Τάκης Γ. Ξανθάκος – Διευθυντής Διεθνών Σχέσεων – Εταιρική Μονάδα Εταιρικού Προγραμματισμού και Διεθνών Σχέσεων Ολυμπιακή Αεροπορία Α.Ε.

Εκδότης - Διευθυντής Σύνταξης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Συνεκδότης του TravelDailyNews Media Network από το 1999 που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις για τη Διεθνή αγορά, τις αγορές της Ασίας και του Ειρηνικού και την αγορά της Ελλάδας και της Κύπρου.

Είναι υπεύθυνος για την στρατηγική ανάπτυξη του δικτύου, τις συνέργειες, και τη διεθνή αγορά.

24/04/2024
23/04/2024
22/04/2024
19/04/2024
18/04/2024
17/04/2024