Τελευταία νέα
ΑρχικήΘαλάσσιες ΜεταφορέςΑκτοπλοΐαΑνεπαρκέστατη κάλυψη των συγκοινωνιακών αναγκών των νησιών καταγγέλλει το Κ.Κ.Ε.

Ανεπαρκέστατη κάλυψη των συγκοινωνιακών αναγκών των νησιών καταγγέλλει το Κ.Κ.Ε.

Σφοδρή επίθεση στη Κυβέρνηση για τις ακτοπλοϊκές συγκοινωνίες της χώρας, που αδυνατούν να αντεπεξέλθουν στις ανάγκες του επιβατικού κοινού,με μόνους κερδισμένους αυτής της πολιτικής τους εφοπλιστές των ναυτιλιακών εταιριών, εξαπέλυσε […]

Σφοδρή επίθεση στη Κυβέρνηση για τις ακτοπλοϊκές συγκοινωνίες της χώρας, που αδυνατούν να αντεπεξέλθουν στις ανάγκες του επιβατικού κοινού,<...>με μόνους κερδισμένους αυτής της πολιτικής τους εφοπλιστές των ναυτιλιακών εταιριών, εξαπέλυσε με ανακοίνωση της η Κεντρική Επιτροπή του Κ.Κ.Ε..

Όπως χαρακτηριστικά αναφέρει, μεταξύ άλλων, στην ανακοίνωση της:

“Οι εξελίξεις στις ακτοπλοϊκές συγκοινωνίες αποδεικνύουν για άλλη μια φορά ότι η αντιλαϊκή πολιτική της Ν.Δ. και του ΠΑ.ΣΟ.Κ. και η ανάπτυξη που στηρίζεται στο εφοπλιστικό κέρδος δεν μπορούν να δώσουν λύσεις προς όφελος των λαϊκών στρωμάτων, του νησιωτικού πληθυσμού, των επαγγελματιών και των ναυτεργατών. Αντίθετα οξύνει παλαιά και δημιουργεί νέα προβλήματα για τους εργαζόμενους, αφού το επόμενο διάστημα προετοιμάζεται η επέκταση της περιόδου ακινησίας των πλοίων, η δρομολόγηση πλοίων με ξένη σημαία που προτείνει το ΠΑ.ΣΟ.Κ., η αύξηση του ορίου ηλικίας απόσυρσης των γηρασμένων πλοίων, η μείωση των οργανικών συνθέσεων των πληρωμάτων.

Είναι οδυνηρές για τις εργατικές – λαϊκές οικογένειες οι συνέπειες αυτής της πολιτικής που εντείνονται με την εφαρμογή του κανονισμού 3577/92 της Ευρωπαϊκής Ένωσης για την απελευθέρωση της ακτοπλοΐας, που από κοινού με τους εφοπλιστές διαφήμιζαν η Ν.Δ., το ΠΑ.ΣΟ.Κ. και ο ΣΥΝ.

Ανεπαρκέστατη κάλυψη των συγκοινωνιακών αναγκών των νησιών.

Γηρασμένα, σε μεγάλο ποσοστό, υποσυντήρητα πλοία, τα οποία αδυνατούν να ανταποκριθούν στα εντατικά δρομολόγια και αντιμετωπίζουν συχνές βλάβες.

Πανάκριβα εισιτήρια, απαγορευτικά για την μετακίνηση των λαϊκών οικογενειών. Είναι χαρακτηριστικό ότι η αύξηση των εισιτηρίων την περίοδο 2001-2006 ξεπερνά το 250%, ενώ μόνο το τελευταίο διάστημα (Ιούνης 2006), που απελευθερώθηκαν τα εισιτήρια της οικονομικής θέσης από το λιμάνι του Πειραιά και άλλα λιμάνια, οι αυξήσεις των εισιτηρίων ξεπερνάνε το 15%. Οι κυβερνητικές-εφοπλιστικές τυμπανοκρουσίες περί `πακέτων προσφορών` επιχειρούν να `χρυσώσουν το χάπι`, προκαλώντας τη νοημοσύνη των εργαζομένων. Επί της ουσίας ακυρώνονται στην πράξη από τις προϋποθέσεις που θέτουν οι ναυτιλιακές εταιρίες.

Επικίνδυνες και υποβαθμισμένες λιμενικές εγκαταστάσεις σε μεγάλο αριθμό νησιών που θέτουν σε κίνδυνο την ασφάλεια των πλοίων, των επιβατών και των οχημάτων.

Όξυνση των εργασιακών, ασφαλιστικών προβλημάτων των ναυτεργατών που εργάζονται σε σκληρές, επικίνδυνες συνθήκες, κάτω από το αντιδραστικό μέτρο της πολιτικής επιστράτευσης που κήρυξε η κυβέρνηση της Ν.Δ. το Φλεβάρη του 2006, κατ` απαίτηση των εφοπλιστών, όπως και η κυβέρνηση του ΠΑ.ΣΟ.Κ. το 2002.

Οι μόνοι κερδισμένοι από αυτή την πολιτική είναι οι εφοπλιστές που αυξάνουν τα κέρδη και ενισχύουν τη δύναμή τους, γεμίζοντας τα ταμεία τους με δεκάδες, εκατοντάδες εκατομμύρια ευρώ.

Είναι πρόκληση! Μόνο για το 2005 αύξησαν τα κέρδη τους:

  • Minoan Lines 17,6 εκατομ. ευρώ ,αύξηση 94,7%.
  • ANEK Lines 40,2 εκατομ. ευρώ , αύξηση 30%.
  • Blue Star 17,5 εκατομ. ευρώ , αύξηση 66,4%“.
Εκδότης - Διευθυντής Σύνταξης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Συνεκδότης του TravelDailyNews Media Network από το 1999 που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις για τη Διεθνή αγορά, τις αγορές της Ασίας και του Ειρηνικού και την αγορά της Ελλάδας και της Κύπρου.

Είναι υπεύθυνος για την στρατηγική ανάπτυξη του δικτύου, τις συνέργειες, και τη διεθνή αγορά.

Ετικέτες
26/04/2024
25/04/2024
24/04/2024
23/04/2024
22/04/2024
19/04/2024