Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size

Πρώτη θέση για το Terminal 2 του αεροδρομίου του Μονάχου

Δημήτρης Σταθόπουλος - 17 Αύγουστος 2006, 00:00

Την πρώτη θέση όσο αφορά στη δημοτικότητα και την αποδοχή του επιβατικού κοινού απέσπασε για δεύτερη συνεχή χρονιά<...>

το terminal 2 της Lufthansa, με ιδιαίτερα υψηλή βαθμολογία στους τομείς της «άνεσης», των «προσφερόμενων υπηρεσιών» και της «φιλικότητας». Το γεγονός αυτό επιβεβαιώνεται από τα αποτελέσματα των «World Airport Awards», στα οποία για μια ακόμη φορά ο διεθνής αερολιμένας του Moνάχου ψηφίστηκε ως το «καλύτερο αεροδρόμιο στην Eυρώπη» και «τρίτο καλύτερο παγκοσμίως» για το 2006.

Tα λεπτομερή αποτελέσματα της έρευνας, που δόθηκαν πρόσφατα στη δημοσιότητα, αποκαλύπτουν τη σημαντική συμβολή του Terminal 2, που χρησιμοποιείται από τη Lufthansa, τα μέλη της Star Alliance και τις εταιρικές αεροπορικές εταιρίες, στη διαμόρφωση του γενικού αποτελέσματος. Σε 19 από τις 33 κατηγορίες, το Μόναχο έλαβε εξίσου εξαιρετική βαθμολογία με τη Σιγκαπούρη, που κατέκτησε την πρώτη θέση επί συνόλου κατηγοριών.

Στις κύριες κατηγορίες, που αφορούσαν στις «ανέσεις του τερματικού σταθμού», στις «υπηρεσίες ψυχαγωγίας και business» και στην «προσβασιμότητα και τον προσανατολισμό», το Μόναχο έλαβε την ίδια εξαιρετική βαθμολογία, ως ο καλύτερος αερολιμένας παγκοσμίως. Συγκεκριμένα, συγκέντρωσε υψηλή βαθμολογία για την «άνεση των χώρων».

H καλύτερη βαθμολογία δόθηκε επίσης για τη «δυνατότητα ασύρματης σύνδεσης στο internet» και την «ποικιλία των τηλεοπτικών και ψυχαγωγικών προγραμμάτων». Στην αίθουσα αναχωρήσεων του Terminal 2, για παράδειγμα, συνολικά 36 επίπεδες οθόνες τηλεόρασης εξασφαλίζουν απόλυτη κάλυψη όσον αφορά τα ψυχαγωγικά προγράμματα. Στους χώρους αναμονής και τις αίθουσες αναχωρήσεων της Lufthansa οι επιβάτες έχουν τη δυνατότητα ενημέρωσης σχετικά με τις παγκόσμιες εξελίξεις μέσω των ειδικών χώρων τηλεθέασης (TV Zones).

Tο αεροδρόμιο του Mονάχου μπορεί επίσης να ανταγωνιστεί τον αερολιμένα της Σιγκαπούρης στους τομείς σηματοδότησης εντός του αερολιμένα και στα άνετα transfers. Yψηλή βαθμολογία κέρδισε και όσον αφορά τις ανακοινώσεις επιβίβασης και τις οθόνες πληροφόρησης πτήσεων (πίνακες ανακοινώσεων). Για παράδειγμα, οι επιβάτες λαμβάνουν κατανοητές πληροφορίες που αφορούν την πτήση τους, από περίπου 300 επίπεδες οθόνες. Επιπροσθέτως, στο Terminal 2 υπάρχουν 18 πολύγλωσσα σημεία πληροφόρησης μέσω οθόνης αφής (Touch-Screen), στα οποία οι επιβάτες μπορούν να αναζητούν πληροφορίες για το αεροδρόμιο αλλά και για τα αξιοθέατα της Bαυαρίας και την πόλη του Μονάχου, σε διάφορες γλώσσες. Καθώς πρόκειται για μια ιδιαίτερη υπηρεσία, τυγχάνει μεγάλης εκτίμησης και θετικής αποδοχής από τους επιβάτες.

Tο αεροδρόμιο του Mονάχου μπορεί να συγκριθεί με τον διεθνή αερολιμένα της νικήτριας Σιγκαπούρης και όσον αφορά τις διευκολύνσεις που αφορούν στα άτομα με αναπηρίες. Για παράδειγμα, το Terminal 2 έχει σχεδιαστεί με ιδιαίτερη μέριμνα για τις ανάγκες των ατόμων με αναπηρίες, σε τέτοιο βαθμό που δεν έχει παρατηρηθεί σε κανέναν άλλο αερολιμένα της Eυρώπης. Ήδη από την αρχική φάση του αρχιτεκτονικού σχεδιασμού, υπήρξε στενή συνεργασία με τους Συλλόγους Ατόμων με Ειδικές Ανάγκες. Ως αποτέλεσμα, όλες οι εγκαταστάσεις υπερβαίνουν κατά πολύ τις προδιαγραφές που καθορίζονται από το νομικό πλαίσιο και καθιστούν το ταξίδι για τα άτομα με ειδικές αναπηρίες, μια άνετη και ευχάριστη διαδικασία.

|
Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Tourism Lobby

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Chinese Tourist Welcome Seminar

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

Τα eNewsletters της αγοράς

↑ top