Τελευταία νέα
ΑρχικήΕκπαίδευσηΣεμινάριαΑντιμετώπιση κρίσεων στον τουρισμό

Αντιμετώπιση κρίσεων στον τουρισμό

«Η έγκαιρη και έγκυρη πληροφόρηση αποτελεί τη σημαντικότερη παράμετρο για την αντιμετώπιση κρίσεων στον τουρισμό» αναφέρει στο TravelDailyNews o γενικός διευθυντής της Carlson Wagonlit στην Ελλάδα κ. Κωνσταντίνος Γκιόκας. Αναφερόμενος […]

«Η έγκαιρη και έγκυρη πληροφόρηση αποτελεί τη σημαντικότερη παράμετρο για την αντιμετώπιση κρίσεων στον τουρισμό» αναφέρει στο TravelDailyNews o γενικός διευθυντής της Carlson Wagonlit<...> στην Ελλάδα κ. Κωνσταντίνος Γκιόκας. Αναφερόμενος στις πρόσφατες κρίσεις που έχει αντιμετωπίσει ο τουρισμός κάνει λόγο για την αναγκαιότητα προετοιμασίας παρόμοιων καταστάσεων. «…καθοριστικής σημασίας παράγοντας είναι η άμεση γνώση εμπλοκής πελατών της εταιρείας στο συμβάν. Επίσης ανάλογα με τις ανάγκες πρέπει να μπορεί η εταιρεία να δώσει τις απαιτούμενες κατευθύνσεις προς τους πελάτες ώστε να απομακρυνθούν το δυνατόν συντομότερα από την περιοχή».

Στο πλαίσιο αυτής της αναγκαιότητας, η Carlson Wagonlit ανέλαβε χορηγός σε σεμινάριο με τίτλο “How to Manage Crises in the Tourism Industry”, το οποίο διοργανώνει η Travel Media Applications εξετάζοντας τη φύση, αλλά και τον κύκλο ζωής της εκάστοτε κρίσης, παρουσιάζοντας παράλληλα τα βασικά στοιχεία συνειδητοποίησης του κινδύνου και των επικοινωνιών κρίσης – εσωτερικών (λειτουργικός) και εξωτερικών (μέσα και αγορές).

Εισηγητές του σεμιναρίου, το οποίο απευθύνεται σε όλους όσους ασχολούνται επαγγελματικά και ερασιτεχνικά με τον τουρισμό, είναι ο κ. Αλέξης Παρασκευάς, καθηγητής στο Oxford Brooks University, και ο κ. Τζον Μπελλ, δημοσιογράφος τουρισμού στην Αγγλία. Οι διαλέξεις και οι συζητήσεις θα γίνουν στην αγγλική γλώσσα.

Το σεμινάριο θα πραγματοποιηθεί στους χώρους του Hard Rock Cafe στην οδό Φιλελλήνων από τις 19 -21 Οκτωβρίου 2006.

Ιστοσελίδα | + Άρθρα
19/04/2024
18/04/2024
17/04/2024
16/04/2024
15/04/2024
12/04/2024