Τελευταία νέα
ΑρχικήΤουριστικοί ΦορείςΕλληνικοίΑντίθετη η ΠΟΕΤ στην παράταση του μονοπωλίου των ΚΤΕΛ έως το 2019
Πανελλήνια Ομοσπονδία Επιχειρήσεων Τουρισμού

Αντίθετη η ΠΟΕΤ στην παράταση του μονοπωλίου των ΚΤΕΛ έως το 2019

Την πλήρη αντίθεση, αλλά και την μεγάλη απογοήτευσή της εκφράζει η Πανελλήνια Ομοσπονδία Επιχειρήσεων Τουρισμού – ΠΟΕΤ και οι ενώσεις – μέλη της σ’ όλη την Ελλάδα για την “ακατανόητη” […]

Την πλήρη αντίθεση, αλλά και την μεγάλη απογοήτευσή της εκφράζει η Πανελλήνια Ομοσπονδία Επιχειρήσεων Τουρισμού – ΠΟΕΤ και οι ενώσεις – μέλη της σ’ όλη την Ελλάδα για την “ακατανόητη” νομοθετική πρωτοβουλία του υπουργείου Μεταφορών και Επικοινωνιών<...>να εισαγάγει, αιφνιδίως, διάταξη στο νομοσχέδιο για “την κατανομή του διαθέσιμου χρόνου χρήσης στους ελληνικούς αερολιμένες”, σύμφωνα με την οποία παρατείνεται έως το 2019 το μονοπώλιο των ΚΤΕΛ στην Ελλάδα.

Η συγκεκριμένη πρωτοβουλία, κατά την ΠΟΕΤ, εκτός από τα εύλογα ερωτηματικά που δημιουργεί για το τι ώθησε αυτή τη συγκεκριμένη χρονική στιγμή το υπουργείο Μεταφορών – 4 χρόνια πριν την οριστική λήξη του μονοπωλίου – να σπεύσει να εξασφαλίσει 8 ακόμη χρόνια αποκλειστικής εκμετάλευσης του συγκοινωνιακού έργου στα ΚΤΕΛ, χωρίς μάλιστα καμία προηγούμενη διαβούλευση με τους ενδιαφερόμενους, έχει τις παρακάτω συνέπειες:

  1. Έρχεται σε ευθεία αντίθεση τόσο με τις εξαγγελίες της Κυβέρνησης για προώθηση του υγειούς ανταγωνισμού, με τους Κανονισμούς και Οδηγίες της Ε.Ε. για την απελευθέρωση των χερσαίων μεταφορών αλλά και με τις προσπάθειες του υπουργείου Τουριστικής Ανάπτυξης για περαιτέρω στήριξη και προώθηση του τουρισμού μας, πολιτική που επιβεβαιώθηκε, μόλις μερικές ημέρες πριν στο Φόρουμ «Τουριστική Χάρτα 2007», από τον ίδιο τον Πρωθυπουργό.
  2. Πλήττει το σύνολο της τουριστικής μας βιομηχανίας και υποβαθμίζει την προσπάθεια που καταβάλλεται από όλους του συντελεστές του ελληνικού τουρισμού για την αναβάθμιση του τουρισμού μας και την προσέλκυση ποιοτικού τουρισμού στη χώρα μας, ιδιαίτερα στoν τομέα των συνεδρίων, στις κρουαζιέρες και στα city breaks, αφού με μαθηματική ακρίβεια η μέση ηλικία του ήδη γηρασμένου στόλου των 5.500 τουριστικών λεωφορείων, όπως έδειξε και η πρόσφατη σχετική μελέτη της ΠΟΕΤ/ JBR Hellas, θα αυξηθεί ακόμη περισσότερο.
  3. Τείνει να περιθωριοποιήσει τα 1.000 τουριστικά γραφεία και τους 750 επαγγελματίες με άδειες ΤΕΟΜ, μικρομεσαίες επιχειρήσεις στην πλειοψηφία τους, οι οποίοι είναι κάτοχοι των τουριστικών λεωφορείων. Όλες αυτές οι επενδύσεις ελλήνων πολιτών, που ξεπερνούν τα 850 εκατ. ευρώ, σύμφωνα με το υπουργείο Μεταφορών, πρέπει να περιορίζεται η λειτουργία τους σε 140 – 150 ημέρες το χρόνο, για να μην θιγούν οργανωμένα συμφέροντα ή και για υπηρετηθούν μικροπολιτικές σκοπιμότητες.
  4. Αποστερεί για ακόμη 13 χρόνια από το επιβατικό κοινό και τους έλληνες πολίτες τη δυνατότητα να έχουν ακόμη καλύτερες υπηρεσίες στις μετακινήσεις τους με χαμηλότερες τιμές.

Η ΠΟΕΤ ζητά την άμεση απόσυρση της “αναχρονιστικής” αυτής ρύθμισης, ενώ σε αντίθετη περίπτωση θα εξετάσει κάθε δυνατότητα αντίδρασης του κλάδου της με νόμιμα μέσα.

Ιστοσελίδα | + Άρθρα
Ετικέτες
16/04/2024
15/04/2024
12/04/2024
11/04/2024
10/04/2024
09/04/2024