Τελευταία νέα
ΑρχικήΤεχνολογίαInternet και MobileASTA: Το e-commerce αρωγός της τουριστικής βιομηχανίας

ASTA: Το e-commerce αρωγός της τουριστικής βιομηχανίας

Οι νέες τεχνολογίες όπως το Internet και η πληροφορική θα δώσουν μία διαφορετική πνοή στην τουριστική πολιτική ενισχύοντας το τουριστικό προϊόν και αναβαθμίζοντας την ελληνική τουριστική βιομηχανία τόνισε χαρακτηριστικά ο […]

Οι νέες τεχνολογίες όπως το Internet και η πληροφορική θα δώσουν μία διαφορετική πνοή στην τουριστική πολιτική ενισχύοντας<...> το τουριστικό προϊόν και αναβαθμίζοντας την ελληνική τουριστική βιομηχανία τόνισε χαρακτηριστικά ο αντιπρόεδρος της ASTA<.> Hellas και οικονομικός διευθυντής του ξενοδοχείου Metropolitan κ. Χριστόφορος Οικονόμου κατά τη διάρκεια της χθεσινής ημερίδας που διοργάνωσε η ASTA Hellas με θέμα "Η τεχνολογική εξέλιξη που επιφέρει ο 21ος αιώνας και πως αλλάζει διάσταση η τουριστική επιχείρηση".

Από την πλευρά του ο κ. Στέφανος Στεφανίδης, γενικός γραμματέας της Ελληνικής Ένωσης Πληροφορικής, παρουσίασε τα οικονομικά οφέλη του e-commerce τονίζοντας ότι με το ηλεκτρονικό εμπόριο θα επέλθει μείωση του κόστους λειτουργίας των τουριστικών επιχειρήσεων με παράλληλη αύξηση και ποιοτική αναβάθμιση των παρεχόμενων υπηρεσιών.

Παράλληλα, ο κ. Μαρούτσος, εμπορικός διευθυντής της Galileo Hellas, ανέπτυξε τον σημαντικό ρόλο που διαδραματίζουν οι εταιρίες ηλεκτρονικών κρατήσεων θέσεων. Οι εταιρίες αυτές, εφαρμόζουν όλα τα σύγχρονα τεχνολογικά συστήματα και μεθόδους, και αξιοποιούν τις τεχνολογικές εξελίξεις παρέχοντας λύσεις στα επιχειρηματικά προβλήματα των τουριστικών γραφείων.

Ωστόσο, ο κ. Μαρούτσος διατύπωσε τις επιφυλάξεις τους αν κατά πόσο στην Ελλάδα οι εφαρμογές του ηλεκτρονικού εμπορίου στην τουριστική αγορά θα έχουν απήχηση καθώς υπάρχουν διαφορές με τις τουριστικές αγορές του εξωτερικού. Αυτές, όπως επισήμανε εντοπίζονται στην ανασφάλεια που διακατέχει τους Έλληνες χρήστες του διαδικτύου κυρίως λόγω της διαφορετικότητας της ελληνικής γλώσσας, της κοινωνικότητας, της γεωγραφικής κατανομής του πληθυσμού και του μικρού μεγέθους της αγοράς.

Στη συνέχεια ο κ. Σπύρος Γιαννιώτης αναφέρθηκε σε εφαρμογές ηλεκτρονικού εμπορίου για την τουριστική βιομηχανία.

Τέλος, ο πρόεδρος του ΕΟΤ κ. Ιωάννης Στεφανίδης τίμησε την εν λόγω ημερίδα απευθύνοντας χαιρετισμό τονίζοντας ότι και ο ΕΟΤ συμμετέχει ενεργά στο διαδίκτυο, τόσο με ενημερωτική ιστοσελίδα, όσο και με παράλληλη εκπαίδευση των στελεχών του.

Ιστοσελίδα | + Άρθρα
Ετικέτες
19/04/2024
18/04/2024
17/04/2024
16/04/2024
15/04/2024
12/04/2024