Τελευταία νέα
ΑρχικήΤουριστικοί ΦορείςΕλληνικοίΔιαγωνισμός για την προβολή προϊόντων και υπηρεσιών της Ηπείρου
Περιφέρεια Ηπείρου

Διαγωνισμός για την προβολή προϊόντων και υπηρεσιών της Ηπείρου

Ανοικτό διεθνή διαγωνισμό, με κριτήριο κατακύρωσης την πλέον συμφέρουσα από οικονομική άποψη προσφορά, για την επιλογή αναδόχου του έργου: “Προώθηση – προβολή προϊόντων και υπηρεσιών της Περιφέρειας Ηπείρου” προκηρύσσει η […]

Ανοικτό διεθνή διαγωνισμό, με κριτήριο κατακύρωσης την πλέον συμφέρουσα από οικονομική άποψη προσφορά, για την επιλογή αναδόχου του έργου: “Προώθηση – προβολή προϊόντων και υπηρεσιών της Περιφέρειας Ηπείρου” προκηρύσσει η Περιφέρεια, καλώντας τους ενδιαφερόμενους<...>να υποβάλλουν τις προσφορές τους έως και 31 Μαίου 2007.

Το έργο “Προώθηση – Προβολή Προϊόντων της Περιφέρειας Ηπείρου”, εντάσσεται στον `Αξονα Προτεραιότητας 4, Μέτρο 4.10 του Π.Ε.Π. Ηπείρου και χρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό Ταμείο Περιφερειακής Ανάπτυξης και από εθνικούς πόρους, μέσω του Προγράμματος Δημοσίων Επενδύσεων. Για την υλοποίηση του σχεδιασμού και την άμεση ενεργοποίηση των συλλογικών δράσεων προβολής και προώθησης προϊόντων που προβλέπει το συγκεκριμένο μέτρο, καταρτίστηκε Γενικό Σχέδιο (Master Plan), που δίνει τις γενικές κατευθύνσεις, επικεντρώνεται στα δυναμικά προϊόντα / κλάδους της Περιφέρειας και καταλήγει σε Επιχειρησιακό Σχέδιο (Business Plan), με σαφώς περιγεγραμμένες δράσεις – ενέργειες, χρονοδιάγραμμα και κόστος.

Τρεις κύριοι στόχοι αποτελούν την βασική δομή πάνω στην οποία θα στηρίζεται το Επιχειρησιακό Σχέδιο προώθησης / προβολής των προϊόντων:

  • Η ενίσχυση της εξωστρέφειας και η προβολή του συγκριτικού ή σχετικού πλεονεκτήματος της Περιφέρειας
  • Η αξιοποίηση υφιστάμενων αγορών (μη εξαιρουμένων της περιφερειακής αγοράς και της αγοράς της υπόλοιπής Ελλάδας), καθώς και η ανάδειξη νέων αγορών.
  • Η τόνωση της ανταγωνιστικότητας και βιωσιμότητας των επιχειρήσεων που δραστηριοποιούνται στην Περιφέρεια.

Οι κλάδοι / κατηγορίες των προϊόντων που περιλαμβάνονται στο Επιχειρησιακό Σχέδιο σύμφωνα με την μεθοδολογία προσέγγισης, οι εξής:

  • Δομικά Υλικά – μεταλλικά προϊόντα
  • Προϊόντα ξύλου – έπιπλο
  • Παραδοσιακή Βιοτεχνία (τεχνουργήματα από πολύτιμα μέταλλα, ξυλόγλυπτα, παραδοσιακά υφαντά και στολές)
  • Επιχειρήσεις ανάπτυξης δραστηριοτήτων εναλλακτικού τουρισμού για δράσεις συμπληρωματικές αυτών της τουριστικής προβολής

Ιστοσελίδα | + Άρθρα
Ετικέτες
17/04/2024
16/04/2024
15/04/2024
12/04/2024
11/04/2024
10/04/2024