Η ελληνική ξενοδοχειακή εταιρία Grecotel συνεχίζει το έργο της με νέα διάρθρωση χωρίζοντας τα αστικά της ξενοδοχεία από τα θέρετρα. Στα αστικά ξενοδοχεία της αλυσίδας γενικός διευθυντής έχει αναλάβει ο […]
Η ελληνική ξενοδοχειακή εταιρία
Στα αστικά ξενοδοχεία και μάλιστα τα ξενοδοχεία των πέντε αστέρων έχει αναλάβει γενικός διευθυντής πωλήσεων και marketing ο κ. Γεώργιος Δημοκρίτου. Για τα αστικά ξενοδοχεία των τεσσάρων αστέρων έχει αναλάβει ο κ. Γιώργος Ζουζούκης. Σύμφωνα με τον κ. Παναγιωτόπουλο "όλα τα αστικά ξενοδοχεία έχουν μπει σε Ευρωπαϊκές προδιαγραφές. Πρόθεση της εταιρίας είναι να εξαπλωθούν τα αστικά ξενοδοχεία και στην Αθήνα αλλά και σε άλλες πόλεις της χώρας όπως η Καλαμάτα, η Αλεξανδρούπολη, η Λάρισσα, ο Βόλος, η Πάτρα, και τα Γιάννενα. Ακόμα εξετάζεται το ενδεχόμενο για ένα δεύτερο ξενοδοχείο στην Θεσσαλονίκη. Οι προδιαγραφές που βάζουμε στα ξενοδοχεία μας θα ακολουθούν κάθε νέο ξενοδοχείο που θα ανοίγουμε και είναι έτσι διατυπωμένες ώστε να είναι κατανοητές από όλους τους υπαλλήλους. Όλα τα ξενοδοχεία μας θα λειτουργούν με τον ίδιο τρόπο. Οι προδιαγραφές που βάζουμε αφορούν και την τεχνολογία".
Τα κεντρικά γραφεία ασχολούνται με την τμηματοποίησης της αγοράς, δεδομένου ότι σε άλλη αγορά στοχεύουν τα πεντάστερα και σε άλλη τα τετράστερα ξενοδοχεία της αλυσίδας, και συνδυάζουν τους πελάτες ώστε να γίνονται κοινοί πελάτες όλων των ξενοδοχείων της αλυσίδας.
Συνεκδότης του TravelDailyNews Media Network από το 1999 που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις για τη Διεθνή αγορά, τις αγορές της Ασίας και του Ειρηνικού και την αγορά της Ελλάδας και της Κύπρου.
Είναι υπεύθυνος για την στρατηγική ανάπτυξη του δικτύου, τις συνέργειες, και τη διεθνή αγορά.