WTM-Λονδίνο: Η Ελλάδα γίνεται ξανά μόδα στην αγγλική αγορά σύμφωνα με την γνώμη του κ. Ανδρέα Ανδρεάδη τέως προέδρου της Ένωσης Ξενοδόχων Χαλκιδικής. “Η μικρή αριθμητική πτώση που παρουσιάζει η […]
"Παρότι στην αγγλική αγορά, η ζήτηση για self-catering διακοπές είναι μεγάλη, η τάση είναι προς τα ξενοδοχεία, και την αύξηση της ποιότητας. Η Αγγλική αγορά έχει μεγάλη δυναμική. Κατά την διάρκεια της έκθεσης η Χαλκιδική στράφηκε προς την προετοιμασία για το 2002 με συζητήσεις και επαφές. Η Ελληνική όμως παρουσία θα μπορούσε να είναι καλύτερη. Κάτι έχει γίνει τα τελευταία χρόνια, το ελληνικό περίπτερο όμως δείχνει φτωχό. Θα έπρεπε η παρουσία μας να είναι πιο πλούσια. Η εικόνα που δίνει το περίπτερο δεν είναι η εικόνα της χώρας μας. Και πιστεύω ότι είναι θέμα νοοτροπίας και όχι κόστους", δήλωσε ο κ. Ανδρεάδης.
Η Βίκυ είναι συνιδρυτής της Travel Media Applications και υπεύθυνη για την αρχισυνταξία των TravelDailyNews Greece & Cyprus και TravelDailyNews International.
Στην εταιρεία έχει αναλάβει την οικονομική διεύθυνση.