Η καταπονημένη από τον πόλεμο Σερβία χρησιμοποίησε την έκθεση World Travel Market (WTM) σαν εφαλτήριο για την αναθέρμανση των σχέσεών της με την Ευρωπαϊκή Κοινότητα, και την ανάπτυξη του τουρισμού […]
Η καταπονημένη από τον πόλεμο
Οι Σέρβοι επιμένουν ότι ο τουρισμός μπορεί να παίξει καθοριστικό ρόλο στην ανασυγκρότηση του κράτους τους, ενώ ο Εθνικός Οργανισμός Τουρισμού της Σερβίας συζητά επισταμένα με ευρωπαϊκούς tour operators, όπως ο Thomson και ο Crystal, για την προώθησή της Σερβίας. Απευθύνεται, επίσης, για βοήθεια και σε διάφορους ξένους επενδυτές.
Ο Σέρβος διευθυντής του Εθνικού Οργανισμού Τουρισμού της Σερβίας κ. Jovan Popesku δήλωσε ότι μετά από τις φρικτές στιγμές που έζησε η Σερβία ήρθε η ώρα να κοιτάξει το μέλλον της. "Οι οργανωτές της W.T.M. μας έδωσαν παράταση για την πληρωμή του περιπτέρου, μέχρι τον επόμενο Ιούλιο" πρόσθεσε, "είναι το είδος της βοήθειας που χρειαζόμαστε. Δεν ζητάμε δωρεές, απλά κάποιες διευκολύνσεις για να προωθηθεί η χώρα μας στον κλάδο του τουρισμού."
Μετά από δέκα χρόνια διαμάχης και συγκρούσεων, η χώρα αντιμετώπισε την πτώση τουριστών κατά 75%. Ο κ. Popesku ανακοίνωσε ότι το πρώτο του μέλημα ήταν να πείσει τους tour operators που ειδικεύονται στο σκι, να ξαναβάλουν στη μπροσούρα τους την περιοχή Kapaonik, η οποία έχει να εμφανιστεί από το 1998.
Συνεκδότης του TravelDailyNews Media Network από το 1999 που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις για τη Διεθνή αγορά, τις αγορές της Ασίας και του Ειρηνικού και την αγορά της Ελλάδας και της Κύπρου.
Είναι υπεύθυνος για την στρατηγική ανάπτυξη του δικτύου, τις συνέργειες, και τη διεθνή αγορά.