Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size

To A3XX απέκτησε όνομα και ξεκινάει η παραγωγή του

Θοδωρής Κουμέλης - 20 Δεκέμβριος 2000, 00:00

Στη χθεσινή συνάντηση των μετόχων της Airbus<.> -της European Aeronautic Defense & Space Co NV (EADS) που συμμετέχει με 80% και της βρετανικής BAE Systems Plc που συμμετέχει με 20%- εγκρίθηκε<...>

και επίσημα η παραγωγή του αεροσκάφους A380, γνωστότερου μέχρι σήμερα ως A3XX. Η απόφαση αυτή σηματοδοτεί μία νέα εποχή στην ιστορία των αερομεταφορών με την παρουσίαση του πρώτου 'jetliner' στις αρχές του 2006.

Με την παραγγελία 50 συνολικά αεροσκαφών και με 42 ακόμα σε 'option' από έξι αεροπορικές εταιρίες στις πέντε ηπείρους (Air France, Emirates, International Lease Finance Corporation, Qantas, Singapore Airlines and Virgin Atlantic) η Airbus πετυχαίνει τον στόχο που είχαν θέσει οι μέτοχοι της όταν είχαν δώσει την έγκριση τους για την έναρξη του εμπορικού προγράμματος του Α380 μόλις έξι μήνες νωρίτερα.

Σχολιάζοντας την απόφαση των μετόχων ο πρόεδρος του διοικητικού συμβουλίου της Airbus κ. Manfred Bischoff ανέφερε ότι "Η Airbus απέκτησε νέα 'ναυαρχίδα' που της δίνει τη δυνατότητα να διεισδύσει δυναμικά στην παγκόσμια αγορά. Αποδεικνύει τις εξαιρετικές δυνατότητες και δεξιότητες της ευρωπαϊκής αεροβιομηχανίας και αντιπροσωπεύει μία εντελώς νέα γενιά τεχνολογίας στον τομέα της κατασκευής αεροσκαφών και των αεροπορικών ταξιδιών. Είμαι προσωπικά υπερήφανος για την υλοποίηση ενός έργου για το οποίο έχω αγωνιστεί από το 1989".
Ο διευθύνων σύμβουλος της Airbus κ. Noel Forgeard πρόσθεσε ότι είναι πού ευχαριστημένος που η εταιρία κατάφερε να πιάσει τον στόχο. "Η απόφαση δικαιώνει τις προσπάθειες όλων όσων εργάστηκαν σκληρά γι αυτό το έργο τα τελευταία τέσσερα χρόνια".

Το A380 θα προσφέρει όλα τα πλεονεκτήματα ενός εντελώς καινούργιου σχεδιασμού, αλλά θα διατηρήσει και τα κοινά χαρακτηριστικά στοιχεία των υπόλοιπων τύπων αεροσκαφών της οικογένειας του Airbus. Το Α380 ενσωματώνει τις πιο σύγχρονες τεχνολογίες παρέχοντας 15% έως 20% χαμηλότερο λειτουργικό κόστος από ότι το μεγαλύτερο σημερινό αεροσκάφος, 10% έως 15% μεγαλύτερη αυτονομία πτήσης, με την μεγαλύτερη ευρυχωρία, 35% μεγαλύτερη δυναμικότητα και 49% περισσότερο ελεύθερο χώρο.

Εννέα διεθνείς εταιρίες συνεργάστηκαν με την Airbus για τον σχεδιασμό και την κατασκευή του A380, μεταξύ των οποίων η Rolls-Royce και η The Engine Alliance (σύμπραξη των General Electric και Pratt & Whitney για την κατασκευή των μηχανών.

Ολοκληρωμένα τμήματα του αεροσκάφους κατασκευάστηκαν στη Γαλλία, στη Γερμανία, στην Ισπανία, και στη Μεγάλη Βρετανία και συγκεντρώθηκαν στην Τουλούζη στη Γαλλία για συναρμολόγηση, τελικό εξοπλισμό και ελέγχους πτήσης. Στη συνέχεια το αεροσκάφος πέταξε για το Αμβούργο στη Γερμανία για εξοπλισμό των εσωτερικών του χώρων και βάψιμο. Οι παραδώσεις των παραγγελιών για την Ευρώπη και τη Μέση Ανατολή θα γίνουν από το Αμβούργο, ενώ όλοι οι υπόλοιποι πελάτες θα παραλάβουν τα αεροσκάφη τους από την Τουλούζη.

Αρκετές ευρωπαϊκές κυβερνήσεις έδειξαν ήδη την πρόθεσή τους να επενδύσουν στο A380, ενώ τις βιομηχανικές συμφωνίες αναμένεται να ακολουθήσουν και κυβερνητικές δεσμεύσεις μέσα στο 2001.

|
Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Tourism Lobby

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Chinese Tourist Welcome Seminar

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

Τα eNewsletters της αγοράς

↑ top