Τελευταία νέα
ΑρχικήΑερομεταφορέςΑεροπορικά ΘέματαΠροβλήματα εντόπισε η ΠΟΕΤ στο νέο αεροδρόμιο

Προβλήματα εντόπισε η ΠΟΕΤ στο νέο αεροδρόμιο

Προβλήματα εντόπισε η Πανελλήνια Ομοσπονδία Επιχειρήσεων Τουρισμού (ΠΟΕΤ) κατά τη διερευνητική επίσκεψη που διοργάνωσε στο νέο αεροδρόμιο των Σπάτων ‘Ελευθέριος Βενιζέλος’ με 155 εκπρόσωπους του τουριστικού κλάδου. Σκοπός της επίσκεψης […]

Προβλήματα εντόπισε η Πανελλήνια Ομοσπονδία Επιχειρήσεων Τουρισμού (ΠΟΕΤ<.>) κατά τη διερευνητική επίσκεψη που διοργάνωσε στο νέο αεροδρόμιο των Σπάτων<...> ‘Ελευθέριος Βενιζέλος’ με 155 εκπρόσωπους του τουριστικού κλάδου. Σκοπός της επίσκεψης αυτής ήταν η μελέτη των νέων δεδομένων (μειονεκτήματα και πλεονεκτήματα) που καθιερώνονται με την λειτουργία του νέου αεροδρομίου.

Τα κύρια προβλήματα, σύμφωνα με την ΠΟΕΤ, που εντοπίστηκαν ήταν τα ακόλουθα: Η έλλειψη κυλιόμενων διαδρόμων, τους οποίους διαθέτουν όλα τα σύγχρονα αεροδρόμια, κυρίως λόγω της μεγάλης απόστασης μεταξύ του σημείου άφιξης των επιβατών από τις χώρες εκτός Σέγκεν και της επιβίβασης στα μεταφορικά μέσα. Ο χρόνος που χρειάζεται για την κάλυψη αυτής της απόστασης είναι 10-15 λεπτά, και ο επιβάτης πρέπει να την διανύσει με χειρααποσκευές.
Η απόσταση μεταξύ των αφικνούμενων από τις χώρες της Σέγκεν και τις χώρες εκτός Σέγκεν είναι τεράστια με αποτέλεσμα τα γραφεία ταξιδιών που θα έχουν να παραλάβουν συγχρόνως αφικνούμενους και από τις δύο προαναφερόμενες περιπτώσεις να χρειάζονται να απασχολούν διπλάσιο προσωπικό από εκείνο του παλαιού αεροδρομίου, πέρα και από το γεγονός ότι θα υπάρξει ασφαλώς δυσανασχέτηση των αφικνούμενων. Στο σημείο αυτό η ΠΟΕΤ προτείνει ότι σαν ιδανική λύση θα ήταν η δημιουργία ενός ενδιάμεσου ανεξάρτητου σημείου συνάντησης (meeting point) το οποίο θα τελεί υπό την εποπτεία της ΠΟΕΤ, που θα κατέβαλε ένα συμβολικό μίσθωμα, ώστε με κατάλληλη σήμανση να οδηγούνται προς αυτό οι αφικνούμενοι και από τις δύο περιπτώσεις (Σέγκεν και μη Σέγκεν) τους οποίους θα παραλαμβάνουν οι εκπρόσωποι κάθε τουριστικής επιχείρησης.
Οι χώροι στάθμευσης των τουριστικών λεωφορείων και των ταξί κρίνονται ελάχιστοι σε σχέση με την προβλεπόμενη από τους αρμόδιους του αεροδρομίου δυνατότητα εξυπηρέτησης αφικνούμενων (16 εκατ.) Ιδιαίτερα ο χώρος στάθμευσης των τουριστικών λεωφορείων που προβλέπει μόνο 48 θέσεις κρίνεται ανεπαρκής. Η ΠΟΕΤ προτείνει την επανεξέταση του θέματος και τη δημιουργία 100 τουλάχιστον θέσεων στάθμευσης.
Δεν έχει προβλεφθεί προστατευτικό από την βροχή σκέπαστρου στο σημείο αποβίβασης των επιβατών στις εισόδους του κτιρίου και του χώρου στάθμευσης των τουριστικών λεωφορείων.
Στην αίθουσα αναχωρήσεων υπάρχουν μόνο 10 ατομικές τουαλέτες, μη δυνάμενες ασφαλώς να εξυπηρετήσουν τους προς αναχώρηση επιβάτες, ιδιαίτερα σε περιόδους αιχμής.
Δεν έχουν προβλεφθεί χώροι ανταλλαγής συναλλάγματος στην αίθουσα αναχωρήσεων που και το τελευταίο αεροδρόμιο διαθέτει, παρά μόνο στο χώρο της αναμονής προ της αναχώρησης των επιβατών.
Το κόστος των transfers θα είναι υπερδιπλάσιο λόγω της μεγάλης απόστασης του νέου αεροδρομίου από την Αθήνα. Και αν ακόμη αποπερατωθούν οι δρόμοι προσπέλασης προς και από το αεροδρόμιο πάλι η απόσταση και ο χρόνος κάλυψης της θα είναι σημαντικά μεγαλύτερος. Η ΠΟΕΤ επισημαίνει ότι μέχρι την αποπεράτωση των δρόμων προσπέλασης θα πρέπει να υπάρξει σήμανση δεδομένου ότι οι δρόμοι που οδηγούν προς το αεροδρόμιο είναι στενοί και πολυδαίδαλοι.

Εκδότης - Διευθυντής Σύνταξης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Συνεκδότης του TravelDailyNews Media Network από το 1999 που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις για τη Διεθνή αγορά, τις αγορές της Ασίας και του Ειρηνικού και την αγορά της Ελλάδας και της Κύπρου.

Είναι υπεύθυνος για την στρατηγική ανάπτυξη του δικτύου, τις συνέργειες, και τη διεθνή αγορά.

Ετικέτες
19/04/2024
18/04/2024
17/04/2024
16/04/2024
15/04/2024
12/04/2024