Αύξηση του όγκου των πωλήσεων και των εσόδων τους σημείωσαν τα ευρωπαϊκά τρένα Eurostar μέσα στο τρίτο τετράμηνο του 2000, σύμφωνα με ανακοίνωση της εταιρίας. Η επιτυχία αυτή οφείλεται στην […]
Αύξηση του όγκου των πωλήσεων και των εσόδων τους σημείωσαν τα ευρωπαϊκά τρένα
Το πρώτο εξάμηνο του 2000 υπήρξε αύξηση στον όγκο των πωλήσεων κατά 10%, ενώ τα έσοδα από τις πωλήσεις σε Ευρώ αυξήθηκαν κατά 19,4%. Το τρίτο τετράμηνο αυτή η ανοδική τάση συνεχίστηκε με ποσοστό αύξησης των πωλήσεων κατά 12%, και με αύξηση στα έσοδα από τις πωλήσεις (μετρημένα σε Ευρώ) κατά 20%. Από τον Ιανουάριο του 2000 έως και τον Σεπτέμβριο του 2000, ο όγκος των πωλήσεων της Eurostar αυξήθηκε κατά 11% και τα έσοδά της από τις πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 20% (μετρημένα σε Ευρώ).
Παρόλο που το μέσο ευρωπαϊκό ποσοστό αύξησης στην αερομεταφορά και στην μεταφορά με σιδηρόδρομο ήταν μόλις 1%, η Eurostar κατάφερε να έχει αύξηση στη διαδρομή Λονδίνο-Βρυξέλλες 10,5%. Επίσης, στην διαδρομή Λονδίνο-Παρίσι-Λονδίνο, η συνολική αύξηση των αερομεταφορών ήταν 8% τους πρώτους οκτώ μήνες του 2000, η αύξηση στις πωλήσεις της Eurostar ήταν 10,3%.
Η Βίκυ είναι συνιδρυτής της Travel Media Applications και υπεύθυνη για την αρχισυνταξία των TravelDailyNews Greece & Cyprus και TravelDailyNews International.
Στην εταιρεία έχει αναλάβει την οικονομική διεύθυνση.