Τελευταία νέα
ΑρχικήΤουριστική ΠολιτικήΔιαφήμιση & ΠροβολήΠαρουσίαση της νέας διαφημιστικής εκστρατείας στην WTM 2007
Υπουργείο Τουριστικής Ανάπτυξης

Παρουσίαση της νέας διαφημιστικής εκστρατείας στην WTM 2007

Τη νέα διαφημιστική εκστρατεία της χώρας στο εξωτερικό, αλλά και τη νέα εικόνα (brand) της Ελλάδας, παρουσίασε χτες για πρώτη φορά ο υπουργός Τουριστικής Ανάπτυξης, κ. `Αρης Σπηλιωτόπουλος, πραγματοποιώντας τα εγκαίνια του περιπτέρου του Ελληνικού Οργανισμού…

Τη νέα διαφημιστική εκστρατεία της χώρας στο εξωτερικό, αλλά και τη νέα εικόνα (brand) της Ελλάδας, παρουσίασε χτες για πρώτη φορά ο υπουργός Τουριστικής Ανάπτυξης, κ. `Αρης Σπηλιωτόπουλος, πραγματοποιώντας τα εγκαίνια<...>του περιπτέρου του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού (ΕΟΤ) στην τουριστική έκθεση World Travel Market 2007.

“Η World Travel Market” τόνισε ο κ. Υπουργός “είναι μια από τις σημαντικότερες διεθνείς εκθέσεις τουρισμού. Και η διεθνής παρουσία της χώρας μας είναι εξαιρετικά σημαντική. Για τον λόγο αυτό, παρουσιάζουμε σήμερα, σε όλο τον κόσμο, αλλά και στους Έλληνες συνεκθέτες και φορείς την νέα αισθητική, την νέα εικόνα της Ελλάδας”.

Η νέα εικόνα της Ελλάδας συμπληρώνεται σε δύο επίπεδα. Το πρώτο επίπεδο αφορά στη νέα διαφημιστική καμπάνια στο εξωτερικό για το 2008. Το δεύτερο επίπεδο αφορά στην υιοθέτηση της καινούριας εικόνας της χώρας μας (new brand identity).

Με αυτά τα δεδομένα, τόνισε ο κ. Σπηλιωτόπουλος, “υπηρετούμε τον τριπλό στόχο που έχουμε βάλει και ο οποίος συνοψίζεται στο:


  1. Να κερδίσουμε -ως Χώρα- το μεγαλύτερο δυνατό μερίδιο αγοράς.

  2. Να εδραιωθούμε μεταξύ των κορυφαίων προορισμών.

  3. Να αναδείξουμε την Ελλάδα σε παγκόσμια δύναμη του τουριστικού χάρτη”
.

Μεταξύ άλλων, ο υπουργός Τουριστικής Ανάπτυξης, στην ομιλία του ανέφερε:

Δεν μπορούμε να μιλάμε για εθνική στρατηγική για τον τουρισμό, χωρίς πρώτα να έχουμε χτίσει την νέα εικόνα της Ελλάδας. Τη νέα διεθνή ταυτότητα της Ελλάδας. Τη νέα αισθητική. Μια αισθητική που θα ξεπερνάει το μονοσήμαντο μοντέλο «ήλιος- θάλασσα».

Η νέα διευρυμένη στρατηγική τοποθέτηση της χώρας (positioning) επιβάλλει να επικοινωνήσουμε την Ελλάδα ως ένα προορισμό με εναλλαγές και αντιθέσεις, έναν τόπο όπου κάθε επισκέπτης μπορεί να ζήσει μια αληθινή εμπειρία. Συνεπώς, η Ελλάδα μπορεί να θεωρηθεί ένας χώρος εμπειριών μέσα στον οποίο αληθινές, μοναδικές ιστορίες πραγματοποιούνται. Αυτό είναι η στρατηγική μας για την νέα εικόνα της Ελλάδας ως προορισμός παγκόσμιας εμβέλειας.

Ένας προορισμός όπου καταφέρνει σταδιακά να ενσωματώσει 9 συνολικά τομείς, και συγκεκριμένα:


  1. Θαλάσσιος – Nautical

  2. Πολιτιστικός Τουρισμός – Culture

  3. Τουρισμός Υπαίθρου – Country side

  4. Περιηγητικός Τουρισμός – Touring

  5. Τουρισμός Υγείας και Ευεξίας – Health and Wellness

  6. Συνεδριακός Τουρισμός – MICE (meetings, incentives, conferences, events)

  7. Τουρισμός Πολυτελείας – Luxury

  8. Τουρισμός Σαββατοκύριακου (Αθήνα-Θεσσαλονίκη) – City Break

  9. Παραθεριστικός – Seaside


Οι 9 αυτοί Στρατηγικοί Τουριστικοί Κλάδοι είναι αυτοί στους οποίους πρόκειται να επενδύσει η Ελλάδα στα χρόνια που έρχονται με στόχο την άμβλυνση της εποχικότητας και την ενίσχυση του τουριστικού προϊόντος.

Στόχος μας είναι να διεκδικήσουμε την προτίμηση των εν δυνάμει επισκεπτών και σταδιακά να μετατρέψουμε την προτίμηση τους σε ενεργή πρόθεση να ταξιδέψουν στη χώρα μας. Στην προσπάθεια μας να φτάσουμε, με τους πόρους που διαθέτουμε, τους περισσότερους δυνατούς δυνητικούς επισκέπτες, στοχεύουμε στη δημιουργική τάξη, στη λεγόμενη creative class, δηλαδή το 10% εκείνων των ταξιδιωτών που αναζητά καινούριες, αληθινές εμπειρίες. Μιλάμε με απλά λόγια, για σύγχρονους «κυνηγούς εμπειριών».

Επενδύουμε όχι μόνο σε παραδοσιακές μορφές διαφήμισης, αλλά και σε νέα δημιουργικά κανάλια επικοινωνίας με πρωταγωνιστή το internet και τις νέες τεχνολογίες. Η Ελλάδα μπορεί να είναι πλέον ένας τουριστικός προορισμός υπεροχής και αξιώσεων.

Ο τουρισμός είναι μια μεγάλη δύναμη, μπροστά στην οποία αυτά που ενώνουν τους Έλληνες είναι πολύ περισσότερα από αυτά που τους χωρίζουν. Είμαι βέβαιος ότι όλοι μαζί θα ανταποκριθούμε θετικά στις προκλήσεις.

Η επιτυχία πρέπει να είναι μονόδρομος. Ας δούμε, όλοι μαζί, την φιλοσοφία, την λογική πίσω από την νέα ταυτότητα της Ελλάδας που αποκαλύπτουμε επίσημα, σήμερα, στο Λονδίνο στη World Travel Market”.

Συναντήσεις Σπηλιωτόπουλου στην WTM 2007

Συναντήσεις με τον Γενικό Γραμματέα του Παγκόσμιου Οργανισμού Τουρισμού (UNWTO) κ. Francesco Frangialli, αλλά και με τον Τούρκο ομόλογο του πραγματοποίησε χτες στο ελληνικό περίπτερο της διεθνούς τουριστικής έκθεσης WTM ο υπουργός Τουριστικής Ανάπτυξης κ. `Αρης Σπηλιωτόπουλος.

Μετά το πέρας της συνάντησης με τον Γ.Γ. του UNWTO ο κ. υπουργός δήλωσε: «Είχα την ευκαιρία να προχωρήσω σε μια γνήσια και ειλικρινή ανταλλαγή απόψεων και εμπειριών και μάλιστα για έναν τομέα που μας ενδιαφέρει ιδιαίτερα και που είναι ο τομέας της τουριστικής ανάπτυξης με απόλυτο σεβασμό στην οικολογία, στο περιβάλλον, στην αρχιτεκτονική
και πολιτισμική παράδοση.

Όπως είχα τονίσει εξαρχής θεωρώ ότι το μέλλον του τουρισμού είναι στην οικολογία. Και το μέλλον της τουριστικής ανάπτυξης είναι στον λεγόμενο «πράσινο τουρισμό». Εκεί υπάρχει μια τεράστια εμπειρία την οποία
ζήτησα από τον κ. Frangialli να μας τη μεταλαμπαδεύσει οργανώνοντας, με δική μας πρωτοβουλία, ένα αντίστοιχο συνέδριο στην Ελλάδα, όπου εκεί θα έχουμε την ευκαιρία να συζητήσουμε το πώς οι έννοιες της ανάπτυξης και της οικολογίας είναι έννοιες συμβατές και πώς το μέλλον της ανάπτυξης είναι ο πράσινος τουρισμός. Και με βάση αυτό το πιλοτικό πρόγραμμα, ο κ. Frangialli απεδέχθη την οργάνωση αυτού του συνεδρίου και προσεχώς θα ανακοινώσουμε τον καθορισμό συγκεκριμένης ημερομηνίας».

Αναφερόμενος κατόπιν στη συνάντηση με τον Τούρκο ομόλογο του ο κ. Σπηλιωτόπουλος ανέφερε σε δηλώσεις του: «Είμαι ιδιαίτερα χαρούμενος που ο Υπουργός Τουρισμού και Πολιτισμού της Τουρκίας επισκέφθηκε το ελληνικό περίπτερο. Ήταν μία ένδειξη αβροφροσύνης αλλά και η αποτύπωση της βούλησης από πλευράς της Τουρκίας να σφυρηλατήσει ακόμα πιο στενές σχέσεις με την Ελλάδα.

Και όπως του επισήμανα, ο Τουρισμός είναι κάτι παραπάνω από ιδεολογία. Και επειδή είναι παραπάνω από ιδεολογία, αυτά που μας ενώνουν είναι παραπάνω από αυτά που μας χωρίζουν. Και αισθάνομαι ότι η τουριστική ανάπτυξη της περιοχής, με κοινές ενέργειες και δράσεις, μπορεί να αποβεί προς όφελος και των δύο πλευρών. Δεσμευτήκαμε, λοιπόν, ότι θα συνεχίσουμε την ανταλλαγή αυτών των επισκέψεων και των εμπειριών γιατί πιστεύουμε στο μέλλον της τουριστικής ανάπτυξης της ευρύτερης περιοχής».

Ιστοσελίδα | + Άρθρα
19/03/2024
15/03/2024
14/03/2024
13/03/2024
12/03/2024
11/03/2024