Τελευταία νέα
ΑρχικήΤουριστικοί ΦορείςΕλληνικοίΔρίτσας – Λαφαζάνης: Ανάγκη επίσπευσης της επέκτασης της γραμμής ΜΕΤΡΟ από Χαϊδάρι σε Πειραιά

Δρίτσας – Λαφαζάνης: Ανάγκη επίσπευσης της επέκτασης της γραμμής ΜΕΤΡΟ από Χαϊδάρι σε Πειραιά

Την ανάγκη άμεσης επανεξέτασης της γραμμής Χαϊδάρι-Πειραιά του ΜΕΤΡΟ τόνισαν με ερώτηση τους στη Βουλή προς τους Υπουργούς ΠΕΧΩΔΕ και Μεταφορών οι Βουλευτές Πειραιά του ΣΥΡΙΖΑ κ. Παναγιώτης Λαφαζάνης και […]

Την ανάγκη άμεσης επανεξέτασης της γραμμής Χαϊδάρι-Πειραιά του ΜΕΤΡΟ τόνισαν με ερώτηση τους στη Βουλή προς τους Υπουργούς ΠΕΧΩΔΕ και Μεταφορών οι Βουλευτές Πειραιά του ΣΥΡΙΖΑ κ. Παναγιώτης Λαφαζάνης και κ. Θοδωρής Δρίτσας χθες (3 Μαρτίου). «Σύμφωνα με δημοσιεύματα του Τύπου, η επέκταση Χαϊδάρι-Πειραιά του<...> ΜΕΤΡΟ περικόπτεται και θα έχει τελικά μήκος 7,6 χλμ και 6 σταθμούς, έναντι 8,2 χλμ και 7 σταθμών, όπως είχε αρχικά σχεδιασθεί. O αρχικός σχεδιασμός της επέκτασης της γραμμής 3 του ΜΕΤΡΟ αναθεωρείται με απόφαση του υπουργού και περικόπτεται η τελευταία στάση (Ευαγγελίστρια)», ανάφεραν οι δύο βουλευτές τονίζοντας ότι «το ενδεχόμενο περικοπής της στάσης «Ευαγγελίστρια» δεν μας βρίσκει αντίθετους, καθώς η επιστημονική ομάδα του ΕΜΠ, μελετητές του ΗΣΑΠ, δημοτικές κινήσεις, οι περισσότεροι φορείς της πόλης και η πλειοψηφία των Πειραιωτών θεωρούσαν άστοχη την απόφαση του ΥΠΕΧΩΔΕ για σταθμό στην «Ευαγγελίστρια». Δεν είχε μελετηθεί κυκλοφοριακά και δημιουργούσε τεράστια προβλήματα».

«Αντίθετα», πρόσθεσαν «όλες οι μελέτες δείχνουν την ανάγκη να προωθηθεί το ΜΕΤΡΟ στην Πειραϊκή και τα δύο μεγάλα νοσοκομεία του Πειραιά, Μεταξά και Τζάννειο καθώς στην Πειραϊκή, ζουν 50.000 κάτοικοι αποκλεισμένοι από τις προσβάσεις σε Μέσα Μαζικής Μεταφοράς».

Επίσης οι βουλευτές θεωρούν την επέκταση του ΜΕΤΡΟ στην Πειραϊκή απαραίτητη για την συγκοινωνιακή εξυπηρέτηση της ευρύτερης περιοχής του Πειραιά, εξ` αιτίας των μεγάλων κυκλοφοριακών, συγκοινωνιακών και περιβαλλοντικών προβλημάτων που αντιμετωπίζει γενικότερα ο Πειραιάς καθώς και την διασφάλιση της μελλοντικής επεκτασιμότητας του έργου.

Τέλος, οι βουλευτές τόνισας ότι το έργο επέκτασης του Μετρό στη γραμμή Χαϊδάρι-Πειραιά προχωρά με σοβαρές αποκλίσεις από το χρονοδιάγραμμα που είχε ανακοινώσει ο υπουργός ΠΕΧΩΔΕ τον Ιούνιο του 2006 και το οποίο προέβλεπε έναρξη εργασιών τους πρώτους μήνες του 2007.

Συγκεκριμένα οι ερώτησεις που κατέθεσαν οι βουλευτές είναι οι εξής:

  1. Σκοπεύουν να επανεξετάσουν άμεσα την γραμμή Χαϊδάρι-Πειραιά του ΜΕΤΡΟ ώστε να κατευθυνθεί προς την Πειραϊκή και τα δύο νοσοκομεία Μεταξά και Τζάννειο;
  2. Ποιο είναι το οριστικό χρονοδιάγραμμα αποπεράτωσης του έργου;
  3. Είναι εξασφαλισμένα μέσω προγράμματος ΚΠΣ τα σχετικά κονδύλια του έργου;
Εκδότης - Διευθυντής Σύνταξης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Συνεκδότης του TravelDailyNews Media Network από το 1999 που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις για τη Διεθνή αγορά, τις αγορές της Ασίας και του Ειρηνικού και την αγορά της Ελλάδας και της Κύπρου.

Είναι υπεύθυνος για την στρατηγική ανάπτυξη του δικτύου, τις συνέργειες, και τη διεθνή αγορά.

29/03/2024
28/03/2024
27/03/2024
26/03/2024
22/03/2024
21/03/2024