Τελευταία νέα
ΑρχικήΤουριστικές ΤάσειςΈρευνες-ΜελέτεςΚαθαριότητα, ησυχία και εξυπηρέτηση πελατών τα βασικά κριτήρια επιλογής ξενοδοχείου
TripAdvisor

Καθαριότητα, ησυχία και εξυπηρέτηση πελατών τα βασικά κριτήρια επιλογής ξενοδοχείου

Τα αποτελέσματα έρευνας για τα ξενοδοχεία, που πραγματοποιήθηκε μεταξύ 2.200 ταξιδιωτών παγκοσμίως, έδωσε πρόσφατα στη δημοσιότητα, η ταξιδιωτική ιστοσελίδα TripAdvisor. Σύμφωνα με τα στοιχεία, 92% των ταξιδιωτών δήλωσε πωςσκοπεύει να […]

Τα αποτελέσματα έρευνας για τα ξενοδοχεία, που πραγματοποιήθηκε μεταξύ 2.200 ταξιδιωτών παγκοσμίως, έδωσε πρόσφατα στη δημοσιότητα, η ταξιδιωτική ιστοσελίδα TripAdvisor. Σύμφωνα με τα στοιχεία, 92% των ταξιδιωτών δήλωσε πως<...>σκοπεύει να μείνει σε κάποιο ξενοδοχείο τους επόμενους 12 μήνες, ενώ το 19% ανέφερε πως θα μείνει σε ξενοδοχείο περισσότερες από 10 φορές και το 45% 2-4 φορές.

Στην ερώτηση τι κάνει ένα ξενοδοχείο ξεχωριστό, το 30% των ερωτώμενων είπε η τοποθεσία του, ενώ το 29% ανέφερε τα άνετα κρεβάτια και το 24% το προσωπικό και οι υπηρεσίες του. Όταν ρωτήθηκαν τι κάνει άνετο το κρεβάτι του ξενοδοχείου, το 64% υποστήριξε το στρώμα, το 11% τα λευκά είδη και το 11% τα μαξιλάρια.

Από την άλλη πλευρά, αυτό που κάνει μαρτύριο τη διαμονή σε ένα ξενοδοχείο, σύμφωνα με το 54% των ερωτώμενων είναι τα βρώμικα δωμάτια, ο θόρυβος της πόλης (14%), αλλά και οι ελλιπείς προσφερόμενες υπηρεσίες (11%).

Καταγράφοντας άσχημες εμπειρίες τους από ξενοδοχεία, το 68% των ταξιδιωτών ανέφερε την ύπαρξη βρώμικου χαλιού στο δωμάτιο, το 64% την μη λειτουργία συσκευών και το 59% την αναμονή έως ότου ετοιμαστεί το δωμάτιο για check-in. Ερωτώμενοι για το πιο βρώμικο σημείο ενός δωματίου, οι ταξιδιώτες ανέφεραν το χαλί (38%), το κάλυμμα του κρεβατιού (37%), το τηλεχειριστήριο (11%) και το μπάνιο (11%).

Η μεγαλύτερη ανησυχία πάντως των ταξιδιωτών, αναφορικά με τα ξενοδοχεία, όπως προέκυψε από την έρευνα, έχει να κάνει με τα μικρόβια, αφού το 80% δηλώνει πως έχει εντοπίσει κοριούς στο κρεβάτι του.

“Η διαμονή στο ξενοδοχείο μπορεί να φτιάξει ή να χαλάσει τις διακοπές κάποιου και εμείς διαπιστώσαμε πως οι ταξιδιώτες δεν είναι υπερβολικοί. Η καθαριότητα αποτελεί βασική τους έννοια σε σχέση με το δωμάτιο ενός ξενοδοχείου και είναι απόλυτα λογικό” σχολίασε ο κ. Michele Perry, Αντιπρόεδρος του Τμήματος Επικοινωνίας της TripAdvisor.

Ιστοσελίδα | + Άρθρα
Ετικέτες
28/03/2024
27/03/2024
26/03/2024
22/03/2024
21/03/2024
20/03/2024