Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size

Αντιδρά με επιχειρήματα ο ΔΑΑ στις δηλώσεις της IATA

Θοδωρής Κουμέλης - 23 Φεβρουάριος 2001, 00:00

"Ελπίζουμε ότι οι επόμενες ανακοινώσεις της ΙΑΤΑ θα βασίζονται εφεξής σε ακριβή στοιχεία και όχι σε προϊόντα παραπληροφόρησης" απάντησε<...> ο Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών (ΔΑΑ<.>

) στις πρόσφατες ανακοινώσεις της IATA αναφέροντας ότι το νέο αεροδρόμιο της Αθήνας είναι πλήρως έτοιμο για την έναρξη λειτουργίας.

Επιπλέον, η διοίκηση του ΔΑΑ αναφέρει σχετικά με την αύξηση μεριδίου που λαμβάνει από το Τέλος Εκσυγχρονισμού και Ανάπτυξης Αεροδρομίων από 65% σε 75% "ήταν απαραίτητη έτσι ώστε το Ελληνικό Δημόσιο να μη παραβιάζει τη σύμβαση ανάπτυξης αεροδρομίου και είναι σαφές ότι δε μεταφράζεται σε αύξηση εσόδων για το ΔΑΑ".

Η διοίκηση του ΔΑΑ αντιδρά έντονα -χαρακτηρίζοντάς το αναληθές- στο πρόσφατο ενημερωτικό δελτίο του οίκου Salomon Smith Barney, σύμφωνα με το οποίο ο νέος διεθνής αερολιμένας θα είναι το τρίτο πιο ακριβό αεροδρόμιο στην Ευρώπη. Συγκεκριμένα επισημαίνει ότι "Αν υπολογισθεί η συνολική επιβάρυνση των Τελών Αεροδρομίου στην τελική τιμή των εισιτηρίων, το νέο αεροδρόμιο κατατάσσεται σημαντικά χαμηλότερα από όλα τα βρετανικά αεροδρόμια, καθώς και από το πρόσφατα κατασκευασθέν αεροδρόμιο του Όσλο", και προσθέτει πως: "Σε κάθε περίπτωση, τα τέλη του νέου αεροδρομίου είναι εντός των ορίων της ευρωπαϊκής πρακτικής".

Ο ΔΑΑ θεωρεί ότι η προοπτική του νέου αεροδρομίου της Αθήνας να αναδειχθεί σε διεθνή διαμετακομιστικό κόμβο για τη Νοτιοανατολική Ευρώπη και Μέση Ανατολή, δε διακυβεύεται, δεδομένου ότι ειδικά για την περίπτωση της διεθνούς αεροπορικής κίνησης (τόσο απευθείας, όσο και μετεπιβιβαζόμενης), το υψηλό επίπεδο υπηρεσιών του νέου αεροδρομίου θα αντισταθμίσει όποια τυχόν αρνητική επίπτωση από την αύξηση των τελών.

Όσον αφορά στην τροφοδοσία καυσίμων με βυτιοφόρα, ο ΔΑΑ αναφέρει ότι είναι μια βραχυπρόθεσμη λύση δεδομένου ότι τον Ιανουάριο του 2002 θα παραδοθεί ο αγωγός αεροπορικού καυσίμου από τα διυλιστήρια Ασπροπύργου της ΕΛΠΕ ΑΕ μέχρι και το αεροδρόμιο κατά μήκος της Αττικής Οδού.

Για την περίοδο Μαρτίου 2001-Δεκεμβρίου 2001, λαμβάνοντας υπόψη και το 12ωρο λειτουργίας των φορτωτικών σταθμών η κίνηση θα κυμαίνεται μεταξύ 5 έως 8 οχημάτων την ώρα και αναμένεται να μοιραστεί εξίσου μεταξύ των δύο εναλλακτικών διαδρομών που έχουν καθορισθεί από τις αρμόδιες εταιρίες μεταφοράς καυσίμου σε συνεργασία με Έλληνες συγκοινωνιολόγους και διεθνές μελετητικό γραφείο.

|
Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Tourism Lobby

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Chinese Tourist Welcome Seminar

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

Τα eNewsletters της αγοράς

↑ top