Τελευταία νέα
ΑρχικήΤουριστικοί ΦορείςΔιεθνείςΟ τουρισμός της Αθήνας παρουσιάστηκε στο συνέδριο του Παγκόσμιου Οργανισμού Τουρισμού
Εταιρία Τουριστικής και Οικονομικής Ανάπτυξης Αθηνών

Ο τουρισμός της Αθήνας παρουσιάστηκε στο συνέδριο του Παγκόσμιου Οργανισμού Τουρισμού

Σημαντική ήταν η παρουσία της Εταιρίας Τουριστικής και Οικονομικής Ανάπτυξης Αθηνών (ΕΤΟΑΑ) στο 4ο Διεθνές Συνέδριο του Παγκόσμιου Οργανισμού Τουρισμού των Ηνωμένων Εθνών (UNWTO) με θέμα «Destination Management & Marketing: Two Strategic Tools to Ensure Quality Tourism”

Σημαντική ήταν η παρουσία της Εταιρίας Τουριστικής και Οικονομικής Ανάπτυξης Αθηνών (ΕΤΟΑΑ) στο 4ο Διεθνές Συνέδριο του Παγκόσμιου Οργανισμού Τουρισμού των Ηνωμένων Εθνών (UNWTO) με θέμα «Destination Management & Marketing<...>: Two Strategic Tools to Ensure Quality Tourism”.

Το 4ο Διεθνές Συνέδριο του Παγκόσμιου Οργανισμού Τουρισμού είχε ως αντικείμενο τη σημασία της διαχείρισης και του marketing προορισμών ως στρατηγικών εργαλείων διασφάλισης ποιοτικού τουρισμού. Στο συνέδριο συμμετείχαν ειδικοί σύμβουλοι του Παγκοσμίου Οργανισμού Τουρισμού, διευθυντικά στελέχη οργανισμών διαχείρισης προορισμού εθνικού και τοπικού επιπέδου καθώς και στελέχη μεγάλων εταιρειών της διεθνούς τουριστικής βιομηχανίας.

Η ΕΤΟΑΑ ως επίσημο μέλος του UNWTO από τον Ιούνιο του 2008, προσκλήθηκε να παρουσιάσει την επίδραση των Ολυμπιακών Αγώνων στον τουρισμό της Αθήνας από την προ-ολυμπιακή στη μετά-ολυμπιακή περίοδο στους τομείς των υποδομών, των τουριστικών μεγεθών και της διεθνούς προβολής. Ιδιαίτερη έμφαση δόθηκε στα οφέλη που αποκόμισε η πόλη από του Ολυμπιακούς καθώς και στις προκλήσεις τις οποίες καλείται να αντιμετωπίσει στο άμεσο μέλλον.

Στο πλαίσιο του συνεδρίου παρουσιάστηκαν περιπτώσεις στρατηγικής διαχείρισης και προβολής διαφόρων προορισμών σε Εθνικό και τοπικό επίπεδο ενώ ιδιαίτερη έμφαση – μεταξύ άλλων – δόθηκε στις ραγδαίες εξελίξεις και αλλαγές που χαρακτηρίζουν τη διεθνή τουριστική αγορά, τον κύκλο ζωής των προορισμών, την διασφάλιση του ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος, τη σημασία της έρευνας και της ανάλυσης των αγορών για τη εκπόνηση αποτελεσματικών στρατηγικών σχεδίων τουριστικής ανάπτυξης και προβολής. Μεταξύ των κεντρικών συμπερασμάτων του συνεδρίου προέκυψαν τα παρακάτω:

  • Ο συνεδριακός τουρισμός σε σύγκριση με τον τουρισμό αναψυχής αποδεικνύεται πιο ανθεκτικός στη παγκόσμια οικονομική ύφεση.
  • Η δημιουργία ταυτότητας (destination branding) ενός προορισμού αποτελεί σύνθετη στρατηγική διαδικασία διαχείρισης και προβολής του, προϋποθέτει σημαντική επένδυση σε έρευνα και απαιτεί την ουσιαστική συμμετοχή όλων των εμπλεκομένων στη διαμόρφωση και την προώθηση του τουριστικού προϊόντος ενός προορισμού.
  • Οι οργανισμοί διαχείρισης προορισμών (όπως η ΕΤΟΑΑ) αποτελούν απαραίτητες δομές, λειτουργούν ως κεντρική πλατφόρμα συνεργασίας μεταξύ του δημόσιου και του ιδιωτικού τομέα και αναπτύσσουν επιχειρηματική δράση με σκοπό την ενίσχυση της τοπικής αγοράς και την εξασφάλιση κονδυλίων για την τουριστική προβολή των προορισμών τους.
  • Η απόκτηση ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος απαιτεί πλέον συνδυαστικές μεθόδους στο επίπεδο τιμολόγησης και διαφοροποίησης του τουριστικού προϊόντος.
  • Η σύγχρονη τουριστική βιομηχανία καλείται στο εξής να προσφέρει ολοκληρωμένες εμπειρίες (και όχι απλά πακέτα υπηρεσιών) με έμφαση στον συναισθηματικό παράγοντα και στις ατομικές ανάγκες και προσδοκίες του κάθε επισκέπτη.
Εκδότης - Διευθυντής Σύνταξης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Συνεκδότης του TravelDailyNews Media Network από το 1999 που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις για τη Διεθνή αγορά, τις αγορές της Ασίας και του Ειρηνικού και την αγορά της Ελλάδας και της Κύπρου.

Είναι υπεύθυνος για την στρατηγική ανάπτυξη του δικτύου, τις συνέργειες, και τη διεθνή αγορά.

Ετικέτες
23/04/2024
22/04/2024
19/04/2024
18/04/2024
17/04/2024
16/04/2024