Τελευταία νέα
ΑρχικήΤεχνολογίαInternet και MobileΝέο λογισμικό στα ξενοδοχεία για κρατήσεις στο δικό τους ιστοχώρο προσφέρει η Booking.com

Νέο λογισμικό στα ξενοδοχεία για κρατήσεις στο δικό τους ιστοχώρο προσφέρει η Booking.com

Με το Booking Button, την καινούρια λειτουργία της Booking.com, η εταιρία παρέχει στα συνεργαζόμενα ξενοδοχεία ένα απλό και οικονομικό τρόπο να ενσωματώσουν στις ιστοσελίδες τους ένα εργαλείο για απευθείαςκρατήσεις. Η […]

Με το Booking Button, την καινούρια λειτουργία της Booking.com, η εταιρία παρέχει στα συνεργαζόμενα ξενοδοχεία ένα απλό και οικονομικό τρόπο να ενσωματώσουν στις ιστοσελίδες τους ένα εργαλείο για απευθείας<...>κρατήσεις. Η υπηρεσία είναι ιδιαίτερα οικονομική καθώς δεν χρεώνεται κόστος για την εγκατάσταση ούτε ετήσια συνδρομή. Χρεώνεται μόνο προμήθεια 3% σε κάθε κράτηση που έχει πραγματοποιηθεί.

Το Booking Button συνδέει τον ιστοχώρο του ξενοδοχείου με το σύστημα κρατήσεων της Booking.com. “Αυτή η λύση είναι ιδιαίτερα χρήσιμη για μικρότερα ξενοδοχεία και αλυσίδες καθώς μέχρι τώρα, υπήρχε μόνο η δυνατότητα να επεξεργαστούν ερωτήσεις για τη διαθεσιμότητα μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ή τηλεφώνου”, αναφέρει ο κ. Martin Lamme, ο οποίος ως Project Manager Hotels είναι υπεύθυνος για την ανάπτυξη του εργαλείου. “Όλοι όσοι αναζητούν και κάνουν κρατήσεις σε ξενοδοχειακά καταλύματα σήμερα, περιμένουν να λάβουν απευθείας επιβεβαίωση της κράτησης, ακόμα και από μικρότερα ξενοδοχεία”, εξηγεί ο Lamme.

Το Booking Button είναι διαθέσιμο σε επτά γλώσσες και έξι σχέδια

Το Booking Button είναι διαθέσιμο σε έξι διαφορετικά σχέδια και χρώματα. Τη στιγμή που λαμβάνει χώρα η αίτηση για μια κράτηση, η ιστοσελίδα του ξενοδοχείου αναγνωρίζει όλες τις επιλογές που είναι διαθέσιμες μέσω του συστήματος της Booking.com για το εν λόγω ξενοδοχείο.

“Μπορεί να δημιουργηθεί μια εκτενής λίστα με επιλογές ανάλογα με το ξενοδοχείο. Πολύ συχνά αυτές οι επιλογές ποικίλουν από ειδικές προσφορές για έγκαιρες κρατήσεις μέχρι εποχιακές προσφορές και διαμονές μεγαλύτερης διάρκειας σε διαμερίσματα και οικογενειακά δωμάτια”, προσθέτει ο κ. Νίκος Σταθάτος, διευθυντής της Booking.com για την Ελλάδα.

Το εργαλείο κρατήσεων παρέχει στους πελάτες πολύ περισσότερες επιλογές από αυτές που θα μπορούσαν να προσφέρουν οι υπηρεσίες των μικρότερων ξενοδοχείων. Τα ξενοδοχεία μπορούν τώρα να παρουσιάσουν στους online επισκέπτες τους ένα καινούριο σύστημα κρατήσεων σε επτά γλώσσες. Το περιεχόμενο είναι αυτή τη στιγμή διαθέσιμο στα γερμανικά, αγγλικά, ισπανικά, γαλλικά, ιταλικά, ολλανδικά και πολωνικά. Θα ακολουθήσουν σταδιακά και άλλες γλώσσες.

Ιστοσελίδα | + Άρθρα
Ετικέτες
23/04/2024
22/04/2024
19/04/2024
18/04/2024
17/04/2024
16/04/2024