Τελευταία νέα
ΑρχικήΤουριστικές ΤάσειςΔιεθνείς Τάσεις“Οι καιροί αλλάζουν” (“…For The Times They Are A-Changing…”, Bob Dylan)
Η παγκόσμια οικονομία και η τουριστική αγορά

“Οι καιροί αλλάζουν” (“…For The Times They Are A-Changing…”, Bob Dylan)

Η εποχή που διανύουμε είναι συναρπαστική για την τουριστική βιομηχανία του Ην. Βασιλείου -αλλά και του υπόλοιπου κόσμου. Εποχή αλλαγής, μια εποχή που τόσα πολλά από τα ερωτήματά μας θα παραμείνουν αναπάντητα και μια εποχή που μπορούμε να κάνουμε τη διαφορά. Η αναταραχή που δημιουργήθηκε στην παγκόσμια οικονομία μπορεί, αργά ή γρήγορα να φτάσει μέχρι τον πυρήνα της τουριστικής αγοράς και να επηρεάσει τους τελικούς χρήστες των προϊόντων μας – τον ίδιο τον ταξιδιώτη…

Η εποχή που διανύουμε είναι συναρπαστική για την τουριστική βιομηχανία του Ην. Βασιλείου -αλλά και του υπόλοιπου κόσμου. Εποχή αλλαγής, μια εποχή που τόσα πολλά από τα ερωτήματά μας θα παραμείνουν αναπάντητα και μια εποχή που μπορούμε να κάνουμε τη διαφορά. Η αναταραχή που δημιουργήθηκε στην παγκόσμια οικονομία<...>μπορεί, αργά ή γρήγορα να φτάσει μέχρι τον πυρήνα της τουριστικής αγοράς και να επηρεάσει τους τελικούς χρήστες των προϊόντων μας – τον ίδιο τον ταξιδιώτη. Αλλά αυτό όντως θα συμβεί; Και αν ναι, πότε;
Αυτά αναρωτιέται η , συγγραφέας του άρθρου “…For The Times They Are A-Changing…”, Stanislava Blagoeva-Duschell, Exhibition Director, The International Spa Show London and The Independent Adventure Travel Show UK.

Ο Richard Abraham, πρώην τραπεζίτης στην UBS, μιλά στο ίδιο κείμενο για την παρούσα κατάσταση στο Ην. Βασίλειο.
Η παρούσα οικονομική ύφεση διαφέρει από αυτό που είχαν γνωρίσει οι αγορές 14-15 χρόνια πριν. Υπάρχουν τρεις βασικοί παράγοντες που διατηρούν την τωρινή πτώση:
1. Η παγκοσμιοποίηση των χρηματοπιστωτικών αγορών και η έλλειψη εμπιστοσύνης μεταξύ των χρηματοπιστωτικών ιδρυμάτων, η οποία οδηγεί σε προβλήματα ρευστότητας.
2. Τα αυξανόμενα λειτουργικά κόστη (για παράδειγμα το κόστος των καυσίμων στη βιομηχανία μας, που σε ορισμένες περιπτώσεις ανέρχεται στην υψηλότερη, πλέον, δαπάνη)
3. Η σταδιακή έλλειψη εμπιστοσύνης των καταναλωτών και η συνακόλουθη μείωση της κατανάλωσης. Επί του παρόντος, τα δύο αυτά φαινόμενα προκαλούν τον τρόμο και όπως εξελίσσεται η κατάσταση, θα αλλάξουν την ισορροπία μεταξύ ζήτησης και προσφοράς. Σήμερα εξακολουθούμε να έχουμε υψηλότερη ζήτηση από τους καταναλωτές, αλλά αυτό πρόκειται να αλλάξει δραματικά, ενώ οι βιομηχανίες που έρχονται σε επαφή με τον τελικό χρήστη, θα αισθανθούν τα δυσάρεστα αποτελέσματα περισσότερο… Δεν είναι μια άμεση διαδικασία και θα πάρει χρόνο. Αν χρειάζεται να προβλέψω το πότε θα γίνει αυτό, θα έλεγα στις αρχές του φθινοπώρου του 2009″.

Πώς αντιδρούμε στη μελλοντική ύφεση; Ο τρόπος με τον οποίο επιλέγει κανείς να ασχοληθεί με τα διάφορα ζητήματα είναι πολύ διαφορετικός και μοναδικός. Ωστόσο, υπάρχουν μερικές βασικές συμβουλές που θα μπορούσαν να βοηθήσουν όλους μας:

1. Σχεδιασμός – Το πιο σημαντικό μέρος του σχεδιασμού είναι η δική σας έρευνα. Έχω δει πολλούς ανθρώπους και εταιρείες να κάνουν καταστροφικά λάθη με βάση υποθέσεις και όχι ορθή εφαρμογή τεχνικών έρευνας και ανάλυσης, όταν σχεδιάζουν κάτι. Ορίστε τη σωστή και ρεαλιστική απόδοση βασικών δεικτών και σημείων αναφοράς για την ενίσχυση των αποτελεσμάτων. Θυμηθείτε ότι τίποτα δε δημιουργήθηκε σε μία ημέρα. Χρησιμοποιήστε τον ίδιο ενθουσιασμό τόσο όταν σχεδιάζετε την αναζήτηση των πόρων σας, όσο και κατά το σχεδιασμό των αποτελεσμάτων σας.

2. Έλεγχος των εξόδων – Ο έλεγχος των δαπανών είναι μια ολόκληρη επιστήμη, την οποία και οι καλύτεροι από εμάς δεν κατέχουν ακόμη πλήρως. Ένα σημαντικό βήμα για τη βελτίωση του έλεγχο του κόστους σας είναι ο ορισμός προτεραιοτήτων και αρκετός χρόνος και χρήμα, που να επιτρέπει ευελιξία.

3. Το “Big C” (customer) επέστρεψε – Αυξήστε τα έσαδα στοχεύοντας τους σωστούς πελάτες. Καθώς είμαστε μια βιομηχανία παροχής υπηρεσιών, η οποία εξαρτάται από τον καταναλωτή, αυτό που θα πρέπει να προσφέρουμε σήμερα, περισσότερο από ποτέ, είναι “value for money”. Πολλοί από εμάς πιστεύουμε ότι γνωρίζουμε το καταναλωτικό μας κοινό και τους τρόπους συμπεριφοράς του. Σε περιόδους αλλαγών όμως θα πρέπει όλοι να ξεχάσουμε αυτό που ξέραμε και να εστιάσουμε σε αυτό που θέλουν οι πελάτες.

4. Εμπορευθείτε σωστά το προϊόν σας – Σε κανέναν δεν αρέσουν οι συμβουλές για το πως να “πουλήσει”, αλλά τώρα είναι η στιγμή να ακούσουμε τι έχουν να μας που οι ειδικοί του μάρκετινγκ. Μην ξεχνάμε ότι η αποστασιοποίηση από την κοινή γνώμη ανά πάσα στιγμή θα έχει αρνητικές συνέπειες για το εμπορικό σήμα. Κάντε το πρόγραμμα μάρκετινγκ που έχετε καθορίσει πιο ευκρινές, επιλεκτικό και στοχευμένο. Αφιερώστε χρόνο για να ακούσετε και άλλους ειδικούς του μάρκετινγκ. Ένας καλός διοργανωτής συνεδρίων, για παράδειγμα, θα κατανοήσει την ανάγκη σας να απευθυνθείτε σε στοχευμένο κοινό και θα διευκολύνει το μήνυμά σας (όχι το δικό τους μήνυμα) να περάσει στο κοινό σας. Επιλέξτε με προσοχή και υποστηρίξτε τα Μέσα Ενημέρωσης και τις εκδηλώσεις που θα σας φέρουν πιο κοντά σε όσους απευθύνεστε και έτσι θα αυξήσετε άμεσα την πελατειακή σας βάση. Το επιτυχές μάρκετινγκ σήμερα θα σας βοηθήσει να δημιουργήσετε ισχυρότερο brand και θα σας επιτρέψει να διεκδικήσετε ένα μεγαλύτερο μερίδιο αγοράς αύριο”.

Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο εδώ

Υπεύθυνη Ύλης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η Τατιάνα ελέγχει καθημερινά τη ροή των εισερχόμενων ειδήσεων και επιμελείται την ύλη που δημοσιεύεται στο δίκτυο των TravelDailyNews.

29/03/2024
28/03/2024
27/03/2024
26/03/2024
22/03/2024
21/03/2024