Τελευταία νέα
ΑρχικήΤουριστική ΠολιτικήΔιαφήμιση & ΠροβολήΠόσο “τσούζει” ο τουρισμός στην Ελλάδα
Δηλώσεις του Γρ. Ψαριανού (ΣΥΡΙΖΑ)

Πόσο “τσούζει” ο τουρισμός στην Ελλάδα

Στην Επιτροπή Παραγωγής και Εμπορίου της Βουλής, στη συζήτηση για την κύρωση συμφωνιών με τη Μολδαβία, τη Σλοβενία και το Βιετνάμ για συνεργασία στον τομέα του τουρισμού, ο βουλευτής του […]

Στην Επιτροπή Παραγωγής και Εμπορίου της Βουλής, στη συζήτηση για την κύρωση συμφωνιών με τη Μολδαβία, τη Σλοβενία και το Βιετνάμ για συνεργασία<...> στον τομέα του τουρισμού, ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ Γρηγόρης Ψαριανός, ανέφερε μεταξύ άλλων:

“Είναι ιδιαίτερα ελκυστικός προορισμός η Ελλάδα, αλλά είναι εξαιρετικά ακριβός. Δηλαδή, πέντε μέρες στη Δονούσα στοιχίζουν δέκα φορές περισσότερο από το να πας δέκα μέρες στις Μαλδίβες. Αν ταξιδέψει κανείς 10 μέρες στη Μολδαβία ή στη Σλοβενία ή στο Βιετνάμ και αν ταξιδέψει 10 μέρες στην Ελλάδα, θα καταλάβει πόσο «τσούζει» ο τουρισμός στην Ελλάδα. Οι Έλληνες πολύ εύκολα θα μπορέσουν να ταξιδέψουν στη Μολδαβία ή τη Σλοβενία, ακόμα και στο πολύ μακρινό Βιετνάμ, αλλά δεν ξέρω πόσο οι Σλοβένοι ή οι Μολδαβοί θα μπορέσουν να κάνουν τουρισμό στην Ελλάδα, όταν οι Αμερικανοί, οι Γερμανοί και οι Βρετανοί δυσκολεύονται.

Τι σημαίνει εισιτήρια ακτοπλοΐας, εσωτερικές αεροπορικές γραμμές, τιμή του καφέ, τιμή του φαγητού, τιμή των μετακινήσεων; Η τιμή της βενζίνης είναι 1,30 εδώ και 1,30 στην Αυστρία με τους 3πλάσιους μισθούς από τους ελληνικούς. Αν μιλήσουμε για χειμερινό τουρισμό, πώς να συγκρίνεις τον Παρνασσό με την Αυστρία; Στην Ελλάδα, με τα 3.000 νησιά, πότε πηγαίνει ένα καράβι από την Πάρο στη Σέριφο, που είναι δίπλα; Ποτέ. Πρέπει να πας στον Πειραιά για να γυρίσεις. Πότε πάει ένα καράβι από τη Νάξο στη Σίφνο; Ποτέ. Πότε πάει ένα καράβι από τη Χίο στη Σάμο; Ποτέ. Πρέπει να πας στον Πειραιά. Αυτά είναι αδιανόητα, όταν μιλάμε για ανάπτυξη του τουρισμού στον ωραιότερο τουριστικό προορισμό της Μεσογείου, για να μην πω του Βορείου Ημισφαιρίου, γιατί οι θάλασσες της Ελλάδας και οι ακτές δεν συγκρίνονται ούτε με του Ατλαντικού ούτε με του Ειρηνικού. Ας κάνουμε την Ελλάδα ελκυστικότερη, προσφέροντας υπηρεσίες αξιοπρεπείς και τιμές προσιτές, αν όχι ανταγωνιστικές με τις άλλες χώρες. Το θέμα είναι πώς θα κάνουμε πραγματική ανάπτυξη τουρισμού, όχι `αρπαχτές`. Όχι `αρπαχτές` από ξενοδόχους και με κρουαζιέρες, που καταργούμε τις εισφορές στο Ν.Α.Τ., δεν πληρώνονται οι εργαζόμενοι και είναι οι ακριβότερες στον κόσμο.

Γνωρίζετε πώς προβάλλονται τα Μολδαβικά κρασιά, ενώ τα ελληνικά κρασιά δεν τα γνωρίζει σχεδόν κανείς; Τώρα αναπτύσσουμε πρότυπες οινοποιητικές μονάδες στην Ελλάδα. Έχετε πάει στο άγνωστο Κισνάου να δείτε, κάτω από τα παλιά λατομεία, τα κελάρια των κρασιών; Στη συμφωνία με τη Σλοβενία, αναφέρεται ότι οι συμβαλλόμενοι θα ενθαρρύνουν ανταλλαγή εμπειριών στον τομέα του τουρισμού, τις διαδικασίες ιδιωτικοποιήσεων και τη διαχείριση τουριστικών εγκαταστάσεων. Δηλαδή, επειδή εκεί απαλλοτριώθηκαν οι δημόσιες περιουσίες και οι εγκαταστάσεις και τα πήραν διάφοροι ημέτεροι, θα πάρουμε και την πατέντα αυτή;”

Υπεύθυνη Ύλης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η Τατιάνα ελέγχει καθημερινά τη ροή των εισερχόμενων ειδήσεων και επιμελείται την ύλη που δημοσιεύεται στο δίκτυο των TravelDailyNews.

19/04/2024
18/04/2024
17/04/2024
16/04/2024
15/04/2024
12/04/2024