Τελευταία νέα
ΑρχικήΕπαγγελματικά ΤαξίδιαΣυνέδρια“Πουλώντας” προορισμούς, χώρους φιλοξενίας εκδηλώσεων και υπηρεσίες
IMIC 2009

“Πουλώντας” προορισμούς, χώρους φιλοξενίας εκδηλώσεων και υπηρεσίες

Το 5ο Διεθνές Συνέδριο για τα Συνέδρια και τα Ταξίδια Κινήτρων IMIC 2009, με θέμα “`Πουλώντας` προορισμούς, χώρους φιλοξενίας εκδηλώσεων και υπηρεσίες. Οι προσδοκίες των προμηθευτών – Οι απαιτήσεις των […]

Το 5ο Διεθνές Συνέδριο για τα Συνέδρια και τα Ταξίδια Κινήτρων IMIC 2009, με θέμα “`Πουλώντας` προορισμούς, χώρους<...> φιλοξενίας εκδηλώσεων και υπηρεσίες. Οι προσδοκίες των προμηθευτών – Οι απαιτήσεις των πελατών” πραγματοποιείται στις 4 και 5 Φεβρουαρίου 2009, στον πολυχώρο “Αθηναΐς”.

Οι εποχές άλλαξαν και οι προορισμοί που μπορούν πλέον να φιλοξενήσουν ένα συνέδριο, μία εταιρική συνάντηση, μία μεγάλη κοινωνική εκδήλωση πολλαπλασιάστηκαν. Στο Internet όλα φαντάζουν όμορφα και τέλεια οργανωμένα (προορισμοί, συνεδριακές εγκαταστάσεις, ξενοδοχεία, εστιατόρια, μεταφορές κλπ). Από την άλλη μεριά οι πιθανοί πελάτες – οι αγοραστές στη γλώσσα του τουρισμού – αναζητούν την αλήθεια. Προσπαθούν να αξιολογήσουν τα προσφερόμενα, να συγκρίνουν, να υπολογίσουν όλες τις παραμέτρους. Είναι πλέον προφανές: για να “πωληθεί” ο προορισμός πρέπει να κατανοηθεί τι επιθυμούν οι υπάρχοντες και οι πιθανοί πελάτες (οι αγοραστές) και ποιες είναι οι ανάγκες τους. Αυτό θα είναι το περιεχόμενο του 5ου Διεθνούς Συνεδρίου της σειράς IMIC.

Οι υψηλής κατάρτισης και ποιότητας ομιλητές θα παρουσιάσουν, θα συζητήσουν σε στρογγυλά τραπέζια και θα απαντήσουν φλέγοντα ζητήματα όπως:
– Τι πραγματικά επιθυμούν οι αγοραστές
– Πώς θα «πουλήσουμε» ένα προορισμό, ένα χώρο εκδηλώσεων, μια σειρά υπηρεσίες
– Πώς μπορούμε να προσελκύσουμε διάφορους τύπους εκδηλώσεων ανάλογα με την περιοχή και τις υποδομές της
– Πώς θα δημιουργήσουμε και θα οργανώσουμε επιτυχημένα προγράμματα incentives

Το πρόγραμμα του συνεδρίου συνοπτικά:
Κεντρικά θέματα
– Τάσεις της Αγοράς: Αυθεντικότητα, το νέο πρότυπο ποιότητας στη δημιουργία εμπειριών
– Τάσεις της Αγοράς: Ενσωμάτωση του πολιτισμού και της ιστορικής κληρονομιάς στο μηχανισμό σχεδίασης συνεδρίων
– Τι (πραγματικά) θέλουν οι αγοραστές; Η εξαιρετική ποιότητα, όχι η τιμή, κάνει τους πελάτες να αισθάνονται ικανοποιημένοι
– Δημιουργώντας την επώνυμη εικόνα και ταυτότητα ενός τόπου: Πως οι προορισμοί καταγράφονται στη συνείδηση των δυνητικών επισκεπτών
– Προώθηση πωλήσεων για πόλεις, χώρους εκδηλώσεων και υπηρεσίες: Βρείτε και αναπτύξτε ένα μοναδικό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα
– Incentives: Η δύναμη και η αποδοτικότητα των ταξιδιών κινήτρων
– Ξενοδοχειακές επιχειρήσεις: Ο δρόμος της βιώσιμης ανάπτυξης οδηγεί σε καλύτερα αποτελέσματα
– Επαγγελματική δικτύωση: Κτίζοντας σχέσεις για αμοιβαίο όφελος

Ειδικές συνεδρίες
– Δημιουργικές Πόλεις: Παραμένουν ανταγωνιστικές αναπτύσσοντας σταθερά τη συνολική ποιότητα ζωής
– Η τοπική κουζίνα ως εργαλείο marketing της βιομηχανίας των συνεδρίων, των εκδηλώσεων και των εκθέσεων
– Συνέδρια και incentives έξι αστέρων
– Δραστηριότητες Team-Building
– Online πληρωμές

Εργαστήρια
– Branding προορισμών: Ανοιχτό εργαστήρι με τους ειδικούς
– Αξιοποίηση των συστημάτων online κοινωνικής δικτύωσης
– Ιδέες για incentives

Χορηγός επικοινωνίας είναι το traveldailynews.gr.

Εκδότης - Διευθυντής Σύνταξης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Συνεκδότης του TravelDailyNews Media Network από το 1999 που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις για τη Διεθνή αγορά, τις αγορές της Ασίας και του Ειρηνικού και την αγορά της Ελλάδας και της Κύπρου.

Είναι υπεύθυνος για την στρατηγική ανάπτυξη του δικτύου, τις συνέργειες, και τη διεθνή αγορά.

18/04/2024
17/04/2024
16/04/2024
15/04/2024
12/04/2024
11/04/2024
ΑρχικήΕπαγγελματικά ΤαξίδιαΣυνέδρια Τουρισμού“Πουλώντας” προορισμούς, χώρους φιλοξενίας εκδηλώσεων και υπηρεσίες
5o Διεθνές Συνέδριο για τα Συνέδρια και τα Ταξίδια Κινήτρων

“Πουλώντας” προορισμούς, χώρους φιλοξενίας εκδηλώσεων και υπηρεσίες

Οι εποχές άλλαξαν και οι προορισμοί που μπορούν πλέον να φιλοξενήσουν ένα συνέδριο, μία εταιρική συνάντηση, μία μεγάλη κοινωνική εκδήλωση πολλαπλασιάστηκαν. Έχουμε πλέον απ`όλα, σχεδόν παντού. Από ξενοδοχεία με άρτιες […]

Οι εποχές άλλαξαν και οι προορισμοί που μπορούν πλέον να φιλοξενήσουν ένα συνέδριο, μία εταιρική συνάντηση, μία μεγάλη<...> κοινωνική εκδήλωση πολλαπλασιάστηκαν. Έχουμε πλέον απ`όλα, σχεδόν παντού. Από ξενοδοχεία με άρτιες συνεδριακές εγκαταστάσεις και μεγάλους χώρους εστίασης μέχρι αυτόνομα μικρά συνεδριακά κέντρα και χώρους πολλαπλών εκδηλώσεων. Και γύρω τους κάθε μορφής καταλύματα, εστιατόρια, υπηρεσίες catering και μια σειρά άλλες επιχειρήσεις που προσδοκούν οφέλη από τη βιομηχανία των συνεδρίων και των εκδηλώσεων.

Στο Internet όλα φαντάζουν όμορφα και τέλεια οργανωμένα. Στις εκθέσεις, οι Περιφέρειες και οι Οργανισμοί Τοπικής Αυτοδιοίκησης προβάλλουν τους προορισμούς τους με όμορφα έντυπα και μέσα σε αυτά υπάρχει και “η συνεδριακή διάσταση” του προορισμού. Η προσδοκία προσέλκυσης συνεδρίων και εκδηλώσεων είναι διάχυτη παντού. Από την άλλη μεριά οι πιθανοί πελάτες -οι αγοραστές στη γλώσσα του τουρισμού- αναζητούν την αλήθεια. Προσπαθούν να αξιολογήσουν τα προσφερόμενα, να συγκρίνουν, να υπολογίσουν όλες τις παραμέτρους.

Είναι πλέον προφανές: για να “πωληθεί” ο προορισμός πρέπει να είναι γνωστό ποιοι είναι οι πελάτες (οι αγοραστές), πώς διακρίνονται μεταξύ τους και κυρίως τι επιθυμούν. Πώς θα τους βρει ένας προορισμός; Τι θα τους προσφέρει; Πώς θα τους το προσφέρει; Τι λένε οι ειδικοί; Ποια είναι τα επιτυχημένα παραδείγματα;

Αυτό θα είναι το περιεχόμενο του 5ου Διεθνούς Συνεδρίου της σειράς IMIC, που θα πραγματοποιηθεί στις 4 και 5 Φεβρουαρίου 2009, στον πολυχώρο “Αθηναΐς”.

Η σειρά συνεδρίων IMIC έχει στόχο:

  • Να εφοδιάσει τους συμμετέχοντες (επιχειρήσεις, τοπική αυτοδιοίκηση, δημόσιος τομέας) με νέα εργαλεία και τεχνικές στην προσέλκυση συνεδρίων και ταξιδιών κινήτρων.
  • Να δημιουργήσει ευκαιρίες για νέα δίκτυα επαφών σε διεθνές επίπεδο, να δημιουργήσει συνθήκες κατάλληλες για την ανάπτυξη νέων συνεργασιών μέσα από προσωπικές επαφές και να ενισχυθούν οι σχέσεις με τους υπάρχοντες πελάτες και τους προμηθευτές.
  • Να καθιερωθεί στην Αθήνα ένα ετήσιο Forum που να αποτελεί σημείο αναφοράς για την αγορά των συνεδρίων και των ταξιδιών κινήτρων στην ευρύτερη περιοχή με συνακόλουθο αποτέλεσμα την προβολή της Ελλάδας σαν συνεδριακού προορισμού.

Το πρόγραμμα του συνεδρίου συνοπτικά:

Κεντρικά Θέματα
Τάσεις της αγοράς:
– Αυθεντικότητα, το νέο πρότυπο ποιότητας στη δημιουργία εμπειριών
– Ενσωμάτωση του πολιτισμού και της ιστορικής κληρονομιάς στο μηχανισμό σχεδίασης συνεδρίων
Τι (πραγματικά) θέλουν οι αγοραστές;
– Η εξαιρετική ποιότητα, όχι η τιμή, κάνει τους πελάτες να αισθάνονται ικανοποιημένοι

Δημιουργώντας την επώνυμη εικόνα και ταυτότητα ενός τόπου:
Πως οι προορισμοί καταγράφονται στη συνείδηση των δυνητικών επισκεπτών
Προώθηση πωλήσεων για πόλεις, χώρους εκδηλώσεων και υπηρεσίες:
Βρείτε και αναπτύξτε ένα μοναδικό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα
Incentives:
– Η δύναμη και η αποδοτικότητα των ταξιδιών κινήτρων
Ξενοδοχειακές επιχειρήσεις: Ο δρόμος της βιώσιμης ανάπτυξης οδηγεί σε καλύτερα αποτελέσματα
Επαγγελματική δικτύωση: Κτίζοντας σχέσεις για αμοιβαίο όφελος

Ειδικές συνεδρίες
– Δημιουργικές Πόλεις: Παραμένουν ανταγωνιστικές αναπτύσσοντας σταθερά τη συνολική ποιότητα ζωής
– Η τοπική κουζίνα ως εργαλείο marketing της βιομηχανίας των συνεδρίων, των εκδηλώσεων και των εκθέσεων
– Συναντήσεις και incentives έξι αστέρων
– Δραστηριότητες Team-Building
– Online πληρωμές

Εργαστήρια
– Branding προορισμών: Ανοιχτό εργαστήρι με τους ειδικούς
– Αξιοποίηση των συστημάτων online κοινωνικής δικτύωσης
– Ιδέες για incentives

Εκδότρια - Αρχισυντάκτρια - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η Βίκυ είναι συνιδρυτής της Travel Media Applications και υπεύθυνη για την αρχισυνταξία των TravelDailyNews Greece & Cyprus και TravelDailyNews International.
Στην εταιρεία έχει αναλάβει την οικονομική διεύθυνση.

18/04/2024
17/04/2024
16/04/2024
15/04/2024
12/04/2024
11/04/2024