Το 5ο Διεθνές Συνέδριο για τα Συνέδρια και τα Ταξίδια Κινήτρων IMIC 2009, με θέμα “`Πουλώντας` προορισμούς, χώρους φιλοξενίας εκδηλώσεων και υπηρεσίες. Οι προσδοκίες των προμηθευτών – Οι απαιτήσεις των […]
Το 5ο Διεθνές Συνέδριο για τα Συνέδρια και τα Ταξίδια Κινήτρων IMIC 2009, με θέμα “`Πουλώντας` προορισμούς, χώρους<...> φιλοξενίας εκδηλώσεων και υπηρεσίες. Οι προσδοκίες των προμηθευτών – Οι απαιτήσεις των πελατών” πραγματοποιείται στις 4 και 5 Φεβρουαρίου 2009, στον πολυχώρο “Αθηναΐς”.
Οι εποχές άλλαξαν και οι προορισμοί που μπορούν πλέον να φιλοξενήσουν ένα συνέδριο, μία εταιρική συνάντηση, μία μεγάλη κοινωνική εκδήλωση πολλαπλασιάστηκαν. Στο Internet όλα φαντάζουν όμορφα και τέλεια οργανωμένα (προορισμοί, συνεδριακές εγκαταστάσεις, ξενοδοχεία, εστιατόρια, μεταφορές κλπ). Από την άλλη μεριά οι πιθανοί πελάτες – οι αγοραστές στη γλώσσα του τουρισμού – αναζητούν την αλήθεια. Προσπαθούν να αξιολογήσουν τα προσφερόμενα, να συγκρίνουν, να υπολογίσουν όλες τις παραμέτρους. Είναι πλέον προφανές: για να “πωληθεί” ο προορισμός πρέπει να κατανοηθεί τι επιθυμούν οι υπάρχοντες και οι πιθανοί πελάτες (οι αγοραστές) και ποιες είναι οι ανάγκες τους. Αυτό θα είναι το περιεχόμενο του 5ου Διεθνούς Συνεδρίου της σειράς IMIC.
Οι υψηλής κατάρτισης και ποιότητας ομιλητές θα παρουσιάσουν, θα συζητήσουν σε στρογγυλά τραπέζια και θα απαντήσουν φλέγοντα ζητήματα όπως:
– Τι πραγματικά επιθυμούν οι αγοραστές
– Πώς θα «πουλήσουμε» ένα προορισμό, ένα χώρο εκδηλώσεων, μια σειρά υπηρεσίες
– Πώς μπορούμε να προσελκύσουμε διάφορους τύπους εκδηλώσεων ανάλογα με την περιοχή και τις υποδομές της
– Πώς θα δημιουργήσουμε και θα οργανώσουμε επιτυχημένα προγράμματα incentives
Το πρόγραμμα του συνεδρίου συνοπτικά:
Κεντρικά θέματα
– Τάσεις της Αγοράς: Αυθεντικότητα, το νέο πρότυπο ποιότητας στη δημιουργία εμπειριών
– Τάσεις της Αγοράς: Ενσωμάτωση του πολιτισμού και της ιστορικής κληρονομιάς στο μηχανισμό σχεδίασης συνεδρίων
– Τι (πραγματικά) θέλουν οι αγοραστές; Η εξαιρετική ποιότητα, όχι η τιμή, κάνει τους πελάτες να αισθάνονται ικανοποιημένοι
– Δημιουργώντας την επώνυμη εικόνα και ταυτότητα ενός τόπου: Πως οι προορισμοί καταγράφονται στη συνείδηση των δυνητικών επισκεπτών
– Προώθηση πωλήσεων για πόλεις, χώρους εκδηλώσεων και υπηρεσίες: Βρείτε και αναπτύξτε ένα μοναδικό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα
– Incentives: Η δύναμη και η αποδοτικότητα των ταξιδιών κινήτρων
– Ξενοδοχειακές επιχειρήσεις: Ο δρόμος της βιώσιμης ανάπτυξης οδηγεί σε καλύτερα αποτελέσματα
– Επαγγελματική δικτύωση: Κτίζοντας σχέσεις για αμοιβαίο όφελος
Ειδικές συνεδρίες
– Δημιουργικές Πόλεις: Παραμένουν ανταγωνιστικές αναπτύσσοντας σταθερά τη συνολική ποιότητα ζωής
– Η τοπική κουζίνα ως εργαλείο marketing της βιομηχανίας των συνεδρίων, των εκδηλώσεων και των εκθέσεων
– Συνέδρια και incentives έξι αστέρων
– Δραστηριότητες Team-Building
– Online πληρωμές
Εργαστήρια
– Branding προορισμών: Ανοιχτό εργαστήρι με τους ειδικούς
– Αξιοποίηση των συστημάτων online κοινωνικής δικτύωσης
– Ιδέες για incentives
Χορηγός επικοινωνίας είναι το traveldailynews.gr.
Συνεκδότης του TravelDailyNews Media Network από το 1999 που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις για τη Διεθνή αγορά, τις αγορές της Ασίας και του Ειρηνικού και την αγορά της Ελλάδας και της Κύπρου.
Είναι υπεύθυνος για την στρατηγική ανάπτυξη του δικτύου, τις συνέργειες, και τη διεθνή αγορά.