Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size
Workshop με θέμα "Google AdWords: Sell your rooms"

Στις ηλεκτρονικές κρατήσεις το μέλλον του τουρισμού, σύμφωνα με τη Google

Βίκυ Καραντζαβέλου - 26 Φεβρουάριος 2009, 00:00

Στον καθοριστικό ρόλο των ηλεκτρονικών κρατήσεων για την ανάπτυξη της παγκόσμιας τουριστικής βιομηχανίας τα επόμενα χρόνια θα επικεντρωθεί το workshop με<...>

θέμα “Google AdWords: Sell your rooms”, που διοργανώνει η xenia Εκθέσεις- Συνέδρια, σε συνεργασία με τη Google, τη μεγαλύτερη εταιρεία διαδικτυακών υπηρεσιών παγκοσμίως. Η ημερίδα που θα πραγματοποιηθεί στο ξενοδοχείο Crowne Plaza την Πέμπτη 26 Φεβρουαρίου 2009 θα αναδείξει και τη στρατηγική την οποία καλούνται, τη σημερινή εποχή της διεθνούς οικονομικής κρίσης, να υιοθετήσουν οι τουριστικές επιχειρήσεις στον καίριο τομέα των ηλεκτρονικών κρατήσεων.

Ομιλητές στην εκδήλωση θα είναι επιτελικά στελέχη της Google από την Ελλάδα και το εξωτερικό. Συγκεκριμένα: ο κ. Andrew Pozniak, Emerging Europe, Middle East and Africa-Travel, θα αναδείξει τις τάσεις, που έχουν αρχίσει να σκιαγραφούνται στον τομέα του τουρισμού και της ξενοδοχειακής αγοράς στην Ευρώπη. “Δεδομένης της διεθνούς οικονομικής κρίσης, η μελλοντική ανάπτυξη στον τομέα του travel θα κριθεί κατά κύριο λόγο στα ηλεκτρονικά κανάλια πώλησης”, τονίζει μεταξύ άλλων ο κ. Pozniak και επισημαίνει ότι “πρωταρχικός στόχος της στρατηγικής πωλήσεων θα πρέπει να είναι η προώθηση των υπηρεσιών online, η ανάδειξη του διαφοροποιητικού παράγοντα και η αξιοποίηση της ιστοσελίδας για την προώθηση των ηλεκτρονικών κρατήσεων”.

Επιδιώκοντας να δώσει μια γεύση για το αντικείμενο των εργασιών του workshop ο κ. Steffen Ehrhardt, Sales Product Specialist EMEA, δηλώνει χαρακτηριστικά ότι “στο σεμινάριο Google AdWords θα εξηγήσουμε πώς τα ξενοδοχεία μπορούν να αξιοποιήσουν την πλατφόρμα AdWords, προκειμένου να αυξήσουν τις κρατήσεις τους. Στην παρουσίασή μου θα δώσω ιδιαίτερη έμφαση στο Google Content Network, το μεγαλύτερο διαφημιστικό δίκτυο που απευθύνεται στο 74% των χρηστών Internet παγκοσμίως”. Ο κ. Αλέξανδρος Παπαγεωργίου, Senior Account Associate, θα παρουσιάσει την ιδανική δομή που πρέπει να έχει η διαφημιστική καμπάνια της τουριστικής επιχείρησης και πώς αυτή μπορεί να αξιοποιηθεί έτσι ώστε το ξενοδοχείο να προσελκύει πελάτες από διαφορετικές αγορές.

|
Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Tourism Lobby

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Chinese Tourist Welcome Seminar

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

Τα eNewsletters της αγοράς

↑ top