Τελευταία νέα
ΑρχικήΤουριστική ΠολιτικήΔιαφήμιση & ΠροβολήΉπια τουριστική ανάπτυξη στα Κύθηρα
Το μεγαλύτερο εμπόδιο για ανάπτυξη αποτελεί το αεροδρόμιο

Ήπια τουριστική ανάπτυξη στα Κύθηρα

Ο Δήμος Κυθήρων, καταβάλωντας προσπάθειες για την καλύτερη δυνατή αλλά στοχευμένη προβολή του νησιού, σε συνεργασία με τον ΕΟΤ Αυστρίας, φιλοξένησε ομάδα Αυστριακών δημοσιογράφων (των μεγαλύτερων σε κυκλοφορία εφημερίδων της […]

Ο Δήμος Κυθήρων, καταβάλωντας προσπάθειες για την καλύτερη δυνατή αλλά στοχευμένη προβολή του νησιού, σε συνεργασία με τον ΕΟΤ Αυστρίας, φιλοξένησε<...> ομάδα Αυστριακών δημοσιογράφων (των μεγαλύτερων σε κυκλοφορία εφημερίδων της Αυστρίας (όπως Kurier, Kleine Zeitung κ.ά) και Tour Operators το διάστημα 14 έως 19 Μαίου. Η καθυστερημένη τουριστική ανάπτυξη του νησιού φαίνεται ότι απεδείχθη σωτήρια για τη διατήρηση του φυσικού περιβάλλοντος, αλλά και της ιδιοσυγκρασίας των κατοίκων. Στα Κύθηρα μάταια θα ψάξει κάποιος να βρεί υπερμεγεθή ξενοδοχειακά συγκροτήματα, οικοδομικά εκτρώματα και κακοστημένα μαγαζιά που αποβλέπουν στην εύκολη λεία πελατών και έχουν χαλάσει την όψη και τη φήμη πολλών προορισμών της χώρας μας. Προς έκπληξη τόσο των δημοσιογράφων αλλά και των Tour Operator, το νησί διαθέτει αξιόλογες μικρές μονάδες που απευθύνονται σε όσους αναζητούν τη γνήσια ελληνική φιλοξενία, σε έναν αλώβητο τόπο, και που ανταποκρίνονται σε όλες τις απαιτήσεις του σύγχρονου τουρίστα.

Οι Tour Operator που επισκέφθηκαν τα Κύθηρα, ενθουσιάστηκαν τόσο από το φυσικό κάλλος, όσο και από τους κατοίκους και επαγγελματίες του νησιού. Ψαχνοντας για καινούργιους προορισμούς για ένα κοινό Αυστριακών που αναζητεί ποιότητα, γνήσια Ελλάδα και όχι “διακοπές κονσέρβα”, το νησί θα μπορούσε να αποτελέσει το Highlight στα προγράμμά τους, καθώς συγκρίνεται με προορισμούς, όπως Κεφαλλονιά, Σαρδηνία και Κορσική. Το μεγαλύτερο εμπόδιο για την περαιτέρω ανάπτυξη αποτελεί το αεροδρόμιο. Ενώ οι κτιριακές εγκαταστάσεις χαρακτηρίστηκαν άριστες, ο διάδρομος προσγείωσης παραμένει η κύρια διελκυστίδα για το ξεκίνημα απευθείας πτήσεων από Αυστρία. Ο διάδρομος των 1.500 μέτρων δεν δύναται να δεχθεί μικρό jet (Fokker 100) και απαιτείται doule Touch στην Καλαμάτα για ανεφοδιασμό, καθιστώντας τη δρομολόγηση charter ασύμφορη. Παρ`όλα αυτά αναμένεται ότι θα ξεκινήσουν πιλοτικά προγράμματα την επόμενη χρονιά, όπως διαβεβαίωσαν το Γραφείο του ΕΟΤ Βιέννης, οι Springer Reisen και Ideal Tours.

Εκδότρια - Αρχισυντάκτρια - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η Βίκυ είναι συνιδρυτής της Travel Media Applications και υπεύθυνη για την αρχισυνταξία των TravelDailyNews Greece & Cyprus και TravelDailyNews International.
Στην εταιρεία έχει αναλάβει την οικονομική διεύθυνση.

Ετικέτες
28/03/2024
27/03/2024
26/03/2024
22/03/2024
21/03/2024
20/03/2024