Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size
Πρόκειται να γίνει θεσμός

Με επιτυχία ολοκληρώθηκε το πρώτο Roadshow της Ελλάδας στη Σκανδιναβία

Βίκυ Καραντζαβέλου - 16 Φεβρουάριος 2010, 00:00

To 1o Roadshow της Ελλάδας στις Σκανδιναβικές Χώρες, το οποίο αποτέλεσε και την πρώτη οργανωμένη αποστολή τουριστικών επιχειρήσεων της χώρας μας (εκτός τουριστικών εκθέσεων) εδώ και πολλά χρόνια, είναι πια παρελθόν. Μετά από αρκετά χρόνια απουσίας από την αγορά της Σκανδιναβίας, 30 ελληνικές τουριστικές επιχειρήσεις...

To 1o Roadshow της Ελλάδας στις Σκανδιναβικές Χώρες, το οποίο αποτέλεσε και την πρώτη οργανωμένη αποστολή<...>

τουριστικών επιχειρήσεων της χώρας μας (εκτός τουριστικών εκθέσεων) εδώ και πολλά χρόνια, είναι πια παρελθόν.

Μετά από αρκετά χρόνια απουσίας από την αγορά της Σκανδιναβίας, 30 ελληνικές τουριστικές επιχειρήσεις πήραν μέρος στο Roadshow που διοργάνωσε η εταιρία Destination Travel Specialists, θυγατρική της Travel Media Applications την προηγούμενη εβδομάδα.

Το 1o Roadshow στη Σκανδιναβία πραγματοποιήθηκε και στις τρεις πρωτεύουσες, την Κοπεγχάγη, τη Στοκχόλμη, και το Όσλο. Συνολικά, παραβρέθηκαν πάνω από 50 τουριστικά γραφεία τα οποία συνομίλησαν με τις ελληνικές τουριστικές επιχειρήσεις με στόχο την ανάπτυξη του τουρισμού από την Σκανδιναβία.

Μεταξύ των buyers που έλαβαν μέρος στο Roadshow και εκδήλωσαν το ενδιαφέρον τους για μεγαλύτερη συνεργασία με την Ελλάδα ήταν οι μεγαλύτεροι Tour Operators της Σκανδιναβίας όπως ο Kuoni, ο Apollo, η TUI, η Thomas Cook, κα. Σημαντικό είναι ότι ενδιαφέρον έδειξαν και μικρότερα γραφεία τα οποία εξειδικεύονται σε διάφορες μορφές τουρισμού, τα οποία αποτελούν στόχο των τουριστικών επιχειρήσεων λόγω των καλύτερων όρων συνεργασίας. Μεταξύ των γραφείων αυτών ήταν το Select Travel, που ειδικεύεται στον τουρισμό πολυτελείας, FDM travel που ειδικεύεται στην Κρήτη, το Zoover International, το Escape, το Kultur-Reiser, το ExpertReiser, το Thema, to Paradisresor, το Airtours, to Travellink και άλλα. Επίσης, παραβρέθηκαν εκπρόσωποι από τις αεροπορικές εταιρείες Cimber Sterling και Air Baltic που εξέτασαν, με τους υπεύθυνους των περιοχών που έλαβαν μέρος στο Roadshow, το ενδεχόμενο νέων αεροπορικών συνδέσεων.

«Στόχος μας ήταν να δείξουμε στους τουριστικούς πράκτορες της Σκανδιναβίας ότι η Ελλάδα ενδιαφέρεται για τους πελάτες τους και ότι είναι εδώ έτοιμη για περαιτέρω συνεργασία. Ο αριθμός των εκπροσώπων των ελληνικών εταιρειών που ανταποκρίθηκε, περίπου 30, ήταν πραγματικά μεγαλύτερος από ότι περιμέναμε γεγονός που δείχνει ότι η αγορά της Σκανδιναβίας είναι σημαντική για την Ελλάδα. Επίσης, οι περισσότεροι αγοραστές (buyers) που ήρθαν στο Roadshow μας τόνισαν την ανάγκη στενής συνεργασίας μεταξύ των ελληνικών τουριστικών επιχειρήσεων και των Σκανδιναβικών τουριστικών γραφείων. Με αυτό ως δεδομένο προχωράμε και ανακοινώνουμε ότι το Ελληνικό Roadshow στη Σκανδιναβία θα γίνει θεσμός και θα επαναλαμβάνεται κάθε χρόνο. Έτσι θα δείχνουμε συνέπεια και συνέχεια στο έργο μας και θα επιτύχουμε τη βέλτιστη επικοινωνία μεταξύ των ελληνικών τουριστικών επιχειρήσεων και προορισμών με τους πελάτες τους στη Σκανδιναβία.», δήλωσε ο κ. Θόδωρος Κουμέλης γενικός διευθυντής της Travel Media Applications.

|
Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Tourism Lobby

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

Τα eNewsletters της αγοράς

↑ top