Τελευταία νέα
ΑρχικήΤεχνολογίαInternet και MobileΤο σημαντικότερο συνέδριο για το διαδίκτυο και τον τουρισμό στη Ν.Α. Ευρώπη και Μεσόγειο διοργανώνεται στην Αθήνα
Συνεργασία Eye for Travel και Travel Media Applications

Το σημαντικότερο συνέδριο για το διαδίκτυο και τον τουρισμό στη Ν.Α. Ευρώπη και Μεσόγειο διοργανώνεται στην Αθήνα

Την επόμενη διετία σχεδόν το ήμισυ των Ευρωπαίων ταξιδιωτών θα “κλείνει” τις διακοπές του online. Η πλειοψηφία των online αγορών ταξιδιού γίνονται απευθείας από τον τελικό προμηθευτή. Οι κυριότεροι προορισμοί διακοπών στη νότια Ευρώπη και τη Μεσόγειο εξακολουθούν να εξαρτώνται…

Την επόμενη διετία σχεδόν το ήμισυ των Ευρωπαίων ταξιδιωτών θα “κλείνει” τις διακοπές του online. Η πλειοψηφία των online αγορών ταξιδιού γίνονται απευθείας από τον τελικό<...> προμηθευτή. Οι κυριότεροι προορισμοί διακοπών στη νότια Ευρώπη και τη Μεσόγειο εξακολουθούν να εξαρτώνται από τους tour operators, αν και ορισμένες εταιρείες έχουν “αγκαλιάσει” την online τάση και υιοθετούν τους μηχανισμούς των πωλήσουν μέσω Internet, Social Media και κινητών τηλεφώνων, καθώς και άλλες στρατηγικές ηλεκτρονικού μάρκετινγκ και ως εκ τούτου, έχουν δει τις πωλήσεις τους να αυξάνονται, τα κόστη διανομής τους να πέφτουν και την κερδοφορία τους να μεγαλώνει.

Πώς οι ταξιδιώτες-καταναλωτές εξελίσσουν τον τρόπο με τον οποίο κάνουν έρευνα αγοράς, επικοινωνούν και αγοράζουν τελικά το τουριστικό προϊόν, και τι θα πρέπει να κάνει ο επαγγελματίας του τουρισμού για να πετύχει τη μέγιστη κερδοφορία;

Οι εταιρείες EyeforTravel και η Travel Media Applications συνεργάζονται για τη διοργάνωση ενός συνεδρίου τον Φεβρουάριο του 2011 στην Αθήνα που θα δώσει στις τουριστικές επιχειρήσεις της Μεσογείου και της Νοτιανατολικής Ευρώπης τη δυνατότητα να ενημερωθούν για το πως μπορούν να δραστηριοποιηθούν εντονότερα στο διαδίκτυο ώστε να πουλήσουν περισσότερο στους πελάτες τους online, μέσω των κοινωνικών μέσων δικτύωσης και κινητών σε μειωμένες τιμές διανομής.

Οι συμμετέχοντες θα μπορέσουν να:

  • Ενημερωθούν για το πως οι καταναλωτές εξελίσσουν τον τρόπο που αναζητούν πληροφορίες για τα ταξίδια τους, πως επικοινωνούν και πως αγοράζουν το τουριστικό προϊόν, αλλά και να κατανοήσουν πως θα πρέπει να τοποθετηθούν στην αγορά, για μέγιστη κερδοφορία,
  • Διαχειριστούν τα δικά τους κανάλια διανομής για μέγιστο κέρδος, να γνωρίσουν πότε να πωλήσουν άμεσα και πότε από το “χαρτοφυλάκιό” τους σε διοργανωτές ταξιδίων, ταξιδιωτικά Sites και άλλα κανάλια,
  • Κατανοήσουν τον τρόπο να προωθήσουν το προϊόν τους σε όλη την τουριστική “αλυσίδα”, από την έρευνα αγοράς μέχρι την αγορά,
  • Κατανοήσουν το ρόλο της διαχείρισης εσόδων στην αύξηση της αποδοτικότητας των προϊόντων τους,
  • Χρησιμοποιήσουν τα κινητά και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για να πετύχουν πωλήσεις συμπληρωματικών υπηρεσιών, ενώ ο καταναλωτής βρίσκεται ήδη σε διακοπές.

Αυτήν την τάση της online αγοράς θα εξερευνήσουν οι συμμετέχοντες στο συνέδριο, με τη βοήθεια 30 και πλέον ομιλητών, στελεχών και εμπειρογνωμόνων από την τουριστική βιομηχανία, οι οποίοι θα καταδείξουν, μέσα από ρεαλιστικές μελέτες περιπτώσεων, τους τρόπους με τους οποίους “συνδιάλεγονται” με τα online κανάλια.

Η εταιρεία EyeforTravel ιδρύθηκε το 1997 και ειδικεύεται στη διενέργεια αναλύσεων, ερευνών και μελετών, καθώς και στη διοργάνωση συνεδρίων με αντικείμενο την τεχνολογία και τα ταξίδια online.

Διοργανώνει 30 συνέδρια ετησίως σε όλο τον κόσμο με αντιμείμενο το internet στον τουρισμό, τα κανάλια διανομής, το marketing μέσω του web και των κινητών τηλεφώνων κ.ά. Τα συνέδρια αυτά παρακολουθούν 400 με 2000 σύνεδροι κάθε φορά. Μεταξύ των ομιλητών συμπεριλαμβάνονται κορυφαία στελέχη και επιχειρηματίες του τουρισμού και της τεχνολογίας που παρουσιάζουν θέματα στρατηγικής, καινοτομίες, και μελέτες περιπτώσεων.

Στιγμοιότυπα από το συνέδριο της EyeforTravel στην Πράγα το 2009

Τα συνέδρια της EyeforTravel βασίζονται στη μεταφορά τεχνογνωσίας μέσα από την παρουσίαση πραγματικών περιπτώσεων και εμπειριών, καθώς επίσης και στη δικτύωση μεταξύ ομιλητών, συμμετεχόντων και εκθετών. Το σχετικό βίντεο που ακολουθεί δίνει το στίγμα των συνεδρίων αυτών:

Μεταξύ των ομιλητών στα συνέδρια της EyeforTravel συγκαταλέγονται μερικά από τα μεγαλύτερα “brands” στο χώρο του τουρισμού και της τεχνολογίας:

Υπεύθυνη Ύλης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η Τατιάνα ελέγχει καθημερινά τη ροή των εισερχόμενων ειδήσεων και επιμελείται την ύλη που δημοσιεύεται στο δίκτυο των TravelDailyNews.

25/04/2024
24/04/2024
23/04/2024
22/04/2024
19/04/2024
18/04/2024