Με στόχο την επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου και την ταυτόχρονη ανάδειξη και των άλλων πλεονεκτημάτων του τουριστικού προϊόντος της Μυκόνου, ο Δήμος του νησιού εκπόνησε νέα φθινοπωρινή καμπάνια με επίκεντρο τη Δήλο και την Ανω Μερά…
Με στόχο την επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου και την ταυτόχρονη ανάδειξη και των άλλων πλεονεκτημάτων του τουριστικού προϊόντος της Μυκόνου, ο Δήμος<...> του νησιού εκπόνησε νέα φθινοπωρινή καμπάνια με επίκεντρο τη Δήλο και την Ανω Μερά.
Η νέα διαφημιστική εκστρατεία, που επιμελήθηκε η εταιρεία MTC GROUP, βασίζεται στο σύνθημα της γενικότερης καμπάνιας “Έχεις Χρόνο” με την προσθήκη: “Έχεις χρόνο… για την άλλη Μύκονο”.
Η επιλογή της Δήλου, με το σλόγκαν “εκΔΗΛΟΣη ενδιαφέροντος”, έγινε για να δοθεί έμφαση στον ιστορικό και αρχαιολογικό πλούτο, ενώ της Aνω Μεράς, με το σλόγκαν “λίγο παραπΑΝΩ, ήρεμα και απόΜΕΡΑ”, για την ανάδειξη του εναλλακτικού και του παραδοσιακού χαρακτήρα του νησιού.
Η Βίκυ είναι συνιδρυτής της Travel Media Applications και υπεύθυνη για την αρχισυνταξία των TravelDailyNews Greece & Cyprus και TravelDailyNews International.
Στην εταιρεία έχει αναλάβει την οικονομική διεύθυνση.