Τελευταία νέα
ΑρχικήΤουριστικοί ΦορείςΔιεθνείςΟι αναδυόμενες οικονομίες αυξάνουν τους προϋπολογισμούς τους για την προώθηση του τουρισμού
Παγκόσμιος Οργανισμός Τουρισμού

Οι αναδυόμενες οικονομίες αυξάνουν τους προϋπολογισμούς τους για την προώθηση του τουρισμού

Σύμφωνα με νέα μελέτη του World Tourism Organization, τα τελευταία χρόνια παρατηρείται μεγάλη αύξηση των προϋπολογισμών των Εθνικών Οργανισμών Τουρισμού στις αναδυόμενες οικονομίες, αλλά η “γέννηση” ενός νέου Παγκόσμιου Οργανισμού Τουρισμού (ΠΟΤ) και μιας Ευρωπαϊκής Επιτροπής Ταξιδίων (ETC)….

Σύμφωνα με νέα μελέτη του World Tourism Organization, τα τελευταία χρόνια παρατηρείται μεγάλη αύξηση των προϋπολογισμών των Εθνικών Οργανισμών Τουρισμού<...> στις αναδυόμενες οικονομίες, αλλά η “γέννηση” ενός νέου Παγκόσμιου Οργανισμού Τουρισμού (ΠΟΤ) και μιας Ευρωπαϊκής Επιτροπής Ταξιδίων (ETC).

Παρά τη δύσκολη οικονομική συγκυρία, η έκθεση “Προϋπολογισμοί των Εθνικών Οργανισμών Τουρισμού για την περίοδο 2008-2009”, αποκαλύπτει ότι σχεδόν τα 2/3 των ερωτηθέντων φορεών σημείωσαν αύξηση των προϋπολογισμών τους το 2009, αν και σε χαμηλότερο ρυθμό ανάπτυξης από εκείνους των ετών 2006-2008. Η αύξηση αυτή ήταν ιδιαίτερα σημαντική στις αναδυόμενες οικονομίες.

Σύμφωνα με την έκθεση, οι αυξήσεις των προϋπολογισμών μπορούν εν μέρει να αποδοθούν στη συνεχιζόμενη τάση προς τη θέσπιση καλά χρηματοδοτούμενων εθνικών οργανισμών προώθησης τουρισμού στις αναδυόμενες οικονομίες και η συνειδητοποίηση των δυνατοτήτων για αύξηση του τουρισμού μέσω της αυξημένης προβολής. Η σημασία της πρόσθετης χρηματοδότησης, ως συμπλήρωμα των αρχικών προϋπολογισμών, φαίνεται να έχει αυξηθεί για την κάλυψη σημαντικών αθλητικών εκδηλώσεων, για την προώθηση μεγάλων πολιτιστικών και επιχειρηματικών εκδηλώσεων, καθώς και εκθέσεων ή για την ανάκαμψη από συγκεκριμένες προβληματικές καταστάσεις που επηρεάζουν τον τουρισμό, όπως είναι οι φυσικές καταστροφές, οι επιδημίες ή η γενική παγκόσμια οικονομική κρίση.

Μια άλλη σημαντική διαπίστωση της μελέτης είναι η αυξημένη ευθύνη των Εθνικών Οργανισμών Τουρισμού για τον εσωτερικό τουρισμό. Κρίνοντας από την τάση των καταναλωτών να ταξιδεύουν σε μέρη πιο κοντά στο σπίτι τους σε περιόδους οικονομικής δυσπραγίας, ο εσωτερικός τουρισμός πολλών προορισμών άντεξε καλύτερα στην κρίση, ακόμα και αυξήθηκε σημαντικά. Η μελέτη αναφέρει ότι το 70% των ερωτηθέντων αντιμετωπίζουν σήμερα τον

εσωτερικό τουρισμό ως βασική τους αρμοδιότητα και ευθύνη, ποσοστό πάνω από το διπλάσιο ή ισοδύναμο από αυτό που υπήρχε πριν από μία πενταετία. Ο ΠΟΤ εκτιμά ότι ο εσωτερικός τουρισμός αντιπροσωπεύει τέσσερις φορές τον όγκο του διεθνούς τουρισμού, δηλαδή, καταγράφονται περίπου 4 δισ. εγχώριες αφίξεις τουριστών σε όλο τον κόσμο, σε σύγκριση με τα 880 εκατομμύρια διεθνών αφίξεων τουριστών το 2009….

Η μελέτη κάνει λόγο και για τις προτεραιότητες και τις τάσεις του e-marketing ιδίως σε ό,τι αφορά στη χρήση των νέων τεχνολογιών στο μάρκετινγκ και την προώθηση του τουρισμού. Η έκθεση αποκαλύπτει ότι ο μέσος όρος που δαπανάται στο διαδίκτυο και σε δραστηριότητες e-marketing κυμαίνεται από 5 έως 7 εκατ. δολ., για ορισμένες από τους μεγαλύτερους και πλουσιότερους προορισμούς, και σε 50.000 δολ. για ορισμένους από τα μικρότερους. Παρά την αυξανόμενη σημασία που αποδίδεται από τους Εθνικούς Οργανισμούς Τουρισμού στις ηλεκτρονικές επικοινωνίες, τα ποσά των περισσότερων προϋπολογισμών για το μάρκετινγκ εξακολουθούν να διατίθεται στη διαφήμιση, το έντυπο υλικό και τη συμμετοχή σε εκθέσεις.

Υπεύθυνη Ύλης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η Τατιάνα ελέγχει καθημερινά τη ροή των εισερχόμενων ειδήσεων και επιμελείται την ύλη που δημοσιεύεται στο δίκτυο των TravelDailyNews.

25/04/2024
24/04/2024
23/04/2024
22/04/2024
19/04/2024
18/04/2024