Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size
TripAdvisor and Facebook

Το TripAdvisor ενσωματώνει περαιτέρω στο Facebook για να κάνει τον σχεδιασμό ταξιδιών πιο "κοινωνικό"

Βίκυ Καραντζαβέλου - 27 Δεκέμβριος 2010, 00:00

Το TripAdvisor εγκαινίασε μια ενσωμάτωση με το Facebook που εξατομικεύει αμέσως το site του TripAdvisor για κάθε άτομο που το επισκέπτεται, παρουσιάζοντας αξιόπιστες κριτικές από τους φίλους, για τους πιο δημοφιλείς προορισμούς, και ένα διαδραστικό κοινωνικό χάρτη...

Το TripAdvisor εγκαινίασε μια ενσωμάτωση με το Facebook που εξατομικεύει αμέσως το site του TripAdvisor για κάθε άτομο που το επισκέπτεται<...>

, παρουσιάζοντας αξιόπιστες κριτικές από τους φίλους, για τους πιο δημοφιλείς προορισμούς, και ένα διαδραστικό κοινωνικό χάρτη. Η ενσωμάτωση είναι το επόμενο βήμα στην προσπάθεια να γίνει ο σχεδιασμός των ταξιδιών πιο διασκεδαστικός, πιο κοινός μεταξύ φίλων, και τελικά πιο ΅κοινωνικόςΆ για τους ταξιδιώτες.

“Νωρίτερα φέτος, σκεφτήκαμε, πόσο ωραία θα ήταν αν μπορούσε κάποιος που πρόκειται να ταξιδέψει να δει ταξιδιωτικά σχόλια από τους φίλους του, ενώ ερευνά τις διακοπές στο TripAdvisor. Είμαστε ενθουσιασμένοι που καταφέραμε να το κάνουμε με το Facebook,” , δήλωσε ο Steve Kaufer, ιδρυτής και CEO της TripAdvisor. “Περισσότεροι από τους μισούς χρήστες του TripAdvisor έχουν λογαριασμό στο Facebook, και θέλαμε να καταστεί ευκολότερο για αυτούς να βρουν τις πιο σχετικές ταξιδιωτικές αναφορές γρήγορα και να μοιραστούν την εμπειρία τους με τους φίλους τους. Το πρόσφατο αυτό λανσάρισμα αποτελεί επανάσταση για τις ενσωματώσεις του TripAdvisor από την εποχή του λανσαρίσματος της εφαρμογής Cities I`ve Visited. Έτσι ανυπομονούμε να δούμε ακόμα περισσότερα ταξίδια να σχεδιάζονται με τους φίλους των χρηστών μας”.

Κοινωνικός προγραμματισμός ταξιδιού σε μια στιγμή

Τώρα όταν οι ταξιδιώτες έρχονται να TripAdvisor.com, ενώ είναι συνδεδεμένοι στο Facebook, θα δουν πρώτα τις δραστηριότητες που οι φίλοι τους έχουν μοιραστεί, βοηθώντας τους να λαμβάνουν πιο σωστές αποφάσεις, κατά το σχεδιασμό του δικού τους ταξιδιού.

Υπάρχουν τρία επίπεδα έμπνευσης σε αυτή την ενσωμάτωση. Πρώτον, οι ταξιδιώτες μπορούν να δουν ένα χάρτη στην αρχική σελίδα που αποκαλύπτει που έχουν οι φίλους τους ταξιδέψει, με στόχο να τους εμπνεύσει να επισκεφθούν ένα νέο προορισμό. Οι ταξιδιώτες επίσης μπορούν να επισκεφθούν τη τουριστική σελίδα του προορισμού στο TripAdvisor που αποκαλύπτει όλες τις πολύτιμες, και διορατικές παρατηρήσεις που γράφτηκαν από ανθρώπους που γνωρίζουν τον προορισμό. Και εάν οι ταξιδιώτες ψάχνουν για κάποιο συγκεκριμένο ξενοδοχείο, εστιατόριο, ή αξιοθέατο, θα δουν πρώτα τα σχόλια που είναι γραμμένα από τους φίλους τους για το μέρος εκείνο. Μέσω του Facebook, οι άνθρωποι έχουν επίσης την δύναμη να ελέγχουν πώς και ποιες πληροφορίες μοιράζονται.

“Η ενσωμάτωση του TripAdvisor με το Facebook αναδεικνύει τη δύναμη της ενσωμάτωσης κοινωνικού περιεχομένου σε online δραστηριότητες, καθώς και την τεράστια αξία της παροχής συμβουλών από έμπιστους φίλους», είπε ο Ethan Beard, διευθυντής του Facebook Developer Network.

Κάνοντας τους “Trip Friends” ακόμα φιλικότερους
Όταν το TripAdvisor παρουσίασε την πρωτοποριακή ταξιδιωτική εφαρμογή Trip Friends τον Ιούνιο, έδινε τη δυνατότητα στους ταξιδιώτες να συνδεθούν στο Facebook μέσω του TripAdvisor και να δουν πού έχουν ταξιδέψει οι φίλους τους και να τους ζητήσουν πληροφορίες σχετικά με τα ταξίδια τους. Η τελευταία αυτή ενσωμάτωση πάει τη κοινωνική εμπειρία της TripAdvisor ένα βήμα πιο πέρα, επιτρέποντας τους ταξιδιώτες να δουν τις δραστηριότητές των φίλων τους, αλλά και άμεσα σχόλια.

Οι ταξιδιώτες θα βλέπουν μόνο τις συμβουλές των φίλων τους στο Facebook που επιτρέπουν το TripAdvisor και το Facebook να εμφανίζονται. Οι ταξιδιώτες που δεν θέλουν πρόσβαση στις ταξιδιωτικές συμβουλές των φίλων τους, ή δεν θέλουν οι φίλοι τους να βλέπουν τις συμβουλές τους και τα σχόλια τους, μπορούν απλά να επιλέξουν τη δυνατότητα opt-out.

“Ο συνδυασμός της μεγαλύτερης ταξιδιωτικής κοινότητας ανά τον κόσμο και τη μεγαλύτερης κοινωνικής δικτύωσης του κόσμου αποτελεί ένα νέο δυναμικό όχημα που θα επιφέρει ένα νέο επαναστατικό τρόπο επιλογής ταξιδιών”, δήλωσε ο Kaufer.

|
Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Sine ira et studio (ή -τουριστικά- αμερόληπτα)

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

Τα eNewsletters της αγοράς

↑ top