Τελευταία νέα
ΑρχικήΤεχνολογίαInternet και MobileExpedia: Αισιόδοξα τα μηνύματα για τον ελληνικό τουρισμό
Αύξηση άνω του 50% των κρατήσεων μέσω πακέτων στα ελληνικά νησιά για το 2010

Expedia: Αισιόδοξα τα μηνύματα για τον ελληνικό τουρισμό

Ιδιαίτερα αισιόδοξα είναι τα μηνύματα για τον ελληνικό τουρισμό, σύμφωνα με τις προβλέψεις της Expedia, καθώς τα στοιχεία του Απριλίου, Μαΐου, Ιουνίου είναι πολύ ενθαρρυντικά, ενώ επίσης για πρώτη φορά καταγράφονται σημαντικές κρατήσεις τον Απρίλιο και το Νοέμβριο…

Ιδιαίτερα αισιόδοξα είναι τα μηνύματα για τον ελληνικό τουρισμό, σύμφωνα με τις προβλέψεις της Expedia, καθώς τα στοιχεία του Απριλίου, Μαΐου,<...> Ιουνίου είναι πολύ ενθαρρυντικά, ενώ επίσης για πρώτη φορά καταγράφονται σημαντικές κρατήσεις τον Απρίλιο και το Νοέμβριο.

Στη θελκτικότητα του ελληνικού τουρισμού έχει συντελέσει η απόφαση της κυβέρνησης για μείωση του ΦΠΑ στα ξενοδοχεία, που ως αποτέλεσμα θα έχει την περεταίρω μείωση των τιμών στις τιμές των ξενοδοχείων.

Σύμφωνα με τα στοιχεία που παρουσιάστηκαν σε χθεσινή συνέντευξη Τύπου, που παρέθεσε το γραφείο της εταιρείας στην Αθήνα, το 2010 οι κρατήσεις δωματίων σε ελληνικά ξενοδοχεία που πραγματοποιήθηκαν μέσω ειδικών προωθητικών προσφορών αντιπροσώπευσαν το 43% του συνόλου των κρατήσεων της Expedia. Συγκεκριμένα, οι κρατήσεις μέσω πακέτων στα ελληνικά νησιά για το 2010 σημείωσαν αύξηση πάνω από 50% σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά.

Η πλειοψηφία δε των τουριστών που επισκέφτηκαν την Ελλάδα μέσω της Expedia ήταν από τις Ηνωμένες Πολιτείας (36%) ενώ οι υπόλοιπες κύριες αγορές περιλαμβάνουν την Ιταλία, το Ηνωμένο Βασίλειο, τη Γαλλία και τη Γερμανία.

Σε ό,τι αφορά, τέλος, τις τιμές των δωματίων στα ελληνικά ξενοδοχεία, η κράτηση των οποίων έγινε μέσω της Expedia κατά 2010, παρέμειναν στα ίδια επίπεδα σε σύγκριση με το 2009 παρουσιάζοντας μικρή πτώση από τον Οκτώβριο και μετά. Μάλιστα αναμένεται αυτή η πτώση των τιμών να συνεχιστεί και τη νέα χρονιά.

Τα στελέχη της εταιρείας τόνισαν ότι η Expedia θα συνεχίσει να προωθεί ενεργά την Ελλάδα σε όλα τα μήκη και πλάτη του κόσμου, μέσα από Newsletters, από τις ιστοσελίδες της, αλλά και με υλοποίηση Online και Offline Marketing.

Υπεύθυνη Ύλης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η Τατιάνα ελέγχει καθημερινά τη ροή των εισερχόμενων ειδήσεων και επιμελείται την ύλη που δημοσιεύεται στο δίκτυο των TravelDailyNews.

29/03/2024
28/03/2024
27/03/2024
26/03/2024
22/03/2024
21/03/2024