Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size
H Θεσσαλονίκη χάνει το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα στην αγορά MICE

Ενωση Ξενοδόχων Θεσσαλονίκης: Εδώ και τώρα διεθνές εκθεσιακό και συνεδριακό κέντρο

Βίκυ Καραντζαβέλου - 19 Απρίλιος 2011, 00:00

Τα φλέγοντα θέματα που απασχολούν τον τουριστικό κλάδο και αφορούν ιδιαίτερα την ευρύτερη περιοχή της Θεσσαλονίκης έθεσαν ο Πρόεδρος και τα μέλη του Δ.Σ. της Ένωσης Ξενοδόχων Θεσσαλονίκης, σε ειδική σύσκεψη που πραγματοποιήθηκε την Πέμπτη 14 Απριλίου, στο ξενοδοχείο "THE MET", στο πλαίσιο της εκδήλωσης για την...

Τα φλέγοντα θέματα που απασχολούν τον τουριστικό κλάδο και αφορούν ιδιαίτερα την ευρύτερη περιοχή της Θεσσαλονίκης έθεσαν ο πρόεδρος και τα μέλη του Δ.Σ. της<...>

Ένωσης Ξενοδόχων Θεσσαλονίκης, σε ειδική σύσκεψη που πραγματοποιήθηκε την Πέμπτη 14 Απριλίου, στο ξενοδοχείο “THE MET”, στο πλαίσιο της εκδήλωσης για την παρουσίαση της πρότασης ψηφιακής στρατηγικής της Νέας Δημοκρατίας με τίτλο “ThessalonikiForward”.

Στη σύσκεψη συμμετείχαν ο αντιπρόεδρος της ΝΔ κ. Δημήτρης Αβραμόπουλος, η βουλευτής και υπεύθυνη του Τομέα Πολιτικής Ευθύνης Τουριστικής Ανάπτυξης κα Όλγα Κεφαλογιάννη και ο αναπληρωτής Γραμματέας Παραγωγικών Τομέων του κόμματος κ. Στράτος Σιμόπουλος.

Η Ένωση Ξενοδόχων Θεσσαλονίκης τόνισε ιδιαίτερα ως επιτακτική την ανάγκη δημιουργίας νέου διεθνούς εκθεσιακού και συνεδριακού κέντρου, όπως είχε αποφασιστεί από την προηγούμενη κυβέρνηση και με τη σύμφωνη γνώμη της τότε αξιωματικής αντιπολίτευσης. Ο πρόεδρος κ. Αριστοτέλης Θωμόπουλος, υπογράμμισε ότι η Θεσσαλονίκη σε αυτόν τον τομέα έχει μείνει πίσω και χάνει το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα που έχει έναντι χωρών που βρίσκονται στα βόρεια και ανατολικά σύνορά μας. 

Η Ένωση Ξενοδόχων Θεσσαλονίκης ζήτησε την πλήρη άρση του καμποτάζ και τον άμεσο εκσυγχρονισμό του επιβατικού σταθμού του Ο.Λ.Θ., όπως και την καθιέρωση της Θεσσαλονίκης σε «home port» για έναρξη και λήξη της κρουαζιέρας στο λιμάνι της πόλης.

Τέλος, ένα άλλο σημαντικό θέμα είναι και η χρηματοδότηση καμπάνιας από τον ΕΟΤ και το Υπουργείο Πολιτισμού & Τουρισμού για την ειδική τουριστική προβολή της Θεσσαλονίκης ως αναγνωρίσιμου και ελκυστικού προορισμού για ολόκληρο το χρόνο, σε συνδυασμό με την ανάδειξη όλων των μορφών τουρισμού που μπορεί να προσφέρει η πόλη.

|
Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Tourism Lobby

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Chinese Tourist Welcome Seminar

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

Τα eNewsletters της αγοράς

↑ top