Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size

Πιο ενημερωμένοι οι πελάτες από τους πράκτορες;

Βίκυ Καραντζαβέλου - 03 Ιούλιος 2001, 00:00

Ο διευθυντής διανομής του Thomas Cook<.>, Andrew Windsor, τόνισε τη σημασία που έχει να γνωρίζουν πολύ καλά οι πράκτορες<...>

το προϊόν το οποίο πουλάνε -καλύτερα από τους πελάτες- ειδάλλως θα χάσουν μεγάλο ποσοστό πωλήσεων.

Τη συγκεκριμένη δήλωση την έκανε ο κ. Windsor, αναφερόμενος στο γεγονός ότι το Internet ενημερώνει πολύ καλύτερα τους μελλοντικούς τουρίστες από τους ίδιους τους τουριστικούς πράκτορες. Και αυτό είναι πολύ σοβαρό και επικίνδυνο, γιατί, όπως δηλώνει ο κ. Windsor, ο πελάτης δεν θέλει απλά να αγοράσει ένα προϊόν, αλλά περιμένει να μάθει και τα πλεονεκτήματα της αγοράς που θα κάνει.

Το Internet είναι σαφώς ενημερωμένο για την κάθε λεπτομέρεια μιας πώλησης και αυτό είναι και το επικίνδυνο. Επανέλαβε ότι οι πράκτορες θα παίξουν πολύ μεγάλο ρόλο στο μέλλον και προς το παρόν είναι σε θέση να προβλέψει ότι τον επόμενο χρόνο μόνο λίγα τουριστικά γραφεία στη Μεγάλη Βρετανία  πρόκειται να κλείσουν. Όμως, προειδοποίησε ότι ο κίνδυνος θα έρθει αργότερα.

Όταν τα οφέλη από την παραμονή των γραφείων των τουριστικών πρακτόρων στους κεντρικούς δρόμους των πόλεων θα είναι λιγότερα, συγκρινόμενα με την αύξηση του κόστους του ενοικίου και τη μείωση της προμήθειας.

|
Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Sine ira et studio (ή -τουριστικά- αμερόληπτα)

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Το Hotel Marketing Masterclass στην Κύπρο

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

Τα eNewsletters της αγοράς

↑ top