Τελευταία νέα
ΑρχικήΟργανωτές ΤαξιδιώνTour OperatorsHATTA: Εμπαιγμός τα κατεπείγοντα νομοσχέδια του Υπουργείου Μεταφορών
Το νομοσχέδιο, αντί να απελευθερώνει το έργο των ΚΤΕΛ, τα θωρακίζει

HATTA: Εμπαιγμός τα κατεπείγοντα νομοσχέδια του Υπουργείου Μεταφορών

Ο HATTA καλεί τον υπουργό Μεταφορών να εξηγήσει γιατί δεν ικανοποιεί το αίτημα του τουριστικού κόσμου για την προμήθεια Mini Van στα τουριστικά γραφεία, οχημάτων 4×4 για υπαίθριες τουριστικές δραστηριότητες και λιμουζινών.

Εμπαιγμό, υποστηρίζει ο HATTA, ότι αποτελούν οι διατάξεις του άρθρου 119 του Σχεδίου Νόμου “Ρυθμίσεις ηλεκτρονικών Επικοινωνιών, Μεταφορών, Δημοσίων Έργων και Άλλες Διατάξεις” του Υπουργείου Μεταφορών, Υποδομών και Δικτύων για την ελληνική κοινωνία και τον ελληνικό τουρισμό.

“Το νομοσχέδιο, αντί να απελευθερώνει το έργο των ΚΤΕΛ, σύμφωνα με τις υποχρεώσεις της Ελλάδας για την απελευθέρωση των κλειστών επαγγελμάτων και τις ανάγκες του ελληνικού τουρισμού, διαιωνίζει το πρόβλημα και θωρακίζει τα ΚΤΕΛ, που ασκούν αθέμιτο ανταγωνισμό στις τουριστικές επιχειρήσεις”, τονίζει ο σύνδεσμος.

“Παράλληλα, προσφέρει απλόχερα ποσό ύψους 45 εκατ. ευρώ από το Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων (!!!) για την αντικατάσταση αστικών και υπεραστικών λεωφορείων κυριότητας των ΚΤΕΛ ΑΕ ή μετόχων αυτών.
– 45 εκατ. ευρώ, όταν δεν υπήρχαν κονδύλια για την τουριστική προβολή της Ελλάδας(!!!)
– 45 εκατ. ευρώ, όταν δεν μπορούσε να βρεθεί κονδύλι για την αντιμετώπιση της δυσφήμισης της χώρας μας και την αναστροφή του διεθνούς αρνητικού κλίματος για την Ελλάδα, με καταστροφικές συνέπειες για τον τουρισμό (!!!)
– 45 εκατ. ευρώ, για να ενισχυθούν και να προστατευθούν τα ΚΤΕΛ, όταν είναι υποχρέωση της χώρας η πλήρης απελευθέρωση των οδικών επιβατικών μεταφορών.

Τελικά υπάρχουν χρήματα στο Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων; Τελικά, υπάρχουν 45 εκατ. ευρώ για επιδοτήσεις, όταν μειώνονται καθημερινά δαπάνες για την υγεία και την παιδεία, οι μισθοί και οι συντάξεις;

Οι διατάξεις που περνάνε με το εν λόγω Νομοσχέδιο δεν μπορούν, δυστυχώς, να χαρακτηριστούν τίποτα άλλο παρά προεκλογικές και ψηφοθηρικές.

Καλείται ο υπουργός Μεταφορών να δώσει εξηγήσεις γιατί προωθούνται αυτές οι διατάξεις αυτήν τη χρονική περίοδο και μάλιστα με την ένδειξη του κατεπείγοντος.

Καλείται να εξηγήσει γιατί δεν ικανοποιεί το αίτημα του συνόλου του τουριστικού κόσμου για την προμήθεια:
– Mini Van στα τουριστικά γραφεία για τη μεταφορά μικρών ομάδων τουριστών, προκειμένου να εξυπηρετούνται οι σύγχρονες ανάγκες του τουρισμού, όπως συμβαίνει σε όλα τα τουριστικά κράτη.
– Οχημάτων 4×4 για την εξυπηρέτηση των γραφείων υπαίθριων τουριστικών δραστηριοτήτων.
– Λιμουζινών για την εξυπηρέτηση των επισκεπτών υψηλού εισοδηματικού επιπέδου.

Γιατί δεν επιτρέπει τη μίσθωση αυτοκινήτων (rent a car) με οδηγό.

Προσπαθούμε να καταλάβουμε γιατί, με άλλη διάταξη του ίδιου Νομοσχεδίου, δίνονται Mini Van και οχήματα 4×4 στη συμπαθή τάξη των αλιέων, αλλά όχι στις τουριστικές επιχειρήσεις.

Ο ΗΑΤΤΑ απευθύνει έκκληση στον Πρωθυπουργό της χώρας και στην πολιτική της ηγεσία να παρέμβουν”.

Εκδότης - Διευθυντής Σύνταξης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Συνεκδότης του TravelDailyNews Media Network από το 1999 που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις για τη Διεθνή αγορά, τις αγορές της Ασίας και του Ειρηνικού και την αγορά της Ελλάδας και της Κύπρου.

Είναι υπεύθυνος για την στρατηγική ανάπτυξη του δικτύου, τις συνέργειες, και τη διεθνή αγορά.

19/04/2024
18/04/2024
17/04/2024
16/04/2024
15/04/2024
12/04/2024