Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size
Willi Verhuven: Οι προσπάθειες των Ελλήνων είναι αξιέπαινες

Ο alltours επιτυγχάνει τον Ιούνιο την αλλαγή για την Ελλάδα

Τατιάνα Ρόκου - 21 Ιούνιος 2012, 10:23

Ο alltours, εκτός από τις μειώσεις των τιμών σε ξενοδοχεία και σε αεροπορικά εισιτήρια έως και 30% και την επιμήκυνση του "early booking" των κρατήσεων για τα ελληνικά νησιά, δρομολόγησε σε συνεργασία με τον ΕΟΤ πακέτο διαφημιστικών ενεργειών, για τη βελτίωση της εικόνας της Ελλάδας στο γερμανικό κοινό.

Σύμφωνα με το διεθνές πρακτορείο πληροφοριών για ταξιδιωτικά γραφεία και τουρίστες TOUR EXPI, ο Τour Operator alltours είναι ο πρώτος τουριστικός οργανισμός, ο οποίος ανακοίνωσε διψήφια αύξηση των κρατήσεων για την Ελλάδα για τον μήνα Ιούνιο.

Το πρώτο δεκαπενθήμερο του Ιουνίου οι κρατήσεις για Ελλάδα του alltours αυξήθηκαν κατά 13% σε σύγκριση με την ίδια  χρονική περίοδο πέρυσι. “Οι μειώσεις των τιμών και η διαφημιστική μας καμπάνια για την ενίσχυση του ελληνικού τουρισμού συνέβαλαν στην αντιστροφή της αρνητικής εικόνας της Ελλάδας”, είπε ο κ. Willi Verhuven, διευθύνων σύμβουλος του alltours.

“Μετά από το αποτέλεσμα των εκλογών στην Ελλάδα και τη νίκη των μετριοπαθών κομμάτων, αναμένουμε ότι ο αριθμός των κρατήσεων θα αυξηθεί”, δήλωσε ο κ. Verhuven. Πολλοί ξενοδόχοι, καθώς και αεροπορικές εταιρείες μείωσαν τις τιμές τους, λόγω της χαμηλής πορείας των κρατήσεων τις τελευταίες εβδομάδες. “Οι προσπάθειες των Ελλήνων είναι αξιέπαινες. Πολλά ξενοδοχεία πωλούν σε τιμή κόστους. Δεδομένης της υψηλής ποιότητας, της καλής εξυπηρέτησης και της άριστης τουριστικής υποδομής, οι τουρίστες τώρα μπορούν να απολαύσουν διακοπές ποιότητας σε χαμηλές τιμές. Η Ελλάδα συνεχίζει να είναι πλήρως ανταγωνιστική με τους άλλους τουριστικούς προορισμούς”, δήλωσε ο κ. Verhuven. Οι μεγαλύτερες μειώσεις τιμών είναι στην Κρήτη και στη Χαλκιδική (30%), ενώ στη Ρόδο, την Κω και την Κέρκυρα, η μείωση φτάνει έως και 28%.

Ο Τ.Ο. alltours, εκτός από τις μειώσεις των τιμών σε ξενοδοχεία και σε αεροπορικά εισιτήρια, οι οποίες φτάνουν έως και 30% και την επιμήκυνση του “early booking” των κρατήσεων για τα ελληνικά νησιά, δρομολόγησε σε συνεργασία με τον Ελληνικό Οργανισμό Τουρισμού ένα πακέτο διαφημιστικών ενεργειών με σκοπό τη βελτίωση της εικόνας της Ελλάδας στο γερμανικό κοινό. “Θέλαμε να κάνουμε κάτι γρήγορα, έτσι ώστε το καλοκαίρι του 2012 να μην είναι μια χαμένη τουριστική σεζόν για τη χώρα. Από τις αρχές Ιουνίου, φαίνεται ότι η στρατηγική μας έχει αποτέλεσμα”, δήλωσε ο κ. Verhuven.

|
Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Tourism Lobby

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Chinese Tourist Welcome Seminar

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

Τα eNewsletters της αγοράς

↑ top