Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size
Η έρευνα εξετάζει ένα σύνολο 30 best practice destinations διεθνώς

Οι e-destinations δεν αξιοποιούν την τεχνολογία για την προώθηση του τουρισμού

Βίκυ Καραντζαβέλου - 19 Ιούλιος 2012, 14:30

Σύμφωνα με έρευνα του Βournemouth University eTourismLab, σε συνεργασία με το Australian Tourism Data Warehouse, κατέδειξε ότι ελάχιστοι προορισμοί χρησιμοποιούν τη τεχνολογία για να παρέχουν χρήσιμο υλικό κατά τη διάρκεια του ταξιδιού και μετά την επιστροφή από αυτό.

Ακόμα και οι καλύτεροι διαδικτυακοί Destination Management Organisations παγκοσμίως δε χρησιμοποιούν επαρκώς την τεχνολογία, προκειμένου να εμπνεύσουν, να προωθήσουν, να διευκολύνουν και να οργανώσουν ταξίδια. Αυτό καταδεικνύει έρευνα που πραγματοποιήθηκε από το Βournemouth University eTourismLab σε συνεργασία με το Australian Tourism Data Warehouse.
 
Η έρευνα αξιολογεί τη διαδικτυακή παρουσία των παγκόσμιων τουριστικών προορισμών με σκοπό να συμβάλλει στην τουριστική πολιτική της Αυστραλίας μέσω ίντερνετ. Στη ομιλία του στο National Tourism and Events Excellence στην Μελβούρνη της Αυστραλίας ο καθηγητής  Τουρισμού, Μάρκετινγκ και Τεχνολογίας (BU eTourism Lab Director Professor) και υποδιευθυντής του Κέντρου Τουριστικής Έρευνας του πανεπιστημίου του Bournemouth δρ. Δημήτριος Μπούχαλης παρουσίασε τις αρχικά αποτελέσματα της έρευνας και κάλεσε τους προορισμούς να εκμεταλλευτούν τα διαθέσιμα τεχνολογικά εργαλεία.



Παράλληλα, μέσω μιας σειράς σεμιναρίων, στην Αυστραλία και αλλού, η βιομηχανία παίρνει υπόψη της τις προοπτικές για τους ηλεκτρονικούς προορισμούς, ώστε να υπάρξει αξιόλογη πρόβλεψη και όραμα για τις online στρατηγικές προώθησης και την παρουσία τους στο Internet.

Η έρευνα εξετάζει ένα σύνολο 30 best practice destinations από όλο τον κόσμο, και πιο συγκεκριμένα 10 από την Αυστραλία και 20 από τον υπόλοιπο πλανήτη. Αναλύεται μια σειρά εφαρμογών που επιτρέπει και διευκολύνει τους ενδιαφερόμενους να ψάξουν στα σχετικά sites και στα social media πριν από, κατά τη διάρκεια και μετά το ταξίδι. Η έρευνα μελετά και αξιολογεί κατά πόσο η διαδικτυακή παρουσία των προορισμών αυτών εμπνέει και διευκολύνει το ταξίδι και κατά πόσο βοηθάει τους ταξιδιώτες να το κρατήσουν ζωντανό στη μνήμη τους και να το μοιραστούν με άλλους.

Ο κ. Μπούχαλης λέει: “Η έρευνα μας δείχνει ότι και οι καλύτεροι Destination Management Organisations διαδικτυακά δεν χρησιμοποιούν ιδιαίτερα τα τεχνολογικά εργαλεία. Οι περισσότεροι από τους 30 προορισμούς επικεντρώνονται στο να προσφέρουν πληροφορίες για όποιον πρόκειται να ταξιδέψει. Ελάχιστοι προορισμοί χρησιμοποιούν τη τεχνολογία για να παρέχουν χρήσιμο υλικό κατά τη διάρκεια του ταξιδιού και μετά την επιστροφή από αυτό. Μόνο ένα μικρό πεδίο των τεχνολογικών εργαλείων χρησιμοποιούνται αποτελεσματικά για να προωθηθούν οι ταξιδιωτικοί οργανισμοί, ενώ μεγάλη μερίδα των προορισμών δεν εξαντλεί τα περιθώρια που τους παρέχει η τεχνολογία. Σε μια κλίμακα από 1-5 που καταδεικνύει κατά πόσο οι προορισμοί αξιοποιούν τα διαθέσιμα τεχνολογικά εργαλεία επιτυγχάνεται κατά μέσο ένα 2, 4. Μόνο 12 προορισμοί ξεπερνούν τον μέσο όρο και αυτοί είναι που εκμεταλλεύονται την τεχνολογική τους υπεροχή. Ο μελλοντικός marketing manager ενός προορισμού θα είναι αυτός που χειρίζεται αποτελεσματικά τον λογαριασμό του twitter@destination και θα είναι πρόθυμος να συντονίσει έναν δυναμικό και παραγωγικό διάλογο μεταξύ της βιομηχανίας και των πελατών της”.

Σύμφωνα με την έρευνα οι 10 προορισμοί που αξιοποιούν με τον καλύτερο δυνατό τρόπο την τεχνολογία είναι:
1. Ταϊλάνδη
2. Μόντρεαλ
3. Λας Βέγκας
4. Βανκούβερ
5. Χονγκ Κονγκ
6. Πουέρτο Ρίκο
7. Αυστραλία
8. Νορβηγία
9. Ηνωμένο Βασίλειο
10. Μελβούρνη.

|
Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Tourism Lobby

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Chinese Tourist Welcome Seminar

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

Τα eNewsletters της αγοράς

↑ top