Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size
Τόνωση της διαφοροποίησης των διακρατικών θεματικών τουριστικών προϊόντων

Πρόταση ανάπτυξης του ποδηλατικού τουρισμού στη Μεσογειακή Οδό - Eurovelo 8

Θοδωρής Κουμέλης - 06 Αύγουστος 2012, 12:19

Ο στόχος της πρότασης της Ευρωπαϊκής Ομοσπονδίας Ποδηλατών (ECF), που αφορά στην ποδηλατική διαδρομή Eurovelo 8, είναι η ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας και βιωσιμότητας της ποδηλατικής τουριστικής βιομηχανίας με τη διαδρομή Eurovelo 8 ως διακρατικό θέμα.

Το Εθνικό Συντονιστικό Κέντρο Eurovelo για την Ελλάδα πήρε μέρος στην πρόσκληση της Γενικής Δ/νσης Βιομηχανίας και Επιχειρηματικότητας για τον Τουρισμό με τίτλο “Υποστήριξη διακρατρικών θεματικών τουριστικών προϊόντων ως μέσο για την ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας και της βιωσιμότητας του ευρωπαϊκού τουρισμού”, με πρόταση που στήριξε η Ευρωπαϊκή Ομοσπονδία Ποδηλατών (ECF) και αφορά στην ποδηλατική διαδρομή Eurovelo 8. Η Μεσογειακή Οδός όπως ονόμαζεται το EV8, (5,388 χλμ.), κινείται από τα ανατολικά στα δυτικά, ξεκινά από το Καντίζ της Ανδαλουσίας στην Ισπανία και απο τα παράλια της Γαλλιάς και το Μονακό, διασχίζει κάθετα την Ιταλία και μέσω Σλοβενίας, Κροατίας, Μαυροβούνιου και Αλβανίας, καταλήγει μέσω Ηγουμενίτσας, Πάτρας και Κορίνθου στην Αθήνα.

Ο στόχος της πρότασης είναι η ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας και βιωσιμότητας της ποδηλατικής τουριστικής βιομηχανίας με τη διαδρομή Eurovelo 8 ως διακρατικό θέμα. Η πρόταση δημιουργεί συνεργασία μεταξύ των σχετικών με τον τουρισμό φορέων, με ιδιαίτερη έμφαση στις ΜΜΕ, που αποτελούν βασικοί δικαιούχοι του προγράμματος.

Μέσα σε αυτό το γενικό στόχο της πρότασης οι ειδικότεροι στόχοι είναι:
1) Τόνωση της διαφοροποίησης των διακρατικών θεματικών τουριστικών προϊόντων: Η εκμετάλλευση της μοναδικής πολιτιστικής κληρονομιάς και διεθνή αναγνώριση της περιοχής της Μεσογείου ως τουριστικού προορισμού, ως ένα ιδανικό περιβάλλον για ένα διακρατική προϊόν. Η χρήση αυτού του εμπορικού σήματος και της μεσογειακής κληρονομιάς είναι άκρως ανταγωνιστική σε διακρατική τουριστικές αγορές και αποτελεί μια αποτελεσματική και βιώσιμη πρόταση. Συνδυάζοντας την ποδηλασία μετην μεσογειακή κληρονομιά φέρνει ένα νέο κοινό στην τουριστική αγορά.
2) Ενθάρρυνση της μεγαλύτερης συμμετοχής των μικρών και μεσαίων επιχειρήσεων και των τοπικών αρχών: Χρησιμοποιώντας μια αποδεδειγμένο εμπειρία ανάπτυξης των διεθνών ποδηλατικών διαδρομών, δίνεται η δυνατότητα στις μικρές επιχειρήσεις να εμπλακούν στην ανάπτυξη των τοπικών στοιχείων του τουρισμού και τις τοπικές αρχές να επιδείξουν πρωτοβουλίες για τον αειφόρο τουρισμό.
3) Ενίσχυση της διακρατικής συνεργασίας δημόσιων και ιδιωτικών φορέων: Η παροχή ενός πλαισίου που επιτρέπει ιδιωτικές επιχειρήσεις του τουρισμού να συνεργαστούν με τους δημόσιους οργανισμούς και να βελτιώσουν τα προϊόντα τους που προσφέρονται στις διακρατικές αγορές.

|
Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Tourism Lobby

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Chinese Tourist Welcome Seminar

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

Τα eNewsletters της αγοράς

↑ top