Τελευταία νέα
ΑρχικήΕναλλακτικός ΤουρισμόςΑθλησηςΠρόταση ανάπτυξης του ποδηλατικού τουρισμού στη Μεσογειακή Οδό – Eurovelo 8
Τόνωση της διαφοροποίησης των διακρατικών θεματικών τουριστικών προϊόντων

Πρόταση ανάπτυξης του ποδηλατικού τουρισμού στη Μεσογειακή Οδό – Eurovelo 8

Ο στόχος της πρότασης της Ευρωπαϊκής Ομοσπονδίας Ποδηλατών (ECF), που αφορά στην ποδηλατική διαδρομή Eurovelo 8, είναι η ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας και βιωσιμότητας της ποδηλατικής τουριστικής βιομηχανίας με τη διαδρομή Eurovelo 8 ως διακρατικό θέμα.

Το Εθνικό Συντονιστικό Κέντρο Eurovelo για την Ελλάδα πήρε μέρος στην πρόσκληση της Γενικής Δ/νσης Βιομηχανίας και Επιχειρηματικότητας για τον Τουρισμό με τίτλο “Υποστήριξη διακρατρικών θεματικών τουριστικών προϊόντων ως μέσο για την ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας και της βιωσιμότητας του ευρωπαϊκού τουρισμού”, με πρόταση που στήριξε η Ευρωπαϊκή Ομοσπονδία Ποδηλατών (ECF) και αφορά στην ποδηλατική διαδρομή Eurovelo 8. Η Μεσογειακή Οδός όπως ονόμαζεται το EV8, (5,388 χλμ.), κινείται από τα ανατολικά στα δυτικά, ξεκινά από το Καντίζ της Ανδαλουσίας στην Ισπανία και απο τα παράλια της Γαλλιάς και το Μονακό, διασχίζει κάθετα την Ιταλία και μέσω Σλοβενίας, Κροατίας, Μαυροβούνιου και Αλβανίας, καταλήγει μέσω Ηγουμενίτσας, Πάτρας και Κορίνθου στην Αθήνα.

Ο στόχος της πρότασης είναι η ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας και βιωσιμότητας της ποδηλατικής τουριστικής βιομηχανίας με τη διαδρομή Eurovelo 8 ως διακρατικό θέμα. Η πρόταση δημιουργεί συνεργασία μεταξύ των σχετικών με τον τουρισμό φορέων, με ιδιαίτερη έμφαση στις ΜΜΕ, που αποτελούν βασικοί δικαιούχοι του προγράμματος.

Μέσα σε αυτό το γενικό στόχο της πρότασης οι ειδικότεροι στόχοι είναι:
1) Τόνωση της διαφοροποίησης των διακρατικών θεματικών τουριστικών προϊόντων: Η εκμετάλλευση της μοναδικής πολιτιστικής κληρονομιάς και διεθνή αναγνώριση της περιοχής της Μεσογείου ως τουριστικού προορισμού, ως ένα ιδανικό περιβάλλον για ένα διακρατική προϊόν. Η χρήση αυτού του εμπορικού σήματος και της μεσογειακής κληρονομιάς είναι άκρως ανταγωνιστική σε διακρατική τουριστικές αγορές και αποτελεί μια αποτελεσματική και βιώσιμη πρόταση. Συνδυάζοντας την ποδηλασία μετην μεσογειακή κληρονομιά φέρνει ένα νέο κοινό στην τουριστική αγορά.
2) Ενθάρρυνση της μεγαλύτερης συμμετοχής των μικρών και μεσαίων επιχειρήσεων και των τοπικών αρχών: Χρησιμοποιώντας μια αποδεδειγμένο εμπειρία ανάπτυξης των διεθνών ποδηλατικών διαδρομών, δίνεται η δυνατότητα στις μικρές επιχειρήσεις να εμπλακούν στην ανάπτυξη των τοπικών στοιχείων του τουρισμού και τις τοπικές αρχές να επιδείξουν πρωτοβουλίες για τον αειφόρο τουρισμό.
3) Ενίσχυση της διακρατικής συνεργασίας δημόσιων και ιδιωτικών φορέων: Η παροχή ενός πλαισίου που επιτρέπει ιδιωτικές επιχειρήσεις του τουρισμού να συνεργαστούν με τους δημόσιους οργανισμούς και να βελτιώσουν τα προϊόντα τους που προσφέρονται στις διακρατικές αγορές.

Εκδότης - Διευθυντής Σύνταξης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Συνεκδότης του TravelDailyNews Media Network από το 1999 που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις για τη Διεθνή αγορά, τις αγορές της Ασίας και του Ειρηνικού και την αγορά της Ελλάδας και της Κύπρου.

Είναι υπεύθυνος για την στρατηγική ανάπτυξη του δικτύου, τις συνέργειες, και τη διεθνή αγορά.

19/03/2024
15/03/2024
14/03/2024
13/03/2024
12/03/2024
11/03/2024