Με την κατασκευή του οδικού τμήματος 'Γούρνες – Χερσόνησος', η χρονοαπόσταση από την πόλη του Ηρακλείου προς την Χερσόνησο και τα Μάλια, που αποτελούν μεγάλα τουριστικά κέντρα και την ανατολική Κρήτη, μειώνεται σημαντικά.
Υπογράφηκε χθες η σύμβαση του έργου για την κατασκευή του οδικού τμήματος “Γούρνες – Χερσόνησος” του ΒΟΑΚ στον Νομό Ηρακλείου. Το έργο έχει προϋπολογισμό 65 εκατ. ευρώ και είναι ενταγμένο στο Επιχειρησιακό Πρόγραμμα “Ενίσχυση της Προσπελασιμότητας”.
Ανάδοχος του έργου είναι η Κ/Ξ “Δομική Κρήτης ΑΕ – ΕΚΤΕΡ ΑΕ – ΕΡΕΤΒΟ ΑΕ – ΘΕΜΕΛΗ ΑΕ”, με έκπτωση 13% και ποσό προσφοράς 46.264.768,75 ευρώ, πλέον 10.640.896,81 ευρώ για ΦΠΑ, δηλαδή σύνολο οικονομικής προσφοράς: 56.905.665,56 ευρώ. Η συνολική προθεσμία περαίωσης του έργου είναι 36 μήνες.
Στο τεχνικό αντικείμενο του έργου περιλαμβάνονται:
- Πλήρης κατασκευή αρτηρίας με διατομή διπλού κλάδου πλάτους 21,60 μ.–30 μ. με διαχωριστικό στηθαίο στην μέση, από τον Α/Κ Γουρνών έως και τον Α/Κ Καστελλίου, σε συνολικό μήκος 9,1 χλμ
- Αναβάθμιση των Α/Κ Γουρνών και Καστελλίου στην περιοχή Χερσονήσου.
- Κατασκευή παράπλευρου – οδικού άξονα συνολικού μήκους 9 χλμ.
- Αποκατάσταση καθέτων και παραλλήλων οδών και σύνδεση αυτών με το υφιστάμενο δίκτυο σε μήκος 5,5 χλμ.
- Κατασκευή 4 γεφυρών συνολικού μήκους 548 μ.
- Έργα διόδευσης των απορροών του δικτύου αποχέτευσης
- Συστήματα αναχαίτισης οχημάτων (Σ.Α.Ο.)
- Τοποθέτηση ηχοπετασμάτων
- Κατασκευή ηλεκτροφωτισμού στους Α/Κ και στις μεγάλες γέφυρες.
- Φυτοτεχνικές εργασίες.
Ο αναπληρωτής υπουργός Ανάπτυξης, Ανταγωνιστικότητας, Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων κ. Σταύρος Καλογιάννης έκανε την ακόλουθη δήλωση: “Το οδικό τμήμα ‘Γούρνες – Χερσόνησος’, μήκους 9,1 χλμ., που ανήκει στo διευρωπαϊκό δίκτυο, είναι μείζονος κυκλοφοριακής σημασίας για την ανατολική Κρήτη, καθώς ο ΒΟΑΚ στην περιοχή του Νομού Ηρακλείου επεκτείνεται κατά 9 χλμ., δηλαδή σε σύνολο 36 χλμ., με διατομή αυτοκινητόδρομο (διατομή διπλού κλάδου με 2 λωρίδες ανά κατεύθυνση, ΛΕΑ και διαχωριστικό στηθαίο στην μέση). Έτσι η χρονοαπόσταση από την πόλη του Ηρακλείου προς την Χερσόνησο και τα Μάλια, που αποτελούν μεγάλα τουριστικά κέντρα και την ανατολική Κρήτη, μειώνεται σημαντικά, ενώ παράλληλα θα βελτιωθεί σημαντικά και η οδική ασφάλεια”.
Η Βίκυ είναι συνιδρυτής της Travel Media Applications και υπεύθυνη για την αρχισυνταξία των TravelDailyNews Greece & Cyprus και TravelDailyNews International.
Στην εταιρεία έχει αναλάβει την οικονομική διεύθυνση.