Τελευταία νέα
ΑρχικήΤουριστικές ΤάσειςΔιεθνείς ΤάσειςΣε πολύ υψηλά επίπεδα η τουριστική αγορά LGBT διεθνώς
World Travel Market

Σε πολύ υψηλά επίπεδα η τουριστική αγορά LGBT διεθνώς

ΛΟΝΔΙΝΟ – WTM 2012- ΑΠΟΣΤΟΛΗ: Νέα έρευνα που δόθηκε στη δημοσιότητα κατά τη World Travel Market, αποκαλύπτει ότι η παγκόσμια δυνητική αξία της τουριστικής LGBT (Lesbian, Gay, Bisexual, Transexual/Transgender) αγοράς αναμένεται να ανέλθει στα 181 δισ. δολ. το 2013.

Νέα στοιχεία για την παγκόσμια τουριστική αγορά της LGBT κοινότητας καταδεικνύουν ετήσια αύξηση 9,7%, σε πάνω από 165 δισ. δολ. το 2012, παρά το συνεχιζόμενο ασταθές οικονομικό κλίμα, την ανομοιόμορφη ανάκαμψη από την παγκόσμια οικονομική κρίση και τη συνεχιζόμενη κρίση της Ευρωζώνης.

Τα συμπεράσματα είναι βασισμένα στο Ερευνητικό Πρόγραμμα LGBT2020 από την εταιρεία LGBT μάρκετινγκ, Out Now Global, το οποίο καταμετρά τα έξοδα των καταναλωτών, τις αγοραστικές τους συνήθειες και τις προτιμήσεις τους ανάμεσα σε 22 χώρες.

Η αγορά των ΗΠΑ βρίσκεται στην κορυφή, με 52,3 δισ. δολ., ακολουθούμενη από τη Βραζιλία (22,9 δισ. δολ.) και την Ιαπωνία (18,5 δισ. δολ.). Η Ευρώπη όμως είναι πιο σημαντική LGBT αγορά από τις ΗΠΑ, με τη συνολική αξία των οκτώ πιο σημαντικών ευρωπαϊκών αγορών να είναι σημαντικά μεγαλύτερη τόσο από την αγορά των ΗΠΑ (58,3 δισ. δολ.) όσο και από τις τρεις σημαντικότερες αγορές της Λατινικής Αμερικής, με επιπλέον 36 δισ. δολ.
 
Ανακοινώνοντας τα παραπάνω στοιχεία, ο διευθύνων σύμβουλος της Out Now Global, Ian Johnson, δήλωσε: “Μια σειρά από διαφορετικούς παράγοντες εξακολουθούν να οδηγούν σε αύξηση τη συγκεκριμένη τουριστική αγορά. Πολλοί άνθρωποι που ανήκουν στην LGBT κοινότητα έχουν μεγαλώσει αντιμετωπίζοντας καταστάσεις λίγο πιο σκληρά από ό,τι οι περισσότεροι, έτσι μια δύσκολη οικονομία, και σκληρή δουλειά για να επιβιώσουν σε δύσκολους καιρούς (συμπεριλαμβανομένων των σχεδίων για διακοπές), είναι κομμάτι του τρόπου ζωής για πολλούς από εμάς.

Όπως πολλοί άνθρωποι, οι καταναλωτές της LGBT κοινότητας αντιμετωπίζουν υψηλό κόστος ζωής και μερικοί εργάζονται σε δύο ή περισσότερες δουλειές για να τα καταφέρουν. Αλλά με πολύ λιγότερα νοικοκυριά με παιδιά, τα ταξίδια παραμένουν εφικτά για τους περισσότερους από τους συγκεκριμένους τουρίστες -οι διακοπές είναι κάτι που περιλαμβάνεται, ακόμα, στον προϋπολογισμό του νοικοκυριού τους.
 
Η ανθεκτικότητα της LGBT κοινότητας συνδυάζεται με επέκταση των επιλογών σε προϊόντα προσαρμοσμένα για την κάλυψη των αναγκών της. Σήμερα, υπάρχουν όλο και περισσότεροι προορισμοί, ξενοδοχεία και tour operators που ασχολούνται με όλες τις ιδιαίτερες ανάγκες της αγοράς μας και αυτό κάνει τα ταξίδια μια πολύ επιθυμητή ενασχόληση για όλους όσους μπορούν να το αντέξουν οικονομικά”.
 
Η Τουρκία και το Ισραήλ προστέθηκαν στην έρευνα LGBT2020 για πρώτη φορά φέτος. Τα νέα δεδομένα για την Τουρκία δείχνουν ότι αυτή η νέα αγορά υπολογίζεται σε άνω των 5,1 δισ. δολ. σε ετήσιες τουριστικές δαπάνες. Το Ισραήλ προσθέτει άλλο ένα ποσό ύψους 1,1 δισ. δολ. σε ετήσια αξία δαπανών του LGBT τουρισμού σε παγκόσμιο επίπεδο.

“Έχοντας την ταυτότητα μιας εξαιρετικάς ανθεκτικής βάσης δυνητικών πελατών για το 2013, τώρα είναι η ώρα για τους φορείς της βιομηχανίας να επιταχύνουν πραγματικά ταχύτητα και να εργαστούν για να ενισχύσουν τη θέση τους στην αγορά”, λέει ο Ian Johnson.

    RANK RANK PER CAPITA RANK PER CAPITA
COUNTRY   POPULATION VALUE USD$ ANNUAL SPEND
  USD$ billion        
USA 52.3 1 1 $3,472 2
BRAZIL 22.9 2 2 $2,583 12
JAPAN 18.5 3 3 $2,799 9
MEXICO 9.2 4 7 $1,847 15
GERMANY 12.1 5 4 $2,858 8
TURKEY 5.1 6 12 $1,447 16
FRANCE 10.2 7 5 $3,186 6
UNITED KINGDOM 9.7 8 6 $3,112 7
ITALY 8.5 9 8 $2,667 10
SPAIN 6.2 10 9 $2,593 11
ARGENTINA 3.9 11 13 $2,060 13
POLAND 3.8 12 14 $1,931 14
CANADA 6 13 10 $3,454 3
AUSTRALIA 5.6 14 11 $5,183 1
NETHERLANDS 2.7 15 15 $3,248 5
ISRAEL 1.1 16 16 $3,297 4
INDIA* (ONLY 5.1%) 3.2 $1,245 17

Data source: Out Now Business Class Global LGBT Travel Report – 2013 OutNowConsulting.com – India data weighted to reflect internet prevalence.

Εκδότης - Διευθυντής Σύνταξης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Συνεκδότης του TravelDailyNews Media Network από το 1999 που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις για τη Διεθνή αγορά, τις αγορές της Ασίας και του Ειρηνικού και την αγορά της Ελλάδας και της Κύπρου.

Είναι υπεύθυνος για την στρατηγική ανάπτυξη του δικτύου, τις συνέργειες, και τη διεθνή αγορά.

29/03/2024
28/03/2024
27/03/2024
26/03/2024
22/03/2024
21/03/2024