Τελευταία νέα
ΑρχικήΤεχνολογίαInternet και MobileΕπέκταση του διαγωνισμού 'Be our Crete Reporter. Explore Hersonissos' σε Σκανδιναβία και Αν. Ευρώπη
Προώθηση προορισμού

Επέκταση του διαγωνισμού 'Be our Crete Reporter. Explore Hersonissos' σε Σκανδιναβία και Αν. Ευρώπη

Φέτος, ο διαγωνισμός 'Be our Crete Reporter. Explore Hersonissos' μέσω των διεθνών portals Zoover και Trivago θα απευθυνθεί σε ακόμα περισσότερες αγορές, δίνοντας την ευκαιρία σε επιπλέον λάτρεις της Κρήτης και της Χερσονήσου να κερδίσουν κάποιο έπαθλο.

Μετά την επιτυχία του περυσινού διαγωνισμού τουριστικής προώθησης “Be our Crete Reporter. Explore Hersonissos” μέσω των διεθνών portals Zoover και Trivago, ο Δήμος Χερσονήσου ετοιμάζεται για ένα ακόμα πιο “θερμό” καλοκαίρι.

Ο σκοπός του προγράμματος είναι να προσφέρει την ευκαιρία στους επισκέπτες να γνωρίσουν την εναλλακτική πλευρά του Δήμου Χερσονήσου και να δείξουν στους συμπατριώτες τους ότι η Κρήτη, και ειδικά ο συγκεκριμένος δήμος έχει να προσφέρει κάτι παραπάνω από ήλιο και θάλασσα. Για το λόγο αυτό, οι τοπικές τουριστικές επιχειρήσεις προσφέρουν στους νικητές του διαγωνισμού κάποια έπαθλα, όπως δωρεάν διαμονή, εισιτήρια, ξεναγήσεις και πολλά άλλα. Κατά τη διάρκεια της παραμονής τους οι τυχεροί επισκέπτες έχουν την υποχρέωση να παρέχουν φωτογραφίες, βίντεο και σχόλια για τις διακοπές μέσα από τα κοινωνικά δίκτυα του Δήμου Χερσονήσου. Επίσης, μετά το τέλος των διακοπών τους θα κρίνουν, βαθμολογήσουν και προτείνουν τα μέρη που επισκέφτηκαν και τις υπηρεσίες που έλαβαν σε τουριστικά portals του εξωτερικού, παρέχοντας διεθνή προβολή στις συνεργαζόμενες επιχειρήσεις του διαγωνισμού.

Ειδικά για φέτος, έχοντας και την προηγούμενη εμπειρία, ο διαγωνισμός θα απευθυνθεί σε ακόμα περισσότερες αγορές, δίνοντας την ευκαιρία σε επιπλέον λάτρεις της Κρήτης και της Χερσονήσου να κερδίσουν κάποιο έπαθλο. Ενδεικτικά, πέρα από τις αγορές της δυτικής Ευρώπης (Γερμανία, Ιταλία, Ισπανία, Ολλανδία) που επιλέχθηκαν πέρυσι, θα προστεθούν οι αγορές της Σκανδιναβίας, της ανατολικής Ευρώπης, καθώς και ελληνικά τουριστικά portals.

Κάθε τουριστική επιχείρηση του Δήμου Χερσονήσου μπορεί να προσφέρει μια από τις διαθέσιμες επιλογές επάθλων ή οποιοδήποτε άλλο θα είναι επιθυμητό για τους επισκέπτες της περιοχής.

Ο δήμαρχος Χερσονήσου κ. Ζαχαρίας Δοξαστάκης δήλωσε: “Η δράση αυτή έχει σκοπό την ουσιαστική προβολή του Δήμου Χερσονήσου, ως ελκυστικού προορισμού, όχι μόνο για τις κλασικές καλοκαιρινές διακοπές με τις υψηλής ποιότητας ξενοδοχειακές εγκαταστάσεις, τις όμορφες ακρογιαλιές και τη μοναδική  νυχτερινή διασκέδαση, αλλά και για το άλλο πρόσωπο της Χερσονήσου, των Μαλίων και Γουβών, το λιγότερο γνωστό,  που αποτελείται από την αυθεντική φυσική ομορφιά της ενδοχώρας με τα ιστορικά μνημεία και τις ανέγγιχτες περιοχές που προσκαλούν τον υποψιασμένο επισκέπτη να τις εξερευνήσει”.
Προώθηση προορισμού

Επέκταση του διαγωνισμού ‘Be our Crete Reporter. Explore Hersonissos’ σε Σκανδιναβία και Αν. Ευρώπη

ΕΙΣΑΓΩΓΗ
Φέτος, ο διαγωνισμός ‘Be our Crete Reporter. Explore Hersonissos’ μέσω των διεθνών portals Zoover και Trivago θα απευθυνθεί σε ακόμα περισσότερες αγορές, δίνοντας την ευκαιρία σε επιπλέον λάτρεις της Κρήτης και της Χερσονήσου να κερδίσουν κάποιο έπαθλο.

Μετά την επιτυχία του περυσινού διαγωνισμού τουριστικής προώθησης “Be our Crete Reporter. Explore Hersonissos” μέσω των διεθνών portals Zoover και Trivago, ο Δήμος Χερσονήσου ετοιμάζεται για ένα ακόμα πιο “θερμό” καλοκαίρι.

Ο σκοπός του προγράμματος είναι να προσφέρει την ευκαιρία στους επισκέπτες να γνωρίσουν την εναλλακτική πλευρά του Δήμου Χερσονήσου και να δείξουν στους συμπατριώτες τους ότι η Κρήτη, και ειδικά ο συγκεκριμένος δήμος έχει να προσφέρει κάτι παραπάνω από ήλιο και θάλασσα. Για το λόγο αυτό, οι τοπικές τουριστικές επιχειρήσεις προσφέρουν στους νικητές του διαγωνισμού κάποια έπαθλα, όπως δωρεάν διαμονή, εισιτήρια, ξεναγήσεις και πολλά άλλα. Κατά τη διάρκεια της παραμονής τους οι τυχεροί επισκέπτες έχουν την υποχρέωση να παρέχουν φωτογραφίες, βίντεο και σχόλια για τις διακοπές μέσα από τα κοινωνικά δίκτυα του Δήμου Χερσονήσου. Επίσης, μετά το τέλος των διακοπών τους θα κρίνουν, βαθμολογήσουν και προτείνουν τα μέρη που επισκέφτηκαν και τις υπηρεσίες που έλαβαν σε τουριστικά portals του εξωτερικού, παρέχοντας διεθνή προβολή στις συνεργαζόμενες επιχειρήσεις του διαγωνισμού.

Ειδικά για φέτος, έχοντας και την προηγούμενη εμπειρία, ο διαγωνισμός θα απευθυνθεί σε ακόμα περισσότερες αγορές, δίνοντας την ευκαιρία σε επιπλέον λάτρεις της Κρήτης και της Χερσονήσου να κερδίσουν κάποιο έπαθλο. Ενδεικτικά, πέρα από τις αγορές της δυτικής Ευρώπης (Γερμανία, Ιταλία, Ισπανία, Ολλανδία) που επιλέχθηκαν πέρυσι, θα προστεθούν οι αγορές της Σκανδιναβίας, της ανατολικής Ευρώπης, καθώς και ελληνικά τουριστικά portals.

Κάθε τουριστική επιχείρηση του Δήμου Χερσονήσου μπορεί να προσφέρει μια από τις διαθέσιμες επιλογές επάθλων ή οποιοδήποτε άλλο θα είναι επιθυμητό για τους επισκέπτες της περιοχής.

Ο δήμαρχος Χερσονήσου κ. Ζαχαρίας Δοξαστάκης είπε: “Η δράση αυτή έχει σκοπό την ουσιαστική προβολή του Δήμου Χερσονήσου, ως ελκυστικού προορισμού, όχι μόνο για τις κλασικές καλοκαιρινές διακοπές με τις υψηλής ποιότητας ξενοδοχειακές εγκαταστάσεις, τις όμορφες ακρογιαλιές και τη μοναδική  νυχτερινή διασκέδαση, αλλά και για το άλλο πρόσωπο της Χερσονήσου, των Μαλίων και Γουβών, το λιγότερο γνωστό,  που αποτελείται από την αυθεντική φυσική ομορφιά της ενδοχώρας με τα ιστορικά μνημεία και τις ανέγγιχτες περιοχές που προσκαλούν τον υποψιασμένο επισκέπτη να τις εξερευνήσει”.

Εκδότης - Διευθυντής Σύνταξης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Συνεκδότης του TravelDailyNews Media Network από το 1999 που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις για τη Διεθνή αγορά, τις αγορές της Ασίας και του Ειρηνικού και την αγορά της Ελλάδας και της Κύπρου.

Είναι υπεύθυνος για την στρατηγική ανάπτυξη του δικτύου, τις συνέργειες, και τη διεθνή αγορά.

25/04/2024
24/04/2024
23/04/2024
22/04/2024
19/04/2024
18/04/2024