Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size
Σεμινάρια

Πολύ επιτυχημένο για τους συμμετέχοντες και το 2ο σεμινάριο 'Hotel Quality Masterclass' του TravelDailyNews

Βίκυ Καραντζαβέλου - 06 Ιούνιος 2013, 12:55

Μεγάλη και ενθουσιώδης υποδοχή χαρακτήρισε το σεμινάριο του TravelDailyNews 'The Online Marketing Masterclass for Hoteliers: Αξιοποιώντας τη δύναμη του διαδικτύου για αύξηση πελατείας και εσόδων' το οποίο παρακολούθησε πλήθος στελεχών από την ελληνική ξενοδοχειακή αγορά.

Το TravelDailyNews παρουσίασε χθες το σεμινάριο “The Online Marketing Masterclass for Hoteliers: Αξιοποιώντας τη δύναμη του διαδικτύου για αύξηση πελατείας και εσόδων” στο ξενοδοχείο Stratos Vasilikos, στην Αθήνα.

Το σεμινάριο προσέγγισε το ζήτημα της διαδικτυακής προβολής σε βάθος και με ολοκληρωμένο τρόπο. Κορυφαίοι επαγγελματίες διαφώτισαν τις σημαντικότερες πτυχές του online marketing και αναφέρθηκαν σε δοκιμασμένες τεχνικές και πρακτικούς τρόπους για να επιτύχει ένα ξενοδοχείο το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα ακόμη και με ένα περιορισμένο κονδύλι προβολής.

Οι συμμετέχοντες (που ήταν από όλη την Ελλάδα) παρακολούθησαν με προσοχή τον εισηγητή του σεμιναρίου δρ. Δημήτρη Κούτουλα, και μια σειρά κορυφαίων ομιλητών, όπως οι κ.κ. Δημήτριος Σερίφης, Διευθύνων Σύμβουλος Nelios, Σταύρος Χαμπάκης, Διευθύνων Σύμβουλος m-Hospitality, Πάνος Λεοντόπουλος, Sales Manager Axia Hospitality, Πάνος Φωτιάδης, Διευθυντής Πωλήσεων Travel Media Applications, Βασίλης Μπαρτζώκας, Υπεύθυνος Social Media Nelios, Στέλλα Τσαντήλα, Σύμβουλος Sales & Revenue WebHotelier και Γιώργος Χαραλαμπάκης, Performance Marketing Manager ForestView.

Κατά τη διάρκεια του Online Marketing Masterclass καλύφθηκε τα εξής θέματα:

  • Στρατηγική της online παρουσίας μιας ξενοδοχειακής επιχείρησης
  • Σχεδίαση μιας ελκυστικής και αποτελεσματικής ιστοσελίδας για ένα ξενοδοχείο
  • Προβολή του ξενοδοχείο στα κοινωνικά δίκτυα (Social Media)
  • “Πλασάρισμα” του ξενοδοχείου στις μηχανές αναζήτησης (SEO / SEM)
  • Παραγωγή content για διαδικτυακά και άλλη χρήση
  • Διαδικτυακή διαφήμιση
  • Διαδικτυακές κρατήσεις
  • Συνεργασία με τους OTAs (Online Travel Agencies)
  • Προβολή του ξενοδοχείου μέσω έξυπνων κινητών και tablets (Mobile Marketing)

“Το δεύτερο σεμινάριο της σειράς Hotel MasterClass του TravelDailyNews μόνο πλήρες, ουσιαστικό και πολύ πρακτικό μπορώ να το χαρακτηρίσω”, δήλωσε ο κ. Σερίφης (Nelios). “Οι ομιλητές που συμμετείχαν κάλυψαν πολύ εύστοχα το μεγαλύτερο φάσμα των λύσεων ψηφιακής προώθησης ενός ξενοδοχείου παρουσίαζοντας βέλτιστες πρακτικές, παραδείγματα, αλλά και προβλέψεις για το τι έρχεται τα επόμενα χρόνια στο κομμάτι της digital επικοινωνίας.

Την επιτυχία του σεμιναρίου την εντοπίζω στο γεγονός ότι οι συμμετέχοντες έδειξαν μεγάλο ενδιαφέρον και έκαναν αρκετές ερωτήσεις προς τους ομιλητές, δημιουργώντας έτσι παραγωγικό και γόνιμο διάλογο. Αυτό φάνηκε άλλωστε και από τις αξιολογήσεις των συμμετοχόντων στο τέλος του σεμιναρίου. Πιστεύω ότι η αγορά έχει ανάγκη από τέτοιου είδους σεμινάρια υψηλής ποιότητας, γιατί η ψηφιακή επικοινωνία γίνεται όλο και πιο πολύπλοκη και η σωστή καθοδήγηση και ενημέρωση για τους ξενοδόχους κρίνεται επιτακτική”
.

Μερικά από τα σχόλια των συμμετεχόντων, για το Σεμινάριο:

  • Αναστάσιος Ασκήτογλου, Sales Director Iberostar Astir Odusseus: “Ενα εξαιρετικό σεμινάριο, με καλές πρακτικές, συμπυκνωμένη γνώση με καλό αποτέλεσμα”
  • Γεώργιος Σύλλας, Front Office Manager, SLS Resorts & Spa: “Από τα πιο χρησιμα masterclasses με καταρτισμένους επαγγελματίες του χώρου να μας δίνουν τα φώτα τους στο πως θα χειριστούμε αποτελεσματικά τα νέα εργαλεία της εποχής μας”
  • Άρης Τσιτσιμπίκος, Sales & Marketing Executive, AKS Hotels: “Οι γνώσεις μας βελτιστοποιήθηκαν με το πολύ ενδιαφέρον περιεχόμενο του σεμιναρίου”
  • Μαρία Λαμπράκη, Consultant: “Value for money! Το καλύτερο του είδους που έχω πάει”
  • Χρήστος Λουράντος, γενικός διευθυντής, Civitel Hotels: “Πιστεύω ότι είναι ενα χρήσιμο σεμινάριο για όσους θέλουν να ασχοληθούν επαγγελματικά με το online marketing του ξενοδοχείου, αλλά και για όσους έχουν ήδη γνώσεις του αντικειμένου, είναι μια πολύ καλή ευκαιρία να φρεσκάρουν τις γνώσεις τους”
  • Erik Fairfield, E-marketing Coordinator, Helios SA: “Up to date and core marketing philosophy included”.


|
Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Sine ira et studio (ή -τουριστικά- αμερόληπτα)

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

Τα eNewsletters της αγοράς

↑ top