Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size
Τουριστική πολιτική

Με επιτυχία ολοκληρώθηκε το 2ο roadshow της Marketing Greece στην Αθήνα

Θοδωρής Κουμέλης - 14 Ιούνιος 2013, 15:34

Η Marketing Greece, μεταξύ άλλων, θα δημιουργήσει ένα παγκοσμίου επιπέδου website, θα αναπτύξει τα ηλεκτρονικά μέσα δικτύωσης, ενώ θα συνεργαστεί με γραφεία δημοσίων σχέσεων στις βασικές αγορές-στόχους, εφαρμόζοντας έτσι ολοκληρωμένα προγράμματα προώθησης επιμέρους τουριστικών περιοχών και τουριστικών προϊόντων

Με έκδηλο το ενδιαφέρον των τουριστικών φορέων της Αττικής, της δημόσιας διοίκησης και της επιχειρηματικής κοινότητας, πραγματοποιήθηκε η ενημερωτική εκδήλωση της Marketing Greece σχετικά με τη λειτουργία και τα επόμενα σχέδιά της. Στην ενημερωτική εκδήλωση παρευρέθηκαν η υπουργός Τουρισμού κα Όλγα Κεφαλογιάννη, ο περιφερειάρχης Αττικής, κ. Γιάννης Σγουρός, ο δήμαρχος Αθηναίων κ. Γιώργος Καμίνης και πάνω από 200 συμμετέχοντες από τον κλάδο του τουρισμού και των επιχειρήσεων που ενημερώθηκαν για τη λειτουργία και τα επόμενα σχέδια της εταιρείας που αποτελεί ένα καινοτόμο σημείο αναφοράς ιδιαίτερα για τα ελληνικά αλλά και τα ευρωπαϊκά τουριστικά δεδομένα.

“Ξεκινάμε αυτό το νέο εργαλείο, στόχος του οποίου είναι να υποστηρίξει το υπουργείο Τουρισμού και τον ΕΟΤ στη δημιουργία νέας τουριστικής ταυτότητας της Ελλάδας και των προορισμών της”, ανέφερε ο πρόεδρος της Marketing Greece ΑΕ και πρόεδρος του ΣΕΤΕ, κ. Ανδρέας Ανδρεάδης, κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης.

Η εταιρεία, μεταξύ άλλων, θα δημιουργήσει ένα παγκοσμίου επιπέδου website, θα αναπτύξει τα ηλεκτρονικά μέσα δικτύωσης, ενώ θα συνεργαστεί με γραφεία δημοσίων σχέσεων στις βασικές αγορές-στόχους, εφαρμόζοντας έτσι ολοκληρωμένα προγράμματα προώθησης επιμέρους τουριστικών περιοχών και τουριστικών προϊόντων. Ταυτόχρονα, θα έχει συμβουλευτικό ρόλο στην ανάπτυξη ενός πλήρους σχεδίου marketing της χώρας και των περιοχών της, σχεδιάζοντας και υποστηρίζοντας στρατηγικά σχέδια δημιουργίας και προβολής τουριστικών προϊόντων ανά προορισμό, συμβάλλοντας στη βελτιστοποίηση της εμπορικής διαχείρισης του ελληνικού τουριστικού προϊόντος.

Επιπρόσθετα, η κα Κεφαλογιάννη τόνισε: “Η συνεργασία του κράτους με την ιδιωτική πρωτοβουλία μπορεί να οδηγήσει στην καλύτερη δυνατή προώθηση του τουριστικού μας προϊόντος. Μπορεί να οδηγήσει σε επιλογές που θα υποστηρίζουν με τον καλύτερο δυνατό τρόπο μια εθνική στρατηγική μακροχρόνιας πνοής”.

Η εταιρεία έχει προγραμματίσει άλλα τρία roadshows, τα οποία θα πραγματοποιηθούν στην Κρήτη και το Βόλο. Πιο συγκεκριμένα, τα roadshows στην Κρήτη θα πραγματοποιηθούν τη Δευτέρα, 17 Ιουνίου 2013 στο Ηράκλειο, στο Εμπορικό Επιμελητήριο (Αίθουσα Καστελάκη) και ώρα 12:00-14:00, και στα Χανιά, στο Μεγάλο Αρσενάλι (Παλιό λιμάνι) και ώρα 19.00–21.00. Το roadshow που θα πραγματοποιηθεί στον Βόλο θα διεξαχθεί την Τρίτη 18 Ιουνίου 2013 και ώρα 18:00–20:00, στο ξενοδοχείο Xenia Volos.

Αποκλειστικός χορηγός των roadshows είναι η Εθνική Τράπεζα της Ελλάδος.

|
Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Tourism Lobby

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Chinese Tourist Welcome Seminar

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

Τα eNewsletters της αγοράς

↑ top