Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size
Τουριστικό Marketing

Marketing Greece: Άμεση υλοποίηση έργων και διεθνείς συνεργασίες

Βίκυ Καραντζαβέλου - 30 Ιούλιος 2013, 10:11

Μόνο για το 2014, η επιλογή εταιρειών Δημοσίων Σχέσεων και Ηλεκτρονικής Επικοινωνίας για τις αγορές της Βρετανίας, της Γερμανίας-Αυστρίας-Γερμανόφωνης Ελβετίας και της Ρωσίας-Ουκρανίας αναμένεται να δημιουργήσει συνολική διαφημιστική αξία στις συγκεκριμένες αγορές της τάξεως των 32 εκατ. ευρώ.

Η Marketing Greece ολοκλήρωσε τη διαδικασία επιλογής εταιρειών Δημοσίων Σχέσεων και Ηλεκτρονικής Επικοινωνίας για τις αγορές της Βρετανίας, της Γερμανίας-Αυστρίας-Γερμανόφωνης Ελβετίας και της Ρωσίας-Ουκρανίας, επιλέγοντας τις εξειδικευμένες στον τουριστικό κλάδο εταιρείες Hills Balfour, Wilde & Partner και PRCo αντίστοιχα.

Το Διοικητικό Συμβούλιο της εταιρείας, κατέληξε στις παραπάνω επιλογές ύστερα από συγκεκριμένη διαδικασία την οποία υλοποίησε εξειδικευμένη επιτροπή. Η διαδικασία περιελάμβανε την αξιολόγηση των προτάσεων που υποβλήθηκαν, τόσο βάσει συγκεκριμένων κριτηρίων στρατηγικής, εξειδίκευσης και αρτιότητας της τεχνικής πρότασης, όσο και συγκεκριμένων αναφορών των μετρήσιμων αποτελεσμάτων και της τιμολογιακής πολιτικής της εκάστοτε πρότασης.

Σημειώνεται ότι η μέγιστη ετήσια αμοιβή των εταιρειών Δημοσίων Σχέσεων και Ηλεκτρονικής Επικοινωνίας δεν θα ξεπερνά τις 100.000 ευρώ ανά χώρα (στην οποία δεν συμπεριλαμβάνονται τα έξοδα εισιτηρίων και φιλοξενιών δημοσιογράφων που θα καλυφθούν από την Marketing Greece, κυρίως μέσω χορηγιών), ενώ μόνο για το 2014, η συγκεκριμένη επένδυση αναμένεται να δημιουργήσει συνολική διαφημιστική αξία στις συγκεκριμένες αγορές της τάξεως των 32 εκατ. ευρώ. Για τις αγορές Γαλλίας - Βελγίου - Γαλλόφωνης Ελβετίας και ΗΠΑ οι υποβληθείσες προσφορές δεν κρίθηκαν ικανοποιητικές και η έρευνα αγοράς θα συνεχιστεί.

Παράλληλα, η Marketing Greece ολοκλήρωσε τη διαδικασία ανάθεσης έργου για την ανάπτυξη του ιστότοπου Discovergreece.com, επιλέγοντας την εταιρεία Converge του ομίλου PRC, ανάμεσα από οκτώ ελληνικές και διεθνείς εταιρείες. Για την ανάθεση του έργου προηγήθηκε δίμηνη διαδικασία αξιολόγησης όλων των τεχνικών προτάσεων και οικονομικών προσφορών. Η αξιολόγηση έγινε από εξειδικευμένη επιτροπή Τεχνικών Συμβούλων ενώ την τελική επιλογή έλαβε και πάλι το Διοικητικό Συμβούλιο της εταιρείας.

Οι παραπάνω εξελίξεις θέτουν τις βάσεις για την υλοποίηση του επιχειρηματικού σχεδιασμού της εταιρείας, την περαιτέρω ανάπτυξη των μεγεθών του ελληνικού τουρισμού και την επίτευξη του στρατηγικού στόχου της χώρας για επίτευξη 24 εκατ. διεθνών αφίξεων και 18-19 δισ. ευρώ εσόδων έως το 2021.

|
Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Sine ira et studio (ή -τουριστικά- αμερόληπτα)

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Το Hotel Marketing Masterclass στην Κύπρο

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

Τα eNewsletters της αγοράς

↑ top