Μετά από 83 χρόνια η International Association of Amusement Parks and Attractions (IAAPA), αποφάσισε να αλλάξει το λογότυπο της και από το καθιερωμένο της σύμβολο το Carousel, να στραφεί σε […]
Μετά από 83 χρόνια η International Association of Amusement Parks and Attractions (
"Μπορεί να φαίνεται για κάποιους πολύ απλό, όμως το νέο αυτό λογότυπο, σημαίνει πολλά παραπάνω απ' όσα μπορεί να φανταστεί κάποιος και δεν είναι μόνο ότι αποκαλύπτει από πού έχουμε προέλθει, αλλά και πού βαδίζουμε" δήλωσε η αντιπρόεδρος του τμήματος marketing της ΙΑΑΡΑ, κ. Susan Mosedale.
Εδώ και 83 χρόνια, η International Association of Amusement Parks and Attractions (IAAPA), έβαλε τα θεμέλια στον κυριολεκτικό όρο της διασκέδασης και ακολούθησε την ανάπτυξη της "ψυχαγωγικής βιομηχανίας". Με πάμπολλες κατασκευές πάρκων, ενυδρείων, ζωολογικών κήπων και οικογενειακών ψυχαγωγικών κέντρων, η ΙΑΑΡΑ κατάφερε να εξαπλωθεί σε 101 χώρες έχοντας αποκτήσει 5.600 μέλη. Αυτόν τον μήνα, γιορτάζει την ποικιλία της και τον εθνικό της χαρακτήρα και γι' αυτόν τον λόγο αποφασίζει να λανσάρει ένα νέο, ανανεωμένο πρόσωπο.
Η Βίκυ είναι συνιδρυτής της Travel Media Applications και υπεύθυνη για την αρχισυνταξία των TravelDailyNews Greece & Cyprus και TravelDailyNews International.
Στην εταιρεία έχει αναλάβει την οικονομική διεύθυνση.