Τελευταία νέα
ΑρχικήΕκπαίδευσηΠανεπιστήμιο Αιγαίου: Τουριστικό μάρκετινγκ μέσω e-learning
Τουριστική εκπαίδευση

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Τουριστικό μάρκετινγκ μέσω e-learning

Στις 30 Σεπτεμβρίου ξεκινούν εννέα σύγχρονα μαθήματα στο τουριστικό μάρκετινγκ μέσω e-learning από το Πανεπιστήμιο Αιγαίου.

Οι εγγραφές για τα παρακάτω μαθήματα στο τουριστικό μάρκετινγκ μέσω e-learning από το Πανεπιστήμιο Αιγαίου συνεχίζονται μέχρι τέλος Σεπτεμβρίου:
1. Μάρκετινγκ μέσω του διαδικτύου και των κοινωνικών μέσων στον τουρισμό και την φιλοξενία
2. Διοίκηση επώνυμου προϊόντος στον τουρισμό και την φιλοξενία
3. Διαχείριση ηλεκτρονικών καναλιών διανομής στον τουρισμό και την φιλοξενία
4. Μάρκετινγκ Επιχειρήσεων Φιλοξενίας
5. Ηλεκτρονικά Συστήματα Μάρκετινγκ Τουριστικών Προορισμών
6. Κανάλια διανομής τουριστικού  προϊόντος
7. Έρευνα τουριστικής αγοράς
8. Eπικοινωνία, προβολή και προώθηση στον τουρισμό
9. Μάρκετινγκ Τουριστικών Προορισμών

Τα μαθήματα απευθύνονται σε:

  • απόφοιτους πανεπιστημίων και ΑΤΕΙ, απόφοιτους μεταλυκιακών σπουδών αλλά με εργασιακή εμπειρία (τουλάχιστον 2 χρόνια)
  • επαγγελματίες – επιχειρηματίες που δραστηριοποιούνται ή θέλουν να επενδύσουν στον τουρισμό,
  • εργαζόμενους σε επιχειρήσεις και οργανισμούς στον τουρισμό ή την  φιλοξενία
  • άνεργους που θέλουν να αποκτήσουν εξειδικευμένες γνώσεις στον τουρισμό και τη φιλοξενία για μελλοντική τους απασχόληση στον κλάδ.

Η διδασκαλία και η παρακολούθηση των μαθημάτων διεξάγονται μέσω διαδικτύου από διεθνώς αναγνωρισμένους καθηγητές ελληνικών και ευρωπαϊκών πανεπιστημίων. Τα μαθήματα στοχεύουν να παρέχουν μια ολιστική ανάλυση των βασικών εννοιών και των σύγχρονων (τεχνολογικών) πρακτικών του μάρκετινγκ στον τουρισμό και σε επιχειρήσεις φιλοξενίας Το περιεχόμενο όλων το μαθημάτων είναι έτσι σχεδιασμένο έτσι ώστε να ενισχύει το θεωρητικό υπόβαθρο των επιμορφούμενων και να επικαιριοποιεί τις γνώσεις τους με τις διεθνείς προκλήσεις και εξελίξεις. Για το σκοπό αυτό, η διδασκαλία όλων των μαθημάτων συνδυάζει την παροχή επιστημονικής γνώσης με την ανάλυση βέλτιστων πρακτικών και μελετών περιπτώσεων.

Περισσότερες πληροφορίες για το περιεχόμενο, τους σκοπούς και τις διδακτικές εβδομάδες του κάθε μαθήματος (δηλ. διδακτικής ενότητας) δίνονται στις ιστοσελίδες http://e-epimorfosi.aegean.gr/choosede και http://e-epimorfosi.aegean.gr.

Σημειώνεται ότι παρέχεται ειδική έκπτωση σε όσους εγγράφονται σε περισσότερα από τρία μαθήματα.

Επιστημονικά υπεύθυνη για τα εννέα μαθήματα στο τουριστικό μάρκετινγκ είναι η δρ. Μαριάννα Σιγάλα, επίκουρη καθηγήτρια στη “Διοίκηση Υπηρεσιών στον Τουρισμό” στο Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων του Πανεπιστημίου Αιγαίου.

Υπεύθυνη Ύλης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η Τατιάνα ελέγχει καθημερινά τη ροή των εισερχόμενων ειδήσεων και επιμελείται την ύλη που δημοσιεύεται στο δίκτυο των TravelDailyNews.

19/04/2024
18/04/2024
17/04/2024
16/04/2024
15/04/2024
12/04/2024