Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size
Προβολή προορισμού

Παρουσίαση του προγράμματος τουριστικής προβολής Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας για το 2014

Βίκυ Καραντζαβέλου - 16 Οκτώβριος 2013, 09:44

Το τουριστικό brand name της Κεντρικής Μακεδονίας 'Very Macedonia' δημιουργήθηκε για πρώτη φορά και θα συνοδεύει στο εξής την επικοινωνιακή προβολή της περιοχής. Ακόμη, θα υπάρξουν νέα θεματικά έντυπα τουριστικής προβολής.

Το Πρόγραμμα Τουριστικής Προβολής της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας για το 2014 παρουσίασαν χθες ο περιφερειάρχης Κεντρικής Μακεδονίας κ. Απόστολος Τζιτζικώστας και ο αντιπεριφερειάρχης της Π.Ε. Χαλκιδικής και αρμόδιος τομέα του τομέα τουρισμού κ. Ιωάννης Γιώργος, σε συνέντευξη Τύπου που παραχώρησαν στην έδρα της Π.Κ.Μ. στη Θεσσαλονίκη, παρουσία του αντιπεριφερειάρχη Κεντρικής Μακεδονίας κ. Θεοφάνη Παπά και εκπροσώπων του τουριστικού κλάδου από την ΠΚΜ.



“Στην Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας υπάρχουν καλά νέα και στον τομέα του τουρισμού, τον οποίο έχουμε θέσει ως μια από τις κορυφαίες προτεραιότητές μας. Για πρώτη φορά στην Ελλάδα ξεκινά μια συντονισμένη δράση τόσο έγκαιρα. Λίγες μέρες μετά τη λήξη της θερινής τουριστικής περιόδου, ξεκινάμε από τώρα και ανακοινώνουμε τον προγραμματισμό και τις δράσεις για τον τουρισμό για το 2014. Το 2013 εργαστήκαμε σκληρά και μεθοδικά και πετύχαμε σημαντική συνολική αύξηση του τουριστικού ρεύματος στην περιοχή μας, από την Τουρκία, το Ισραήλ, τα Βαλκάνια, την Πολωνία, την Ουκρανία και τη Ρωσία, από την οποία μάλιστα είχαμε τους περισσότερους τουρίστες για δεύτερη συνεχή χρονιά. Οι ενέργειές μας ήταν συντονισμένες και στοχευμένες: Η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας έχει εδώ και τρία χρόνια σταθερή και ισχυρή παρουσία σε διεθνείς τουριστικές εκθέσεις, όπου προβάλλουμε τα ανταγωνιστικά τουριστικά μας προϊόντα και αναδεικνύουμε τα συγκριτικά μας πλεονεκτήματα. Παρουσιάσαμε την περιφέρειά μας στα μέσα ενημέρωσης, τους δημοσιογράφους και τους τουριστικούς πράκτορες, ώστε να ενισχύσουμε την τουριστική εικόνα μας”
, τόνισε ο περιφερειάρχης Κεντρικής Μακεδονίας, κατά την παρουσίαση του προγράμματος τουριστικής προβολής της ΠΚΜ.

“Οι πρακτικές που ακολουθήσαμε απέδειξαν ότι όσο επενδύουμε στην ανταγωνιστικότητα των υπηρεσιών μας, στην εξωστρέφεια και στην προστιθέμενη αξία, τόσο θα κερδίζει η Κεντρική Μακεδονία. Είμαστε αντιμέτωποι με μια κορυφαία πρόσκληση. Έναν στόχο που είμαστε βέβαιοι ότι θα κατακτήσουμε. Να δημιουργήσουμε δωδεκάμηνη τουριστική περίοδο για την Κεντρική Μακεδονία. Να θεμελιώσουμε μια ισχυρή βιομηχανία, ενεργή 365 ημέρες το χρόνο, που δε θα αυξήσει μόνο τα έσοδα από τον τουρισμό, αλλά θα δημιουργήσει και νέες θέσεις εργασίας”, σημείωσε ο κ. Τζιτζικώστας.

Ο περιφερειάρχης Κεντρικής Μακεδονίας παρουσίασε διεξοδικά τα βασικά σημεία του στρατηγικού σχεδιασμού για τον τουρισμό στις επτά περιφερειακές ενότητες, που έχουν ιδιαίτερο ενδιαφέρον,  για το 2014. Το πρώτο αφορά στην ανάδειξη του τουριστικού προϊόντος που προσφέρει η ΠΚΜ στους επισκέπτες της, μέσα από τη δυναμική προβολή και ανάπτυξη των εναλλακτικών μορφών τουρισμού. Το δεύτερο επικεντρώνεται στην αξιοποίηση των σύγχρονων εργαλείων τουριστικής προβολής και μάρκετινγκ, μέσω της δημιουργίας ενός φακέλου με έντυπο και ψηφιακό υλικό που θα παρουσιάζει την Κεντρική Μακεδονία, ενός τουριστικού διαδικτυακού τόπου, καθώς και υποστηρικτικού υλικού που θα αναφέρεται στην παρουσία της ΠΚΜ στις διεθνείς εκθέσεις τουρισμού. Το τρίτο εστιάζει στα ταξίδια εξοικείωσης (fam trips) που αφορούν στη φιλοξενία δημοσιογράφων και τουριστικών πρακτόρων από τις χώρες των αγορών-στόχων της ΠΚΜ.

Ειδικότερα, αναφερόμενος στα ταξίδια εξοικείωσης, ο κ. Τζιτζικώστας επεσήμανε: “Οι προσπάθειές μας αποδίδουν καρπούς, καθώς ήδη αποτιμούμε τα θετικά αποτελέσματα από τα προγράμματα που ήδη υλοποιούμε. Ήδη ολοκληρώθηκε το πρώτο fam – trip, με δημοσιογράφους και tour operators από τη Ρωσία, την Ινδία, το Ισραήλ, την Ουκρανία, την Ολλανδία, το Καζακστάν, τη Ρουμανία, την Ιταλία, τη Γεωργία και τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα. Και ακολουθεί, το διάστημα 20-24 Οκτωβρίου, το δεύτερο fam – trip, για την ανάδειξη του λεγόμενου City Break τουρισμού, με τη συμμετοχή τουλάχιστον 20 διαμορφωτών της κοινής γνώμης για τον τουρισμό. Όπως επίσης ακολουθεί, τον προσεχή Ιούνιο, το τρίτο fam – trip, με τη συμμετοχή 40 δημοσιογράφων και τουριστικών πρακτόρων, από χώρες της Ευρώπης, αλλά και χώρες Ασιατικές και Αραβικές”.

Ο κ. Τζιτζικώστας έκανε ιδιαίτερη αναφορά στο τουριστικό brand name της Κεντρικής Μακεδονίας, “Very Macedonia”, το οποίο δημιουργήθηκε για πρώτη φορά  και θα συνοδεύει στο εξής την επικοινωνιακή προβολή της περιοχής, ζητώντας παράλληλα από όλους τους φορείς να το υιοθετήσουν στις δράσεις εξωστρέφειας που θα αναπτύσσουν.

“Στην Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας στηρίζουμε τον τουρισμό, που αποτελεί έναν από τους παραγωγικούς, δυναμικούς, και εξωστρεφείς κλάδους της οικονομίας μας. Κι αυτό το κάνουμε πράξη μέσα από τη στήριξη της ιδιωτικής πρωτοβουλίας και την ενθάρρυνση των επενδύσεων. Ταυτόχρονα, όμως, προχωρούμε και σε βαθιές τομές και μεταρρυθμίσεις, προκειμένου να δώσουμε ώθηση στην επιχειρηματικότητα, από την οποία θα προέλθουν οι νέες θέσεις εργασίας και η παράλληλη αύξηση των εσόδων και των εισοδημάτων”, σημείωσε ο κ. Τζιτζικώστας. “Αποτιμούμε και κεφαλαιοποιούμε τα σημαντικά οφέλη από την τρέχουσα τουριστική σεζόν, είμαστε πιο έγκαιρα από κάθε άλλη φορά έτοιμοι, για να μπορέσουμε να έχουμε ακόμα μεγαλύτερη προσέλευση τουριστών την επόμενη χρονιά στην περιοχή μας. Με όλα τα μέσα που έχουμε στη διάθεσή μας, αλλά πρωτίστως με πνεύμα ομοψυχίας και συνεργασίας με όλους τους φορείς της ΠΚΜ, συνεχίζουμε την προσπάθειά μας να φέρουμε ουσιαστικά και θετικά αποτελέσματα για τον τόπο και τους συμπολίτες μας μας”.

Από την πλευρά του ο αντιπεριφερειάρχης της Π.Ε. Χαλκιδικής και αρμόδιος στον τομέα του τουρισμού της ΠΚΜ έκανε μια σύντομη αναφορά στην τουριστική προβολή της ΠΚΜ κατά το παρελθόν και στάθηκε ιδιαίτερα στο γεγονός ότι “λόγω της ανομοιομορφίας των επτά περιφερειακών ενοτήτων και της έλλειψης ενοποιημένου προϊόντος για κάθε περιοχή μέχρι σήμερα η Κεντρική Μακεδονία παρέμεινε τουριστικά αναξιοποίητη”. Ο κ. Γιώργος επισήμανε την ανάγκη να “ξεπεράσουμε απαρχαιωμένες πρακτικές προβολής και να προχωρήσουμε σε ένα κοινό στόχο: να αναδείξουμε τα συγκριτικά πλεονεκτήματα όλων των περιφερειακών ενοτήτων, ώστε να επιτύχουμε το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα σε μια συντονισμένη δράση. Επτά ενότητες, μία περιφέρεια”.

Στη συνέχεια, ο εκπρόσωπος της κοινοπραξίας DDB, αναδόχου του Προγράμματος Τουριστικής Προβολής της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας για το 2014, κ. Χρήστος Χέλμης παρουσίασε αναλυτικά τη δομή και τη φιλοσοφία του “brand name” της Κεντρικής Μακεδονίας και αναφέρθηκε στο μήνυμα-βάσης που το συνοδεύει: “Can you miss this”. “Το branding δεν εξαντλείται σε ένα όνομα, αλλά εκφράζεται σε ένα κεντρικό μήνυμα που αντιπροσωπεύει τα ιδιαίτερα στοιχεία της περιοχής”, εξήγησε ο κ. Χέλμης. Ακολούθησε η παρουσίαση των νέων θεματικών εντύπων τουριστικής προβολής (Ήλιος-Θάλασσα, City Breaks, Φύση-Οικολογία-Περιηγήσεις, Χιόνι-Βουνό-Σκι, Συνέδρια-Επαγγελματικές Συναντήσεις, Ευ Ζην-Γαστρονομία, Θρησκεία-Προσκυνήματα), το  πρόγραμμα συμμετοχής της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας σε διεθνείς εκθέσεις τουρισμού  και το πρόγραμμα φιλοξενίας ξένων δημοσιογράφων και επαγγελματιών του τουρισμού, με αφορμή το επικείμενο ταξίδι γνωριμίας (fam trip) δημοσιογραφικής-επαγγελματικής αποστολής που θα πραγματοποιηθεί στην Π.Κ.Μ. από τις 20 έως τις 25 Οκτωβρίου 2013.

|
Share |
1 Σχόλια
Σχόλια Αναγνωστών

Εταιρεία: Ιδιότητα:
O/Η "NIGEL FARRELL" έγραψε στις 16-10-2013 23:53:

IN VIEW OF THE CONFUSION WITH FYROM'S NAME AND PROPAGANDA, I BELIEVE THE FOLLOWING BRAND (OR VARIATION THEREOF) APPROPRIATELY STYLISED MIGHT BE A CLEARER PROJECTION OF THE TRUE IDENTITY OF THE REGION:

MACEDONIA
AUTHENTIC GREECE
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Tourism Lobby

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Chinese Tourist Welcome Seminar

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

Τα eNewsletters της αγοράς

↑ top