Τη μεγάλη καθυστέρηση που παρατηρείται το τελευταίο διάστημα και ξεπερνά ακόμα και τις 2 ώρες, στην προώθηση των αποσκευών και την παραλαβή τους από τους αφικνούμενους πελάτες, στο αεροδρόμιο της […]
Τη μεγάλη καθυστέρηση που παρατηρείται το τελευταίο διάστημα και ξεπερνά ακόμα και τις 2 ώρες, στην προώθηση των αποσκευών και την παραλαβή τους<...> από τους αφικνούμενους πελάτες, στο αεροδρόμιο της Κέρκυρας επισημαίνει ο Σύνδεσμος Τουριστικών πρακτόρων Κέρκυρας (
Το αποτέλεσμα της απαράδεκτης αυτής κατάστασης, τονίζει ο Σύνδεσμος, είναι:
Nα υπάρχουν έντονα παράπονα και δυσφορία από τους τουρίστες και εξαιτίας αυτού μεγάλη δυσφήμηση του Τουρισμού της Κέρκυρας.
Επειδή δεν είναι δυνατόν το έτος 2001 η παραλαβή των αποσκευών να διαρκεί ίση ή μεγαλύτερη ώρα από την ίδια την πτήση ο Σύνδεσμος ζητά την άμεση παρέμβασή των υπευθύνων, ώστε να λυθεί το σοβαρό αυτό πρόβλημα.
Να χάνονται εκατοντάδες ώρες αναμονής των τουριστικών πούλμαν και των εργαζομένων στο αεροδρόμιο, προκαλώντας σημαντική ζημία στις επιχειρήσεις.