Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size
City break

Προβολή της Θεσσαλονίκης ως προορισμό City Break στις αγορές Ρωσίας και Γερμανίας

Βίκυ Καραντζαβέλου - 12 Δεκέμβριος 2013, 09:45

Διοργάνωση δύο Group Press Trips στη Θεσσαλονίκη, με εκπροσώπους ρωσικών και γερμανικών ΜΜΕ, από τη Marketing Greece και σε συνεργασία με την Ένωση Ξενοδόχων Θεσσαλονίκης, με στόχο την προώθηση της Θεσσαλονίκης ως προορισμό City Break.


Η Marketing Greece, σε συνεργασία με την Ένωση Ξενοδόχων Θεσσαλονίκης διοργάνωσαν τα πρώτα group press trip στη Θεσσαλονίκη για εκπροσώπους ρωσικών και γερμανικών Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης, με στόχο την προβολή της Θεσσαλονίκης ως προορισμό City Break στις ανερχόμενες αγορές της Ρωσίας και της Γερμανίας. Μάλιστα, με δεδομένο ότι φέτος τη χώρα μας επισκέφθηκαν δύο εκατ. Γερμανοί και ένα εκατ. Ρώσοι τουρίστες, αυτή η πρωτοβουλία της Marketing Greece και της Ένωσης Ξενοδόχων Θεσσαλονίκης αποκτά ιδιαίτερη σημασία, όσον αφορά στη συστηματική ανάδειξη των εσωτερικών τουριστικών προορισμών της Ελλάδας στο εξωτερικό.

Η Julia Dianova Buro από το 247.ru, η Irina Malvinskaya από το Style.rbc.ru, η Elena Kirilenko από το Collezioni, η Nadezhda Prusenkova από το Voyage και η Ekaterina Lazarenko από το Grazia από τα ρωσικά ΜΜΕ βρέθηκαν στη Θεσσαλονίκη από τις 28 Νοεμβρίου έως την 1η Δεκεμβρίου, επισκέφτηκαν τα σημαντικότερα αξιοθέατα, ενώ παράλληλα εντρύφησαν στην τοπική μεσογειακή κουζίνα και τις γαστρονομικές απολαύσεις με λίγη δόση από τη μοναδική νυχτερινή ζωή της πόλης.



Επιπλέον, εντυπωσιάστηκαν ιδιαίτερα από την περιήγησή τους στους Βασιλικούς τάφους που βρίσκονται στον αρχαιολογικό χώρο της Βεργίνας, καθώς και από την αναδρομή στην ιστορία της Θεσσαλονίκης.

Το δεύτερο Press Group Trip πραγματοποιήθηκε από την Πέμπτη 5 ως την Κυριακή 8 Δεκεμβρίου με εκπροσώπους από γερμανικά ΜΜΕ. Η Christa Maria Sigg από το Die Abendzeitung, η Anne Bennewitz από το Markischer Markt και το Markischer Sonntag, ο Georg Moeritz από το Sachsische Zeitung, ο Wolfgang Risch από το Sudwest Presse και ο Marinos Kaloglou από το Weser Report περιηγήθηκαν σε αρχαιολογικούς χώρους της πόλης, βρέθηκαν στην κεντρική έκθεση της 4ης Μπιενάλε Σύγχρονης Τέχνης Θεσσαλονίκης, με τίτλο “Παντού αλλά Τώρα” και γνώρισαν την ελληνική κουζίνα, δοκιμάζοντας την τοπική γαστρονομία.

Επιπλέον, επισκέφτηκαν το Δίον, τον Όλυμπο και το Λιτόχωρο, όπου θαύμασαν από κοντά την ελληνική φύση σε χειμωνιάτικο τοπίο.

Οι εκπρόσωποι του Τύπου τόσο της Ρωσίας όσο και της Γερμανίας έμειναν ενθουσιασμένοι από τη φιλοξενία και τις ομορφιές τις πόλεις, ενώ συχνά κατά τη διάρκεια των επισκέψεων μοιράζονταν τις εμπειρίες τους σε πραγματικό χρόνο με τα κοινά των χωρών τους μέσω των προσωπικών τους σελίδων κοινωνικής δικτύωσης.

Ο κ. Ιωσήφ Πάρσαλης, διευθύνων σύμβουλος της Marketing Greece, δήλωσε σχετικά: “Είμαστε ιδιαίτερα ικανοποιημένοι για την επιτυχή διοργάνωση των πρώτων Group Press Trip Ρώσων και Γερμανών δημοσιογράφων σε μια εποχή που η μακεδονική πρωτεύουσα εξελίσσεται σε αγαπημένο προορισμό και ανερχόμενο πόλο έλξης για ακόμη περισσότερους επισκέπτες τα επόμενα χρόνια. Η στενή συνεργασία μας με την Ένωση Ξενοδόχων Θεσσαλονίκης ξεκίνησε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο και είμαστε βέβαιοι ότι τα αποτελέσματά της θα φανούν στο άμεσο μέλλον, κάτι που σχεδιάζουμε να πετύχουμε και με άλλες Ενώσεις και φορείς τουρισμού σε όλη την Ελλάδα”.

Ο πρόεδρος της Ένωσης Ξενοδόχων Θεσσαλονίκης, κ. Αριστοτέλης Θωμόπουλος σημείωσε: “Κατά τη διάρκεια των Group Press Trips οι εκπρόσωποι του Τύπου είχαν την ευκαιρία να βιώσουν από κοντά τις εμπειρίες που έχει να προσφέρει στον επισκέπτη η Θεσσαλονίκη. Σε συνεργασία με τη Marketing Greece και τους τοπικούς συνεργάτες μας μπορέσαμε να προσφέρουμε ότι καλύτερο από άποψη φιλοξενίας, ξενάγησης στα αξιοθέατα της πόλης, γαστρονομικών απολαύσεων και διασκέδασης. Η επιτυχία της από κοινού προσπάθειάς μας αποδεικνύει ότι η ανάπτυξη συνεργιών μπορεί να οδηγήσει σε σημαντικές πρωτοβουλίες για την προβολή του τόπου στις αγορές-στόχους”.

|
Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Sine ira et studio (ή -τουριστικά- αμερόληπτα)

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Το Hotel Marketing Masterclass στην Κύπρο

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

Τα eNewsletters της αγοράς

↑ top