Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size

Mediterranean Travel Fair 2001: Ασφαλής η Αίγυπτος σύμφωνα με τη διοργανώτρια εταιρία Reed Exhibitions

Βίκυ Καραντζαβέλου - 01 Οκτώβριος 2001, 00:00

Σε κοινή συνέντευξη που έδωσαν ο υπουργός Τουρισμού της Αιγύπτου Δρας Mamdouh El Beltagui και ο κ. Tom Nutley διευθύνων σύμβουλος της εταιρίας Reed<.> Exhibitions, που διοργανώνει<...> την έκθεση Mediterranean<.> Travel Fair (MTF<.>

), βγήκε το συμπέρασμα ότι η Αίγυπτος είναι μια ασφαλής χώρα και ικανή να αναπτύξει ακόμα περισσότερο τον τουρισμό της.

Στην αρχή της συνέντευξης ο κ. Tom Nutley ευχαρίστησε τους παραβρισκόμενους για την υποστήριξη τους αυτή την δύσκολη στιγμή. Υπογράμμισε δε ότι η

Αίγυπτο<.>

ς είναι μια ασφαλής χώρα και ότι η έκθεση έχει παρουσιάσει αύξηση της τάξεως του 10% από την περσινή πρώτη χρονιά της διοργάνωσης της, ενώ μια μέση αύξηση είναι της τάξεως του 4-5%.

Δεύτερη παρατήρηση του ήταν η μεγάλη βοήθεια που είχαν οι διοργανωτές της έκθεσης (Reed Exhibitions) από τους τοπικούς τουριστικούς φορείς της Αιγύπτου, και συγκεκριμένα από την Ένωση Ξενοδόχων για την παροχή των δωματίων, και από την Egypt Air για την παροχή των εισιτηρίων. 'Με αυτή την υποστήριξη, η έκθεση δεν έχει παρά να συνεχίζει την ανοδική της πορεία κάθε χρόνο και να αυξάνει τις διεθνείς της συμμετοχές. Η διοργάνωση της δεύτερης έκθεσης στηρίζεται στην επιτυχία της πρώτης'. Φαίνεται ότι οι τουριστικοί επαγγελματίες της Αιγύπτου έχουν καταλάβει ότι το όφελος από την διοργάνωση μιας τουριστικής έκθεσης για μια περιοχή δεν είναι από την αύξηση της πληρότητας κατά την διάρκεια της έκθεσης, αλλά από όσο τον δυνατό μεγαλύτερο αριθμό επισκεπτών που θα ανεβάσουν, ο καθένας με τον τρόπο του, την πληρότητα της περιοχής σε ετήσια βάση.

Σχετικά με τα πρόσφατα γεγονότα, ο κ. Nutley υπογράμμισε ότι θα υπάρχουν επιπτώσεις στον τουρισμό σε όλο τον κόσμο. Όμως ο τουρισμός έχει γνωρίσει και άλλες κρίσεις και το αποτέλεσμα ήταν να γίνει πιο δυνατός, και να συνεχίσει να μεγαλώνει. Στην έκθεση Mediterranean Travel Fair 2001 ακύρωσαν την συμμετοχή τους την τελευταία στιγμή 11 εταιρίες (μεταξύ των οποίων και η Αμερικάνικη Starwood), αριθμός που δεν είναι μεγάλος αν λάβουμε υπόψη μας ότι 4-5 ακυρώσεις είναι αναμενόμενες σε κάθε διοργάνωση.

Επίσης, σημειώνουμε ότι ακύρωσαν την συμμετοχή τους ορισμένοι Ιάπωνες, γνωστοί για τις φοβίες τους περί ασφάλειας σε περιοχές εκτός της χώρας τους, και αρκετοί Αμερικάνοι.

Ο κ. Nutley παρατήρησε ότι το Κάιρο μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως κομβικό σημείο για την ευρύτερη περιοχή μιας και η υποδομή του είναι πολύ καλή, έχει διαθέσιμα μεταφορικά μέσα, και το συνεδριακό - εκθεσιακό του κέντρο είναι εξαιρετικό. Δηλώσεις που πολλές χώρες, μεταξύ των οποίων και η Ελλάδα θα ήθελαν να ακούσουν. Θα πρέπει να παρατηρήσουμε ότι το CICC, Cairo International Convention Center, είναι ένα άνετο συνεδριακό και εκθεσιακό κέντρο, χωρίς καμία πολυτέλεια, που όμως ανταποκρίνεται στις ανάγκες παρόμοιων διοργανώσεων. Πολλές φορές η πολυτέλεια δεν χρειάζεται, χρειάζεται άνεση χώρου, λειτουργικότητα, και δυνατότητα για τεχνολογική υποδομή, στοιχεία που δεν έλειπαν από το CICC.

Στη συνέχεια ο υπουργός Τουρισμού της Αιγύπτου Δρας Mamdouh El Beltagui ανέφερε ότι τα μέτρα ασφάλειας της χώρας του είναι ήδη πολύ υψηλών προδιαγραφών και εδώ και 30 χρόνια ερευνώνται, δοκιμάζονται, αλλάζουν, και καλυτερεύουν. Τα μέτρα δεν υπάρχουν μόνο στα σημεία εισόδου αλλά σε όλη την χώρα, ανέφερε.

Χαρακτηριστικό της στρατηγικής του Δρα Mamdouh El Beltagui ήταν ότι η πρώτη του μέριμνα μετά από τα τρομοκρατικά γεγονότα ήταν η στενότερη επαφή του με τον ιδιωτικό τομέα με στόχο να χαραχθεί ένα πιο εντατικό σχέδιο marketing και προώθησης της χώρας του. Επίσης, ανέφερε ότι επικοινωνεί πολύ πιο στενά με τους συνεργάτες του στο εξωτερικό και του Tour Operators με στόχο να μην γίνουν δεκτές εναλλακτικές λύσεις και προτάσεις που θα μειώσουν τις διεθνείς αφίξεις στην Αίγυπτο. Κατόπιν, έχει ήδη αποφασιστεί ότι το κράτος θα βοηθήσει τον ιδιωτικό τομέα να κάνει περισσότερη διαφήμιση και θα προσκαλέσει ένα μεγάλο αριθμό ανθρώπων που επηρεάζουν την κοινή γνώμη για να δει από κοντά πόσο ειρηνική, φιλήσυχη, και ασφαλείς είναι η Αίγυπτος. Ένα άλλο στοιχείο που προσέχει πολύ αυτή την στιγμή ο υπουργός Τουρισμού της Αιγύπτου, όπως δήλωσε, είναι η επικοινωνία και η ενημέρωση όλων των παραγόντων του τουρισμού, ότι η Αίγυπτος προσφέρει καλή εξυπηρέτηση και αρμονική σχέση μεταξύ ποιότητας και τιμής. Ayτές οι έννοιες είναι που αυτή την στιγμή πρέπει να επικοινωνηθούν προς τα έξω', ανέφερε, και πρόσθεσε ότι οι ενέργειες για προβολή της χώρας μέσω του Internet θα εντατικοποιηθούν. Η προβολή και διαφήμιση της Αιγύπτου είναι ευέλικτη και προσαρμόζεται στις εκάστοτε ανάγκες και καταστάσεις.

Χαρακτηριστικό είναι ότι σε ερώτηση δημοσιογράφου που ξεκινούσε με την φράση 'σίγουρα θα θυμάστε τι έγινε στο Λούξορ... οι Tour Operators προσπάθησαν να στείλουν τους τουρίστες σε άλλες χώρες, Πιστεύεται ότι αυτό θα ξαναγίνει; Τι θα κάνετε για να το αποφύγετε;' ο υπουργός απάντησε ότι… 'δεν θυμάται τι έγινε στο Λούξορ... Μοναδικός μου στόχος είναι να διαλευκάνω την παρεξήγηση που υπάρχει για τις αραβικές χώρες, την τρομοκρατία, και το Ισλάμ. Υπάρχουν φιλικές χώρες και πρέπει να προσπαθήσουμε να αλλάξουμε την γνώμη του κόσμου για το Ισλάμ'.

Στο σημείο αυτό ο κ. Tom Nutley έκανε παρέμβαση αναφέροντας ότι η Αίγυπτος έχει εμπειρία στον χειρισμό παρόμοιων καταστάσεων και πιστεύει ότι θα τα καταφέρει για άλλη μια φορά. 'Δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι άλλες χώρες αντιμετωπίζουν τέτοιες καταστάσεις για πρώτη φορά', ανέφερε.

Τέλος, ο υπουργός Τουρισμού της Αιγύπτου Δρας Mamdouh El Beltagui ανέφερε ότι το 75-80% των επισκεπτών στην χώρα του προέρχονται από την Ευρώπη, ενώ δεύτεροι σε σειρά έρχονται οι Άραβες. Το ποσοστό των Αμερικάνων είναι πολύ μικρή περίπου 4-5%. Από τις 11-18 Σεπτεμβρίου το ποσοστό των ακυρώσεων κυμάνθηκε από 3-5%, ποσοστό σχετικά μικρό κατά την γνώμη του.

|
Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Sine ira et studio (ή -τουριστικά- αμερόληπτα)

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Το Hotel Marketing Masterclass στην Κύπρο

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

Τα eNewsletters της αγοράς

↑ top