Τελευταία νέα
ΑρχικήΕκπαίδευσηΣύγχρονα μαθήματα στο τουριστικό μάρκετινγκ μέσω e-learning από το Πανεπιστήμιο Αιγαίου
Τουριστική εκπαίδευση

Σύγχρονα μαθήματα στο τουριστικό μάρκετινγκ μέσω e-learning από το Πανεπιστήμιο Αιγαίου

Στις 6 Ιανουαρίου ξεκινούν εννέα σύγχρονα μαθήματα στο τουριστικό μάρκετινγκ μέσω e-learning από το Πανεπιστήμιο Αιγαίου.

Το Πανεπιστήμιο Αιγαίου ανακοίνωσε ότι οι εγγραφές για τα παρακάτω μαθήματα στο τουριστικό μάρκετινγκ συνεχίζονται μέχρι τέλος Σεπτεμβρίου:
1. Μάρκετινγκ μέσω του διαδικτύου και των κοινωνικών μέσων στον τουρισμό και την φιλοξενία
2. Διοίκηση επώνυμου προϊόντος στον τουρισμό και την φιλοξενία
3. Διαχείριση ηλεκτρονικών καναλιών διανομής στον τουρισμό και την φιλοξενία
4. Μάρκετινγκ Επιχειρήσεων Φιλοξενίας
5. Ηλεκτρονικά Συστήματα Μάρκετινγκ Τουριστικών Προορισμών
6. Κανάλια διανομής τουριστικού  προϊόντος
7. Έρευνα τουριστικής αγοράς
8. Eπικοινωνία, προβολή και προώθηση στον τουρισμό
9. Μάρκετινγκ Τουριστικών Προορισμών

Τα μαθήματα απευθύνονται σε:

  • απόφοιτους πανεπιστημίων και ΑΤΕΙ, απόφοιτους μεταλυκιακών σπουδών αλλά με εργασιακή εμπειρία (τουλάχιστον 2 χρόνια)
  • επαγγελματίες – επιχειρηματίες που δραστηριοποιούνται ή θέλουν να επενδύσουν στον τουρισμό,
  • εργαζόμενους σε επιχειρήσεις και οργανισμούς στον τουρισμό ή την  φιλοξενία
  • άνεργους που θέλουν να αποκτήσουν εξειδικευμένες γνώσεις στον τουρισμό και τη φιλοξενία για μελλοντική τους απασχόληση στον κλάδο.

Η διδασκαλία και η παρακολούθηση των μαθημάτων διεξάγονται μέσω διαδικτύου από διεθνώς αναγνωρισμένους καθηγητές ελληνικών και ευρωπαϊκών πανεπιστημίων. Τα μαθήματα στοχεύουν να παρέχουν μια ολιστική ανάλυση των βασικών εννοιών και των σύγχρονων (τεχνολογικών) πρακτικών του μάρκετινγκ στον τουρισμό και σε επιχειρήσεις φιλοξενίας Το περιεχόμενο όλων το μαθημάτων είναι έτσι σχεδιασμένο έτσι ώστε να ενισχύει το θεωρητικό υπόβαθρο των επιμορφούμενων και να επικαιριοποιεί τις γνώσεις τους με τις διεθνείς προκλήσεις και εξελίξεις. Για το σκοπό αυτό, η διδασκαλία όλων των μαθημάτων συνδυάζει την παροχή επιστημονικής γνώσης με την ανάλυση βέλτιστων πρακτικών και μελετών περιπτώσεων.

Επιστημονικά υπεύθυνη για τα εννέα μαθήματα στο τουριστικό μάρκετινγκ είναι η δρ. Μαριάννα Σιγάλα, αναπ. καθηγήτρια στη “Διοίκηση Υπηρεσιών στον Τουρισμό”, στο Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων του Πανεπιστημίου Αιγαίου.

Υπεύθυνη Ύλης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η Τατιάνα ελέγχει καθημερινά τη ροή των εισερχόμενων ειδήσεων και επιμελείται την ύλη που δημοσιεύεται στο δίκτυο των TravelDailyNews.

28/03/2024
27/03/2024
26/03/2024
22/03/2024
21/03/2024
20/03/2024