Τελευταία νέα
ΑρχικήΕκπαίδευσηΟ Νίκος Μοράντης αναλύει τη ραγδαία αγορά των gay-friendly hotels στο Special Hotel Concepts Masterclass
Σεμινάρια

Ο Νίκος Μοράντης αναλύει τη ραγδαία αγορά των gay-friendly hotels στο Special Hotel Concepts Masterclass

Ο κ. Νίκος Μοράντης, ιδρυτής της εξειδικευμένης τουριστικής εταιρείας Destsetters θα αναπτύξει τις καταναλωτικές συνήθειες και επιθυμίες που χαρακτηρίζουν την αγορά των gay & lesbian travellers, καθώς και τις προδιαγραφές που πρέπει να πληρούν όσα ξενοδοχεία ενδιαφέρονται να εδραιωθούν ως 'gay friendly'.

Στα δυναμικά καταναλωτικά χαρακτηριστικά των ομοφυλόφιλων ταξιδιωτών θα αναφερθεί ο κ. Νίκος Μοράντης, ιδρυτής του εναλλακτικού segmented distribution channel Destsetters, στο προσεχές σεμινάριο με τίτλο “Special Hotel Concepts Masterclass: Δημιουργώντας ξενοδοχειακά προϊόντα για ειδικές κατηγορίες πελατών”. Το Masterclass διοργανώνεται από την Travel Media Applications και τον δρα Δημήτρη Κούτουλα στις 25 Φεβρουαρίου στην Αθήνα και εξετάζει τα οφέλη που θα αποκομίσουν όσα ξενοδοχεία αποφασίσουν να εξειδικευτούν σε μια συγκεκριμένη κατηγορία πελατών με ένα διαφοροποιημένο προϊόν.

Ο κ. Μοράντης θα αναπτύξει τις καταναλωτικές συνήθειες και επιθυμίες που χαρακτηρίζουν την αγορά των ομοφυλόφιλων ταξιδιωτών (gay & lesbian travellers) καθώς και τις προδιαγραφές που πρέπει να πληρούν όσα ξενοδοχεία ενδιαφέρονται να εδραιωθούν ως “gay friendly”. Η ομάδα του Destsetters εστιάζει στο επαυξημένο service του κοινού αλλά και στην ουσιαστική εξυπηρέτησή του. Πρόκειται για μια αγορά με υψηλούς ρυθμούς ανάπτυξης και αξιόλογη αγοραστική δύναμη, η οποία παρουσιάζει μεγάλο ενδιαφέρον για τους ελληνικούς προορισμούς.

Συγκεκριμένα, ο κ. Μοράντης θα καλύψει στην εισήγησή του τις εξής ενότητες:

  • Τα καταναλωτικά χαρακτηριστικά των ομοφυλόφιλων ταξιδιωτών που συνθέτουν τη λεγόμενη αγορά των “LGBT Travellers” (Lesbian, Gay, Bisexual, Transgender)
  • Τα καταλληλότερα κανάλια προβολής και διανομής για να προσεγγίσει ένας ξενοδόχος αυτήν την αγορά
  • Την εκπαίδευση ενός ξενοδοχείου για την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση αυτής της αγοράς.

Ο κ. Μοράντης έχει διεθνώς αναγνωριστεί ως ειδήμων της αγοράς των “gay & lesbian travellers”, έχοντας διενεργήσει παγκόσμια έρευνα αγοράς με άνω των 2.000 συνεντεύξεων με τουριστικούς επαγγελματίες και έχοντας υλοποιήσει με επιτυχία μια σειρά από ενέργειες μάρκετινγκ διεθνούς εμβέλειας. Μέσα από την εταιρία του Destsetters έχει αξιοποιήσει αυτήν την τεχνογνωσία αιχμής και συνεργάζεται στενά με ξενοδοχεία τόσο στην Ελλάδα όσο και σε πολλές άλλες χώρες που θέλουν να προσεγγίσουν την πελατεία των ομοφυλόφιλων ταξιδιωτών. Η Destsetters ουσιαστικά λειτουργεί ως ένα εναλλακτικό κανάλι διαδικτυακής διανομής και προβολής των ξενοδοχείων που στοχεύουν σε εξειδικευμένες δυναμικές αγορές.

Εκτός των ομοφυλόφιλων ταξιδιωτών η Destsetters αναπτύσσει επίσης τις αγορές των “γαστροτουριστών’ και όσων αναζητούν πολυτελείς διακοπές, φέρνοντάς τους σε επαφή με τα συμβεβλημένα ξενοδοχεία της. Άλλες θεματικές αγορές που επίσης αναπτύσσει η Destsetters περιλαμβάνουν τις διακοπές ευεξίας και τα ταξίδια του μέλιτος.

Το “Special Hotel Concepts Masterclass” απευθύνεται πρωτίστως σε ιδιοκτήτες ξενοδοχείων, σε επενδυτές που δραστηριοποιούνται ή ενδιαφέρονται να δραστηριοποιηθούν στον ξενοδοχειακό κλάδο, σε διευθυντές ξενοδοχείων καθώς και σε διευθυντικά στελέχη μάρκετινγκ και πωλήσεων.

Στους συμμετέχοντες θα χορηγηθεί πιστοποιητικό παρακολούθησης. Η δαπάνη συμμετοχής στο σεμινάριο μπορεί να καλυφθεί μέσω ΛΑΕΚ.

Το “Special Hotel Concepts Masterclass” εντάσσεται σε ένα σεμιναριακό διήμερο που διοργανώνεται από την Travel Media Applications, εκδότρια του TravelDailyNews, και τον δρα Δημήτρη Κούτουλα στις 24 και 25 Φεβρουαρίου στο ξενοδοχείο AIROTEL Stratos Vassilikos της Αθήνας. Την πρώτη ημέρα πραγματοποιείται στον ίδιο χώρο ένα άλλο σεμινάριο με τίτλο “The Hotel Branding Masterclass: Η συμβολή των brands στην κερδοφόρο λειτουργία των ξενοδοχείων” που επίσης απευθύνεται σε ιδιοκτήτες και διευθυντές ξενοδοχείων.

Για όσους επιθυμούν να παρακολουθήσουν και τα δύο σεμινάρια θα υπάρξει ειδική τιμή.

Στη φωτογραφία, άποψη του περιπτέρου της Destsetters σε διεθνή έκθεση (αριστερά ο κ. Νίκος Μοράντης, ιδρυτής της εταιρείας).

Υπεύθυνη Ύλης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η Τατιάνα ελέγχει καθημερινά τη ροή των εισερχόμενων ειδήσεων και επιμελείται την ύλη που δημοσιεύεται στο δίκτυο των TravelDailyNews.

19/04/2024
18/04/2024
17/04/2024
16/04/2024
15/04/2024
12/04/2024